ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + ویدئو افزایش مبلغ وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان ویدئو | خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی (۸ فروردین ۱۴۰۳) تعیین تکلیف معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا
سرخط خبرها

ماجرای خودکشی پسر مشهدی پس از دریافت گزارش پلیس آمریکا

  • کد خبر: ۶۳۶۹۸
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
ماجرای خودکشی پسر مشهدی پس از دریافت گزارش پلیس آمریکا
با توجه به دریافت گزارشی از سوی پلیس بین الملل مبنی بر گزارش خودکشی فردی در ایران رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، جوان مشهدی که مزاحم سایبری بود این بار با مزاحمت برای پلیس بین الملل به دام افتاد و اعتراف کرد. او که نامه‌ای مبنی بر خودکشی به واشنگتن ایمیل کرده بود با همان ایمیل در مشهد شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مزاحم سایبری این بار وقت پلیس بین الملل را گرفت، از دستگیری متهم خبر داد و گفت: با توجه به سوابق بدست آمده مشخص شد وی در گذشته نیز مزاحمت‌هایی را برای آتش نشانی و خدمات اورژانس داشته و این کار را با هدف سرگرمی و تفریح انجام می‌داده است.

سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر گفت: با توجه به دریافت گزارشی از سوی پلیس بین الملل مبنی بر گزارش خودکشی فردی در ایران رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

مزاحم سایبری این بار وقت پلیس بین الملل را گرفت

این مقام مسئول ادامه داد: در شرح گزارش مشخص شد فردی در حوزه استان خراسان رضوی با ارسال ایمیلی حاوی بحران روحی و روانی اش قصد خودکشی خود را به مرکز بحران واشنگتن گزارش نموده است و در ادامه، این مرکز موضوع را به پلیس بین الملل منعکس کرد و در ادامه پلیس فتا ناجا، به دلیل موقعیت جغرافیایی عامل خودکشی، ماموریت شناسایی فرد را به پلیس فتا استان خراسان رضوی محول کرد.

سرهنگ جهانشیری افزود: پلیس فتا استان خراسان رضوی بدنبال تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از دو ساعت موقعیت عامل گزارش خودکشی را شناسایی و جهت اخذ اظهارات عامل انتشار خبر وی را به پلیس فتا فراخواندند.

ماجرای خودکشی جوان مشهدی که پلیس آمریکا گزارش کرد

وی بیان داشت: عامل انتشار درج خبر خودکشی که فرد جوانی بود با رویت شواهد، اعتراف کرد جهت سرگرمی و مزاح اقدام به ارسال ایمیل نموده است با توجه به سوابق بدست آمده مشخص شد نامبرده در گذشته نیز مزاحمت‌هایی را برای آتش نشانی و خدمات اورژانس داشته است و از این کار برای سرگرمی و تفریح استفاده می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: همانطور که در فضای فیزیکی مسئول رفتار شهروندی خود هستیم کاربران در فضای سایبر نیز باید از نقش و هویت انسانی خویش صیانت بعمل آورده و مراقب افعال خود در فضای سایبری باشند.

شایان ذکر است، شماره تماس مرکز فوریت‌های سایبری استان خراسان رضوی به شماره ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان می‌باشد و عموم مردم می‌می توانند از طریق ارتباط با سایت اطلاع رسانی پلیس فتا به آدرس الکترونیک www.cyberpolice.ir علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و حوادث سایبری گزارش و نقطه نظرات خود را به صورت آنلاین با کارشناسان در میان بگذارند.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->