زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

  • کد خبر: ۸۰۰۷۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
  • ۸
«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر
محمد صادقی در جدیدترین کار هنری خود در سریال افرا در نقش پسری که عاشق مائده (سارا باقری) است ایفای نقش کرده و اتفاقات تلخی برای این دو عاشق رخ میدهد.

شهرآرانیوز - محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا است. سریال افرا درامی عاشقانه است که در شمال کشور ساخته شده است. 

 

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی زاده ۲۲ فروردین ماه ۱۳۷۲ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع می باشد وی با بازی در سریال مانکن در نقش آبتین به مخاطبان معرفی شد و به چهره شناخته شده در بین بازیگران مطرح تبدیل شد و حالا برای اولین بار در سریال تلویزیونی افرا در نقش پیمان وارد قاب تلویزیون شده است.

 

سوابق هنری محمد صادقی

محمد صادقی بازیگری را بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ از تئاتر شروع کرده و با استاد مسعود دلخواه تاکنون در چند نمایش از شاه لير ، مفيستو ، آمادئوس و همکاری کرده است.

اما اوج شهرتش با بازی در سریال نمایش خانگی مانکن در نقش آبتین بوده است. محمد صادقی ازدواج نکرده و مجرد است.

 

«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

 

محمد صادقی؛ بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

محمد صادقی در جدیدترین کار هنری خود در سریال افرا در نقش پسری که عاشق مائده (سارا باقری) است ایفای نقش کرده و اتفاقات تلخی برای این دو عاشق رخ میدهد. سریال افرا از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد.

گفتنی است که سریال افرا نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی، مجید مولایی می‌باشد.این سریال ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش میشود.

 

«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

 

در خلاصه داستان نوشته شده: در پگاه مه‌آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ‌کس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….

حمد صادقی در سریال افرا با بازیگرانی چون مهدی سلطانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، علیرضا آرا، روزبه حصاری، سارا باقری، مهدی هاشمی، مینا وحید و… همبازی است که حتما مانند سریال مانکن خواهد درخشید.

 

محمد صادقی در سریال افرا

محمد صادقی درباره نقشش در افرا میگوید: وقتی آقای توفیقی این نقش را به من پیشنهاد داد گفت که اعتماد دارم تو از عهده این نقش بر می آیی و این برایم ارزشمند بود. حتی چند وقت پیش یکی از کارگردان ها برای انتخاب من برای سریالی گفته بود نه صادقی صورت خشنی دارد و من خوشحال شدم که آن کار را بازی نکردم. بازیگری جایی اتفاق می افتد که شما شکل را از خودت می گیری.

 

«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

 

برای نزدیک شدن به شخصیت پیمان با پسرهای متولد ۷۵ به بعد در لاهیجان و تهران ارتباط گرفتم و با آنها صحبت کردم. آنچه من به طور آگاهانه از آن استفاده می کنم متد است و از این لذت می برم. وقتی می خوام نقشی را بازی کنم تلاش می کنم که در لیستم بخشی از زندگیم را به آن نقش اختصاص دهم و از این کار هم لذت می برم.

حتی وقتی با این بچه ها هم کلام می شدم آنقدر به آنها نزدیک می شدم که خودشان اختلاف سنی مان را احساس نمی کردند. الان که دو سه ماه از پایان تصویربرداری مان می گذرد تازه به سن واقعی خودم برگشتم چون در زمان ضبط پیمان ۲۴ ساله بودم.

 

«محمد صادقی» بازیگر نقش پیمان در «سریال افرا» کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
باسلام متاسفانه از نظر داستان نویسی بسیار ضعیف ونهایت بی ادبی واهانت را نشان می دهد
ناشناس
Switzerland
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
7
از اینکه پیمان از سریال زود خارج شد وبیخودو بی جهت کشته شد خیلی حالمون گرفته شد اینجور فیلمها خیلی اعصابمو ناراحت می کنه اونجایی که همه داشتن گریه می کردن اصلا دلم نیومد که نگاه کنم ..واقعا حیف شد اینا از اتفاقات جامعه امروزی ما هست و همیشه هم بوده باید به جوونا کنم کرد و بهشون فرصت داد باید بزرگترها بشینن صحبت کنن راهو چاهو نشونشون بدن دستشون بگیرن نه اینکه مانع کار بشن یا ثروتو مال و منالشونو به رخ بکشن پیمان و امثال اون زیادن از اینکه دل بچه یتیمو شکستن خیلی حالم بد شد من اصلا از اینجور آدما خوشم نمی یاد و اه اون بچه هم دامتشو گرفت حالا هرچی ثروت داره باید برای بچه های خودش خرج کنه تا بی گناهیشون ثابت بشه .ان شاالله که خداوند پشت و پناه همه جوونامون باشه وهمه شون خوشبخت بشن خدا آقا پیمانو هم واسه خانواده شون حفظ کنه خیلی نازه ان شاالله موفق و عاقبت بخیر بشی همشهری جان عالی بازی کردی نقشتو .ازاقا پژمان بازغی هم بسیار ممنونیم با اون لهجه قشنگ و بازیهای زیباش که دیگه گفتن نداره ..همچنین همه بازیگران وحضور افتخاری آقای سلطانی در این سریال که شمالی رو خوب صحبت می کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
2
خیلی فیلم قشنگی هست اما پیمان مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
قشنگترین سریال ۱۴۰۰
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
1
عالی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
فیلم افرا بسیار زیبا و غم انگیز بود من اصلا طاقت نگاه کردنش رو نداشتم ..خیلی حیف بود ک پیمان زود از نقشش بیرون بیاد
مائده جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
عاشقتم محمد جان ❤️
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
افرا سریال قشنگی هست و خواهد بود ولی اگه اقا محمد ک در نقش پیمان بودن نمیمردن قشنگ تر هم میشد من سکانس مردن پیمان رو خیلی گریه کردم لطفا فیلمی که میسازید طوری باشه ک جوونی نمیره اخه خیلی بده و ناراحت کنندس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->