تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

حمایت قاطع نمایندگان مجلس از لایحه رتبه بندی معلمان (۲۷ تیر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۴۷۴۳
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
حمایت قاطع نمایندگان مجلس از لایحه رتبه بندی معلمان (۲۷ تیر ۱۴۰۰)
نماینگان مجلس با قاطعیت و رأی بالایی حمایت خود را از لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: این روز‌ها شایعات و شیطنت‌هایی در سطح کشور پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در سطح فضای مجازی جمع کثیری از نمایندگان به عنوان مخالف با لایحه رتبه بندی معلمان مطرح می‌شود. این در حالی است که کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند باید به این کار خود خاتمه دهند چرا که نماینگان مجلس با قاطعیت و رأی بالایی حمایت خود را از لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظر همه نمایندگان این است که هیئت رئیسه دستور دهد این لایحه به موقع در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم در این زمینه نامه‌ای را خطاب به ریاست مجلس نوشت که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه، محمدرضا صباغیان نیز طی تذکر شفاهی گفت: متأسفانه اخیرا لیستی جعلی منتشر شده و عده‌ای از نمایندگان که از حقوق معلمان دفاع می‌کنند را به عنوان مخالف لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کردند و آنان را مورد اتهام قرار دادند.

وی تأکید کرد: باید نظارت بیشتری بر این مسئله انجام شود و نباید هر فردی بتواند در رسانه‌ها و فضای مجازی هرچه می‌خواهد علیه نمایندگان مجلس مطرح کند.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدباقر قالیباف، گفت: از شما تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود و با افراد متخلف برخورد جدی صورت پذیرد.

منبع: مهر


اینجا بخوانید: حقوق معلمان با اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ درصد افزایش می‌یابد (۲۷ تیر ۱۴۰۰)


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->