سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رگبار و رعد و برق در غالب مناطق کشور

  • کد خبر: ۶۵۷۳۴
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
رگبار و رعد و برق در غالب مناطق کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) در استانهای ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) در استانهای ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان، گفت: طی پنج روز آینده گذر امواج متناوب از تراز میانی جو سبب ابرناکی، بارش و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور شده و براین اساس پیش بینی به این شرح خواهد شد: امروز جمعه در برخی مناطق نوار شرقی و استان‌های اصفهان، شمال فارس، هرمزگان و همچنین در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب انتظار می‌رود که در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان رگبار و رعدوبرق شدید رخ می‌دهد و در این مناطق احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد.

وی افزود: روز شنبه ( ۱۱ اردیبهشت) با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی گستره بارش شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران را در بر خواهد گرفت و در سایر مناطق کشور از جمله جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، مناطقی از دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی، اصفهان و شمال فارس رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

ضیائیان، ادامه داد: یکشنبه ( ۱۲ اردیبهشت) سامانه بارشی در غالب مناطق کشور فعال بوده و سبب بارش می‌شود. بویژه در برخی مناطق آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود. روز دوشنبه ( ۱۳ اردیبهشت) بجز نواحی جنوبی در سایر مناطق کشور و سه شنبه ( ۱۴ اردیبهشت) در نیمه شرقی کشور بارش، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. قابل ذکر است شنبه در شمال غرب و یکشنبه و دوشنبه در استانهای ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا( ۱۱ اردیبهشت) کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه ( ۱۲ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->