واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

فعالیت کدام مشاغل در شهرهای قرمز ممنوع است؟ + فهرست (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۲۸۴۹
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
فعالیت کدام مشاغل در شهرهای قرمز ممنوع است؟ + فهرست (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰)
از امروز (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰) در شهر‌هایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، از زمان اعلام وضعیت قرمز، به مدت ۱۰ روز، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت با اعلام وضعیت قرمز کرونا در تهران و ۹۱ شهرستان دیگر رنگ‌بندی شهرستان‌ها که از شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ اعمال می‌شود در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.


طبق آخرین وضعیت اعلام شده ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها نیز باید در محل کار خود حضور داشته باشند و به صورت حضوری فعالیت کنند.

همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند، یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید از دورکاری استفاده کنند.

در شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، از زمان اعلام وضعیت قرمز، به مدت ۱۰ روز، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت خواهند بود.


کسب و کار‌ها و ادارات از امروز (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰) چگونه فعالیت می‌کنند؟

فعالیت کدام مشاغل در شهرهای قرمز ممنوع است؟ + فهرست (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰)

فعالیت کدام مشاغل در شهرهای قرمز ممنوع است؟ + فهرست (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰)

 

فهرست مشاغل گروه دوم

بوستان‌ها و مراکز تفریحی.بازارها و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل.

باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی ، آرایشگاه‌های مردانه.
مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی.
مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان، تزیینات داخلی.
مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، لوازم‌التحریر.
مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی.
آتلیه و عکاسی.
آژانس مشاور املاک.
خدمات چاپ دیجیتال.
مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی.
قنادی و شیرینی پزی تر و خشک، آب میوه و بستنی فروشی و مشاغل مشابه.

 

فهرست مشاغل گروه سوم

پاساژهای سرپوشیده، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی .

 

فهرست مشاغل گروه چهارم

همایش‌ها، مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز.

 

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->