دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

فرماندار دشت آزادگان: مراجعه‌کنندگان به مرز چذابه بازگردانده می‌شوند

  • کد خبر: ۸۱۸۱۷
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
فرماندار دشت آزادگان: مراجعه‌کنندگان به مرز چذابه بازگردانده می‌شوند
فرماندار دشت آزادگان از عودت مراجعه‌کنندگان به مرز چذابه به شهرهای خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید سیلاوی اظهار کرد: همچنان مرز چذابه برای تردد مسافری و زائران اربعین مسدود است و هیچ امکانات خدماتی و رفاهی در مرز یا مسیر منتهی به مرز وجود ندارد.

وی افزود: از مردم خواهشمندیم که برای عزیمت به کشور عراق تنها از طریق مرز هوایی اقدام کنند.

سیلاوی بیان کرد: با استقرار نیروهای انتظامی، نظامی و حفاظتی از هر گونه تردد و نزدیکی به مرز به شدت جلوگیری می‌شود. نیروهای مستقر به صورت لایه‌ای از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه از تردد مردم چه با خودرو و چه پیاده، جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز مردمی که به مرز چذابه مراجعه کرده بودند و اصرار داشتند به عراق بروند، نتیجه‌ای نگرفتند و با اقناع‌سازی به تدریج به شهرهای خودشان عودت داده شده‌اند.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->