آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هیچ فوتی در مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان نداریم

  • کد خبر: ۷۱۹۰۴
  • ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
هیچ فوتی در مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان نداریم
رئیس اورژانس استان یزد گفت:در حادثه تصادف خونبار اتوبوس با تریلی، روبروی پمپ بنزین دهشیر، وضعیت مصدومان مطلوب است و هیچ فوتی نداشته ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اورژانس استان یزد، وضعیت حادثه دیدگان تصادف خونبار اتوبوس با تریلی، روبروی پمپ بنزین دهشیر دراستان را مطلوب اعلام کرد و گفت: هیچ یک از مصدومان فوت نشده اند.

دکتر احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: وضعیت کلی مصدومان بهتر است و هیچ یک از مصدومان نیز فوت نکرده اند.

وی تصریح کرد: چهار مسافر و کمک راننده اتوبوس مذکور در این حادثه فوت کردند و هر دو راننده تریلی و اتوبوس زنده هستند.

به دنبال این حادثه و پیام رییس قوه قضائیه در خصوص ضرورت پیگیری این حادثه، رئیس کل دادگستری استان یزد از حادثه دیدگان اتوبوس حامل سربازان بازدید کرد. در این عیادت که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان نظامی استان، بازرس کل استان یزد، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد و مدیر کل پزشکی قانونی حضور داشتند، وضعیت جسمی سانحه دیدگان، ارزیابی و از عوامل پزشکی بیمارستان شهید رهنمون، گزارش روند درمان و اقدامات صورت گرفته اخذ شد.

رئیس کل دادگستری استان، پیگیری علل و عوامل حادثه را خواستار شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد به عنوان مدعی العموم مأمور پیگیری این حادثه شد.

با دستور رییس کل دادگستری استان یزد، مقرر شد مدیرکل پزشکی قانونی در اسرع وقت نسبت به بررسی پرونده بالینی و معاینه مصدومان و تعیین نوع و میزان صدمات وارده در بیمارستان اقدام کنند تا در دادرسی پرونده تسریع صورت گیرد.

در ادامه، پیرامون تحویل اجساد حادثه مقرر شد پزشکان سریعاً در اسرع وقت نسبت‌به معاینه و تحویل اجساد به بازماندگان اقدام کنند.

غلامعلی دهشیری، رییس کل دادگستری استان یزد بر بررسی علت یا علل حادثه مقرر تاکید کرد و گفت: دادستان شهرستان تفت که حادثه در آن منطقه اتفاق افتاده باید سریعاً با ارجاع امر به کارشناس رسمی نسبت به بررسی علت یا علل حادثه پیگیری و اظهارنظر کنند.

در این حادثه که روز پنجشنبه در دهشیر یزد اتفاق افتاد، یک دستگاه اتوبوس حامل ۳۹ سرنشین از جمله ده‌ها سرباز معلم که از استان سیستان و بلوچستان راهی شیراز بودند، روبروی پمپ بنزین دهشیر دچار نقص فنی ترمز شد و با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->