رشفورد، جدیدترین مصدوم منچستریونایتد طلای پرحاشیه چینی‌ها در شنای المپیک الاهلی، حریف تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه نادال در آستانه بازنشستگی گل محمدی به دنبال مدافع استقلال مهاجم استقلال لژیونر می‌شود ستاره‌های چلسی و ناپولی جابجا می‌شوند روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت! جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز ششم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس پخش زنده بازی‌های روز ششم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه روز ششم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت فلاح در تیروکمان آغاز همکاری یوسف تیموری با فدراسیون دوومیدانی | آرزوی موفقیت بازیگر سینما برای المپین‌های دوومیدانی + فیلم احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس قوانین سخت گاریدو در اردوی پرسپولیس قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند! پرسپولیس در ترکیه حریف می‌طلبد تاریخ نگاری حضور تیم های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال نتیجه بازی رده بندی شمشیربازی المپیک پاریس بین ایران و فرانسه+ ویدئو خلاصه بازی| پایان بی مدال
سرخط خبرها

حمایت سجادی از اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها

  • کد خبر: ۹۰۵۸۲
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
حمایت سجادی از اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که با طرح باشگاه‌ها برای اجرای تبلیغات محیطی موافق است. او از عملکرد مدیرعامل استقلال در لیگ بیست و یکم بابت اجرای تبلیغات محیطی دفاع کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حمید سجادی درباره اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها این جملات را به زبان آورده است: در موضوع تبلیغات محیطی سردار آجرلو طرحی را برای بهره گیری تیم‌ها منطبق بر قوانین و شرایط  AFC ارائه کردند تا تیم‌های میزبان در استادیوم خانگی یا استادیومی که از سوی آن‌ها اجاره می‌شود بتوانند خود مجری تبلیغات شوند.

وی افزود: ما مطالعاتی داشتیم و من بهترین طرح را این دیدم و جلساتی را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و آن را مطرح کردم و ایشان پیشنهاد دادند برای اجرای آن کارگروهی تشکیل شود و چندین جلسه به صورت حضوری، تلفنی و مجازی آنطور که به من گزارش شد برگزار شده و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که می‌خواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.

وزیر ورزش تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه این کار را داده است و در بسیاری از کشور‌ها این موضوع اجرا می‌شود، استقلال کارگزار خاص خود را برای تبلیغات محیطی دارد و پرسپولیس و مدیرعامل این تیم نیز اظهار داشت اگر استقلال در اجرای آن موفق بود ما هم از آن استقبال می‌کنیم و تاکید رئیس فدراسیون فوتبال نیز این بود که همه تیم‌ها از این موضوع بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرایی شدن این موضوع ابتدا باید قبول کنیم که این اتفاق رخ دهد و اگر همه این را بپذیرند باید کمک کنند تا مراحل اجرای آن محقق شود و هر فدراسیون در داخل خود مسئول این موضوع است و در دنیا این موضوع مرسوم است، اما آنچه که مشخص است من معتقدم باید با نظر مثبت به موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های نگاه شود تا یک مرحله پیشرفتی در فوتبال را نشان دهیم تا تیم‌ها موفق‌تر شوند و منابع مالی آن‌ها تامین شود.

سجادی در خصوص تامین منابع مالی تیم‌ها توسط وزارت ورزش گفت: بر اساس قانون ما حق نداریم از بودجه بیت المال به تیم‌های حرفه‌ای کمکی کنیم و وقتی این موضوع وجود دارد باید شرایطی فراهم شود تا در آمدی برای تیم‌ها ایجاد شود و بخشی از این موضوع درآمد از طریق تبلیغات است و ما با کلیات طرح استقلال و سردار آجرلو موافق هستیم،   اما همانطور که عرض کردم صدری در جلسه‌ای گفت ما صبر می‌کنیم تا استقلال این موضوع را اجرا کند و اگر موفق شد ما هم استقبال می‌کنیم.

وی در مورد عملکرد سازمان لیگ نیز تصریح کرد: زمانی که در مورد بازی پرسپولیس حواشی‌ای ایجاد شد و بازی به تاخیر افتاد من شخصاً ورود کردم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفتم اجازه دهید بازی آغاز شود و پس از آن به اختلافات رسیدگی شود و این تاخیر در شأن فوتبال ما نبود و هیچ کس از آن راضی نبود و باید به شکلی برنامه ریزی شود که همه رویداد‌ها منظم برگزار شود و این نظم برای پیشرفت ورزش لازم است و در مورد این اتفاق هم من گزارش خواستم تا دیگر شاهد تکرار این موضوعات نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->