آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

روز خود را با این ۳ خوراکی آغاز کنید

  • کد خبر: ۹۲۱۸۳
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
روز خود را با این ۳ خوراکی آغاز کنید
با وجود آنچه شما ممکن است شنیده باشید خوردن صبحانه برای همه لازم نیست در واقع، حذف صبحانه ممکن است بهتر از خوردن بسیاری از غذا‌های ناسالم در صبحانه باشد با این حال، خوردن مواد غذایی مناسب می‌تواند به شما انرژی دهد و آغازکننده یک روز خوب برای شما باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از موضوعات مهم و مفید در زندگی روزمره این است که صبح را با یک اقدام مثبت، هم از نظر ذهنی و هم به لحاظ جسمی آغاز کنیم.

 اینکه چگونه روز خود را شروع کنیم، می‌تواند حاکی از مسائل مختلفی از وضعیت روحی گرفته تا بهره‌وری کلی فرد باشد.

به این ترتیب، لازم است به چند نکته از جمله نوع مواد غذایی که هنگام صبح مصرف می‌کنیم، دقت داشته باشیم.

روزنامه "ایندین اکسپرس" در این مطلب به معرفی چند خوراکی مفید برای آغاز روز و در هنگام صبح اشاره کرده است.

این خوراکی‌ها از جمله موادی هستند که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و با مراقبت از روده و کمک به هضم غذاها، باعث حفظ سلامتی می‌شوند:

۱) صبحانه را می‌توانید با بادام خیس خورده و پوست کنده شروع کنید. این خوراکی سرشار از مواد مغذی و ویتامین E است که برای سلامت پوست و مو مفید است. بادام برای سلامت مغز نیز عالی است.

۲) سپس به سراغ کشمش‌هایی بروید که شب قبل در آب خیس خورده اند. این خوراکی برای روده مفید است، به هضم غذا کمک می‌کند و ریزش مو را کاهش می‌دهد. کشمش سرشار از آهن و ویتامین B است.

۳) کمی زردچوبه را در آب گرم حل کرده و میل کنید. این ترکیب دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند ایمنی بدن را تقویت کند.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->