پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

حمید سجادی کیست؟| وزیر احتمالی ورزش دولت جدید را بشناسید

  • کد خبر: ۷۷۱۵۲
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
  • ۲
حمید سجادی کیست؟| وزیر احتمالی ورزش دولت جدید را بشناسید
شنیده می‌شود حمید سجادی قرار است به عنوان وزیر ورزش دولت ابراهیم رییسی، به مجلس معرفی شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شنیده می شود تکلیف وزارت ورزش و جوانان در دولت جدید مشخص شده و قرار است حمید سجادی، پیشکسوت دوومیدانی کشورمان به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش توسط ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

اما حمید سجادی که اتفاقا سابقه فعالیت در وزارت ورزش در دولت احمدی نژاد را در کارنامه دارد، کیست؟

سید حمید سجادی هزاوه (متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران) دونده سابق دو‌های استقامت است. سجادی موفقترین دونده استقامتی تاریخ ایران محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود رکورد تقریباً تمامی رشته‌های دو‌های نیمه‌استقامت و استقامت ایران را در اختیار داشت. از این میان رکورد‌های ایران در ۳۰۰۰ متر با مانع، ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر و دو‌های داخل سالن ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر همچنان به نام حمید سجادی ثبت شده است.

رشته تخصصی حمید سجادی ۳۰۰۰ متر با مانع بود. وی در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (۱۹۹۱ کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کرد. مدال نقره وی در بازی‌های آسیایی بانکوک در حالی به دست آمد که وی در اواسط مسابقه هنگام پرش از روی یکی از موانع به زمین افتاده بود، اما در ادامه توانست عقب ماندگی خود را جبران کند.

سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون یکی از دو نماینده (همراه با حسین شایان) و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود.

او دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

او در اواخر خرداد ۱۳۹۰ از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با ۱۳۷ رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
چرا حمید سجادی به خدا قسم ایشون صلاحیت نداره .
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
پرسپوليسيش نكنن صلوات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->