آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ویروس کرونای هندی در مشهد مشاهده نشده است

  • کد خبر: ۶۶۴۳۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
ویروس کرونای هندی در مشهد مشاهده نشده است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون موردی از ویروس جهش یافته کرونا از نوع هندی آن در مناطق زیرپوشش این دانشگاه مشاهده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مهدی قلیان افزود: خطر ابتلا به ویروس هندی در خراسان رضوی به خاطر مجاورت جغرافیایی وجود دارد و تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری است.
وی ادامه داد: اصول پیشگیری در انواع ویروس جهش یافته مانند کرونای انگلیسی و آفریقایی یکی است، بنابراین مردم باید در مقابله با این ویروس پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه را بیشتر از گذشته رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روز‌های اخیر تعداد بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی سیر نزولی داشته، اما این وضعیت شکننده است.
وی افزود: هم‌اکنون هزار و ۳۸۰ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند و تعداد بستری شدگان روزانه هم به کمتر از ۳۰۰ نفر کاهش یافته است و ۳۳۶ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه استان بستری می‌باشند.
دکتر قلیان ادامه داد: با کاهش روند ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی مناطق دارای وضعیت قرمز به پنج شهرستان مشهد، بینالود، سبزوار، کاشمر و درگز کاهش یافته و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت‌های زرد و نارنجی هستند.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شود.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختگان این بیماری در کشور به ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲ میلیون و ۷۴ هزار و ۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->