اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان
سرخط خبرها

طرح رتبه‌بندی معلمان اصلاح شد (۱۶ آبان ۱۴۰۰) + جزئیات

  • کد خبر: ۸۷۰۴۵
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
  • ۲
طرح رتبه‌بندی معلمان اصلاح شد (۱۶ آبان ۱۴۰۰) + جزئیات
رئیس کمیسیون آموزش از پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیأت رئیسه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون آموزش از پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیأت رئیسه شد.

 علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش عنوان کرد: در نشست امروز بررسی مواد لایحه رتبه‌بندی مجلس به پایان رسید و این لایحه با اعمال تغییراتی راهی صحن علنی مجلس می‌شود.

وی افزود: برابر نظر اعضای کمیسیون برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم ۲۵ درصد، مربی معلم ۴۵ درصد، استادیار معلم ۶۰ درصد، دانشیار معلم ۷۰ درصد و استاد معلم ۷۵ درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش معلمان نباید از ۸۰ درصد حداقل مجموع حقوق و فوق‌العاده‌های اعضای هیأت علمی دریافتی کمتری داشته باشند و این بند مهم با نظر کمیسیون باقی ماند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با خانه ملت یکی دیگر از تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان را حذف بند مربوط به لزوم تمام وقت بودن معلمان برشمرد و گفت: با نظر اعضای کمیسیون موضوع مربوط به تمام وقت بودن معلمان وزارات آموزش و پرورش حذف شد تا نگرانی‌ها از بابت تدریس ۳۰ ساعته معلمان در آموزش و پرورش برای معلمان برطرف شود.

رئیس کمیسیون آموزش از ارائه لایحه رتبه‌بندی به صحن مجلس خبر داد و یادآور شد: این لایحه با تغییرات اعمال شده در کمیسیون راهی صحن مجلس خواهد شد.


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رزاقی. دکترای تجارت از دانشگاه luc مالزی .یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
باسلام . ما هم بسیار تشکر میکنیم اززحمات اعضای کمیسیون اموزش،بخصوص از اقای د‌کتر منادی، رئیس این کمیسیون درمجلس شورای اسلامی.خیلی زحمت کشیدند.
مگ من
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
سلام تازه راهی صحن مجلس می شود!!!!!!واقعا خسته نباشید هی این دست اون دست می گردد این رتبه بندی مثل پیرهن عثمان شده تاریخ تکرار می شود اگر درست باشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->