۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام شرایط دورکاری در وضعیت قرمز مشهد+ جزئیات

  • کد خبر: ۶۳۳۱۳
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
اعلام شرایط دورکاری در وضعیت قرمز مشهد+ جزئیات
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و براساس براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی و دستورالعمل ارسالی وزارت کشور در شرایط قرمز باید عمل شود.

جانقربان| شهرآرانیوز-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و براساس براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی و دستورالعمل ارسالی وزارت کشور در شرایط قرمز باید عمل شود.


دکتر مهدی قلیان اول افزود: طرح ابلاغ شده هوشمند است و نیازی به ابلاغ مجدد ندارد.


وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه در استان به بیش از ۲۰۰ نفر در روز افزایش یافته و تعداد کل بستری شدگان نیز به ۷۵۰ نفر رسیده است و آمار فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان خراسان رضوی ۲ رقمی است.


براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی و دستورالعمل ارسالی وزارت کشور در مناطق قرمز در دستگاه‌های با خدمات ضروری امکان کاهش ۵۰ درصدی نیروها وجود دارد مشروط به این که خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود، در سایر دستگاه‌ها هم حضور یک سومی و دورکاری به صورت دو سوم اعمال‌ می‌شود.


طبق اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجا است و بالاترین مقام مسئول در دستگاه‌ می‌تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کند.


بر اساس جدیدترین اطلاعات نرم افزار ماسک هم اکنون پنج شهرستان خراسان رضوی قرمز هستند و شهرستانی با شرایط آبی نداریم. ۲۸ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->