اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

توجه شهرآرا به تمامی اقشار

  • کد خبر: ۷۵۵۵
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۵
توجه شهرآرا به تمامی اقشار
عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در روزنامه شهرآرا با مدیران و خبرنگاران این رسانه به گپ و گفت پرداخت

علیرضا ظهیری - آیت‌ا... سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان‌رضوی در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته با حضور در مؤسسه فرهنگی شهرآرا با مدیران، خبرنگاران و کارکنان روزنامه شهر امید و زندگی دیدار و گفتگو کرد. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن بازدید از این روزنامه، دقایقی را پای صحبت خبرنگاران این مؤسسه نشست و پاسخ‌گوی سؤالات آن‌ها بود.
آیت‌ا... حسینی‌خراسانی در این دیدار صمیمانه با تأکید بر اینکه دین ما دین نشاط است، اظهار کرد: نشاط به معنای بالندگی، سرزندگی، امید و تحرک است و باید این مفهوم دینی در جامعه متبلور شود. وی افزود: یکی از مشکلات مسئولان جامعه امروز، دادن شعار‌هایی درباره نقدپذیری است، اما در عمل نقدپذیر نیستند و در این راستا خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند با شیوه‌ای درست و یادآوری نقاط قوت مسئولان، نقد‌های خود را به آنان بازگو کنند. وی درباره گمانه‌زنی‌ها برای حضور برخی چهره‌های مشهدی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: ظاهرا این موضوع تاکنون مسکوت مانده است و بنده هنوز چیزی نشنیده‌ام.


توجه به همه سلایق و علایق
این عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیران مؤسسه فرهنگی شهرآرا، با تأکید بر اینکه این مؤسسه باید به همه اقشار در سطوح مختلف با علایق و سلایق مختلف و با محوریت موازین دینی و اسلامی توجه ویژه داشته باشد، اظهار کرد: روزنامه شهرآرا می‌تواند در ابعاد مختلف و در مناسبت‌های گوناگون ازجمله مناسبت‌های پیش رو در دهه آخر ماه صفر و ایام بعد از آن در ماه ربیع‌الاول با استفاده از اهالی فن ویژه‌نامه‌هایی هدفمند منتشر کند. وی با اشاره به اینکه انتشار مطالب با رویکرد دینی جذابیت و خوانندگان زیادی دارد، ادامه داد: و می‌توان در این راستا در این رسانه احادیثی از این امام همام با محوریت مسائل، مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه منشر کرد. حسینی انتشار ضمیمه‌های مختلف شهرآرا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بنده نیز ۱۸ سال پیش پیشنهاد مشابهی را مانند شهرآرامترو برای انتشار ویژه‌نامه‌ای مخصوص هواپیما‌هایی که عازم مشهد هستند، به مرکز پژوهش‌های آستان قدس داشتم. خوشبختانه امروز شهرآرا توانسته از فرصت سفر‌های درون‌شهری شهروندان استفاده خوبی کند. وی افزود: در ایام عاشورای امسال شعار‌هایی در مشهد نصب شده بود که مخالفان و موافقانی داشت و در دهه پایانی ماه صفر نیز رویکردی دیگر را در شهر شاهد هستیم. شهرآرا می‌تواند به مدل‌های مختلف به چرایی انجام این اقدامات بپردازد تا مردم در جریان کامل موضوعات قرار گیرند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظرفیت جوانی شهرآرا را نقطه قوت این رسانه دانست و افزود: بنده به مدیران تصمیم‌گیر این روزنامه پیشنهاد می‌کنم که از کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب مانند کلیدواژه طهارت اقتصادی بهره ببرند.

تصورم از شهرآرا این نبود
نماینده مردم خراسان‌رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: تصورم از مؤسسه شهرآرا و تولیداتش، این نبود. وسعت کار و تنوع اقدامات این مؤسسه شایسته قدردانی است. شهرآرا می‌تواند با استفاده از ظرفیت جوانی که دارد، در فراهم ساختن فضایی انسانی، اخلاقی و انقلابی در شهر مشهد مؤثر باشد و از نظر فرهنگی، اخلاقی، ادبی و اجتماعی مشهدی را بسازد که حضرت رضا (ع) انتظار دارند. در ادامه مجید خرمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا اظهار کرد: شهرآرا منعکس‌کننده مشکلات شهری است؛ نمونه بارز دغدغه‌مندی ما به مسائل و مشکلات، توجه چند روز اخیر به موضوعات مربوط به کشف‌رود بوده است، البته در کنار این موضوع، پرداختن به وظیفه اطلاع‌رسانی به‌ویژه در حوزه شهری نیز فراموش نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->