تاریخ و ساعت بازی تیم‌های چلسی و فلومیننزه در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۵ | حمله به فینال رئال مادرید خواستار تعویق هفته اول لالیگا (فصل ۲۶-۲۰۲۵) محمد ربیعی از خیبر جدا شد پرسپولیس، چهارشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۴) به ترکیه سفر می‌کند روز جهانی والیبال معرفی شد ترکش‌های حمله اسرائیل به ایران به اردوی تراکتور | وضعیت بلاتکلیف بازیکنان خارجی محرومیت تراکتور قطعی شد زمان برگزاری بازی‌های فوتبال کافا با حضور تیم ملی اعلام شد + جزئیات الاهلی ول کن مسی نیست گم شدن ۲ دوچرخه‌سوار ایرانی در کوه سبلان صداقت: وقتی تیم نداریم، نوجوانانمان زیر چرخ‌های نامرادی فوتبال له می‌شوند درباره وضعیت نامطلوب هیئت‌های ورزشی | فهرست بلاتکلیف‌ها! تیم ملی تکواندو جام جهانی کره جنوبی را از دست داد برنامه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان آسیا اعلام شد توافق شفاهی الهلال با ستاره میلان مسابقات فوتبال در تهران لغو شد عقب نشینی ۳ دروازه‌بان مطرح از حضور در استقلال اختلاف مالی چشمی و باشگاه استقلال بالا گرفت سیدورف: ارتباطم با استقلال ادامه خواهد داشت
سرخط خبرها

حمایت سجادی از اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها

  • کد خبر: ۹۰۵۸۲
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
حمایت سجادی از اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که با طرح باشگاه‌ها برای اجرای تبلیغات محیطی موافق است. او از عملکرد مدیرعامل استقلال در لیگ بیست و یکم بابت اجرای تبلیغات محیطی دفاع کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حمید سجادی درباره اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها این جملات را به زبان آورده است: در موضوع تبلیغات محیطی سردار آجرلو طرحی را برای بهره گیری تیم‌ها منطبق بر قوانین و شرایط  AFC ارائه کردند تا تیم‌های میزبان در استادیوم خانگی یا استادیومی که از سوی آن‌ها اجاره می‌شود بتوانند خود مجری تبلیغات شوند.

وی افزود: ما مطالعاتی داشتیم و من بهترین طرح را این دیدم و جلساتی را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و آن را مطرح کردم و ایشان پیشنهاد دادند برای اجرای آن کارگروهی تشکیل شود و چندین جلسه به صورت حضوری، تلفنی و مجازی آنطور که به من گزارش شد برگزار شده و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که می‌خواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.

وزیر ورزش تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه این کار را داده است و در بسیاری از کشور‌ها این موضوع اجرا می‌شود، استقلال کارگزار خاص خود را برای تبلیغات محیطی دارد و پرسپولیس و مدیرعامل این تیم نیز اظهار داشت اگر استقلال در اجرای آن موفق بود ما هم از آن استقبال می‌کنیم و تاکید رئیس فدراسیون فوتبال نیز این بود که همه تیم‌ها از این موضوع بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرایی شدن این موضوع ابتدا باید قبول کنیم که این اتفاق رخ دهد و اگر همه این را بپذیرند باید کمک کنند تا مراحل اجرای آن محقق شود و هر فدراسیون در داخل خود مسئول این موضوع است و در دنیا این موضوع مرسوم است، اما آنچه که مشخص است من معتقدم باید با نظر مثبت به موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های نگاه شود تا یک مرحله پیشرفتی در فوتبال را نشان دهیم تا تیم‌ها موفق‌تر شوند و منابع مالی آن‌ها تامین شود.

سجادی در خصوص تامین منابع مالی تیم‌ها توسط وزارت ورزش گفت: بر اساس قانون ما حق نداریم از بودجه بیت المال به تیم‌های حرفه‌ای کمکی کنیم و وقتی این موضوع وجود دارد باید شرایطی فراهم شود تا در آمدی برای تیم‌ها ایجاد شود و بخشی از این موضوع درآمد از طریق تبلیغات است و ما با کلیات طرح استقلال و سردار آجرلو موافق هستیم،   اما همانطور که عرض کردم صدری در جلسه‌ای گفت ما صبر می‌کنیم تا استقلال این موضوع را اجرا کند و اگر موفق شد ما هم استقبال می‌کنیم.

وی در مورد عملکرد سازمان لیگ نیز تصریح کرد: زمانی که در مورد بازی پرسپولیس حواشی‌ای ایجاد شد و بازی به تاخیر افتاد من شخصاً ورود کردم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفتم اجازه دهید بازی آغاز شود و پس از آن به اختلافات رسیدگی شود و این تاخیر در شأن فوتبال ما نبود و هیچ کس از آن راضی نبود و باید به شکلی برنامه ریزی شود که همه رویداد‌ها منظم برگزار شود و این نظم برای پیشرفت ورزش لازم است و در مورد این اتفاق هم من گزارش خواستم تا دیگر شاهد تکرار این موضوعات نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->