شیرخوارگاه های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟ بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت مشهد بازگشایی و آماده خدمت رسانی شد ایرانی‌ها سوءتغذیه ندارند، اما ۵۰ درصد حقوق‌شان را خوراکی می‌خرند | چرا لبنیات در شاخص کاهش مصرف محاسبه نمی‌شود؟ چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می‌شود؟ این آجیل، دیابت را کنترل، کم‌خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی
سرخط خبرها

چه کسی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد؟

  • کد خبر: ۷۸۶۵۸
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
  • ۵
چه کسی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد؟
روز گذشته در جریان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به اخذ رای اعتماد مجلس نشد. از این رو رئیس جمهوری طبق قانون تا معرفی فرد دیگری به مجلس و انتخاب وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی را برای سرپستی این وزراتخانه تعیین کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم رییسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را به سمت سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

 

کاظمی تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان است و پیش از سمت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بوده است.

 

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش کیست؟+بیوگرافی

چه کسی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد؟

جماران درباره سوابق کاظمی نوشت که او متولد ۱۳۴۴، اهل قاین از توابع استان خراسان رضوی است و  دارای تحصیلات و  سوابق گوناگون  مدیریتی  در عرصه تعلیم و تربیت است ، سالیانی را در حوزه علمیه تحصیل کرده و در کسوت روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافته است 

 

مدارج علمی: وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای مدارک مختلف دانشگاهی است ،کارشناسی  الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه فردوسی مشهد  و کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی در د انشگاه عالی دفاع ملی است . 

 

سوابق اجرایی: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دارای سوابق و فعا لیت های در خشانی در عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولیت های فرهنگی  و اجتماعی است و سابقه ۱۷ ماه حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل در کسوت روحانیت و طلبگی را در کارنامه خود دارد.

 

 ریاست اداره آموزش و پرورش تایباد ،از  گردانندگان حلقه صالحین در مرکز آموزشی ثامن الحجج مشهد ،عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحدتایباد، ،معاون پژوهش ، برنامه ریزی منابع انسانی سازمان آموزش وپرورش خراسان رضوی ،معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده ثامن الحجج ،رییس گروه معارف دانشگاه فرهنگیان مشهد و .... از مناصب اجرایی علیرضا  کاظمی محسوب می شود و آخرین پست سازمانی وی قبل از هجرت به تهران ،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ،پردیس شهید بهشتی مشهد است .

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
وای به حال معلمان
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
اصلاحیه قاین ازتوابع خراسان جنوبی می باشد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
باسلام واحترام خدمت سرپرست وازات متبوع ضمن تبریک، یه سوال داشتم چرا پاداشبارنشستگی سال۹۹ استان مازندران پرداخت نشده خواهشمند است پیگیری فرمایید
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
باسلام لطفاً دوباره مدارک کارنامه سبز سال ۹۹ را که بومی بوده‌اند و به اشتباه زده من متقاضی الویت بومی نیستم بررسی کنید که حق هیچ کسی ضایع نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
آقای سرپرست کار نامه سبز های 98 حنوز از حق شان نگزشتند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->