تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو
سرخط خبرها

ساخت ویروس کرونا توسط محققان چینی در لابراتوار!

  • کد خبر: ۶۸۸۳۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
ساخت ویروس کرونا توسط محققان چینی در لابراتوار!
مقاله ۲۲ صفحه‌ای نشان می‌دهد، محققان چینی ویروس را هنگام کار روی پروژه افزایش عملکرد Gain of Function در لابراتوار ووهان ایجاد کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق این تحقیق کووید ۱۹ هیچ اجداد طبیعی معتبری نداشته و توسط محققان چینی ایجاد شده و آنها سعی کرده‌اند مسیر خود را با مهندسی retro یکپارچه، پوشانده تا این طور به نظر برسد که به طور طبیعی از خفاش ناشی شده است. در مطالعه جدید آمده است که محققان اثرانگشت منحصربفردی را در نمونه کووید ۱۹ پیدا کرده‌اند که فقط می‌تواند ناشی از دستکاری در آزمایشگاه باشد.

مقاله ۲۲ صفحه‌ای توسط پروفسور انگلیسی آنگوس دالگلیش و دانشمند نروژی دکتر بیرگر سورنسن نوشته شده و در Quarterly Review of Biophysics Discovery منتشر می‌شود. شواهد نشان می‌دهد محققان چینی ویروس را هنگام کار روی پروژه افزایش عملکرد Gain of Function در لابراتوار ووهان ایجاد کرده‌اند.

پروژه Gain of Function ظاهرا در آمریکا غیرقانونی اعلام شده بود که در آن ویروس عفونی تر شده تا روی انسان آزمایش شود. محققان چینی بک بون اصلی را از خفاش در غاز چینی گرفته و سنبله جدید روی آن وصل کردند و تبدیل به کووید ۱۹ کردند.

 

ساخت ویروس کرونا توسط محققان چینی در لابراتوار!

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->