پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم
سرخط خبرها

رسول خطیبی جادوگر شهراراک!

  • کد خبر: ۹۴۸۷۴
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
رسول خطیبی جادوگر شهراراک!
شایعات همکاری یک جادوگر با تیم آلومینیوم اراک وقتی زیر سوال می‌رود که می‌بینیم این باشگاه اراکی در بازی با استقلال عملکرد بسیار بهتری در قیاس با استقلال داشت و فوتبالی رو به جلو وتحسین برانگیز به نمایش گذاشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور تیم آلومینیوم اراک در میان مدعیان این فصل شایعاتی درباره همکاری یک جادوگر با این باشگاه را در فضای رسانه‌ای ورزش ایران دست به دست کرده است. شایعه‌ای که وقتی نمایش اخیر این تیم مقابل استقلال را به دقت به نظاره می‌نشینیم به این باور می‌رسیم که از بیخ و بن غلط است.  

درحالی که برخی جریان‌ها نتایج تیم آلومینیوم اراک را به یک جادوگر نسبت می‌دادند، اما این بازگشت با مشتی بازیکن گمنام توانست مقابل تیم گران قیمت استقلال که هزینه گزافی را در فصل جاری متحمل شده، فوتبالی به مراتب مطلوب‌تر را به نمایش بگذارد.

بعد از این بازی آمار‌هایی از درصد مالکیت توپ میان دو تیم منتشر شد که برتری تیم آلومینیوم اراک را کاملا به رخ کشید. این تیم ۶۰ درصد از مالکیت این بازی را در اختیار داشت و استقلال توانست ۴۰ درصد را به خود اختصاص دهد.  

میزان پاس‌های رد و بدل شده میان بازیکنان آلومینیوم اراک نیز دست کم دو برابر بیشتر از پاس‌هایی بود که میان بازیکنان استقلال تقسیم شد و حتی میزبان این بازی از لحاظ ایجاد موقعیت گل، طبق آماری که باقی ماند، برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت.

به گواه کارشناسان فوتبال حتی اگر آن پنالتی به سود استقلال گرفته نمی‌شد، چه بسا این تیم اراکی با روحیه مطلوب تری در ادامه بازی حاضر می‌شد و حتی می‌توانست اولین شکست را دراین فصل به استقلال نیز تحمیل کند.

با توجه به همین آمار می‌توان به صحت و سلامت تیم آلومینیوم اراک در لیگ بیست و یکم مهر تایید زده و تمام شایعات پیرامون این باشگاه را از ذهن دور کرد. به واقع باشگاه آلومینیوم اراک هرآنچه دارد را مدیون انگیزه بازیکنان بی ادعایی است که آمده‌اند فوتبال اراک را در لیگ بیست و یکم صاحب جایگاهی رفیع در لیگ برتر ایران کنند و از سویی نباید از تلاش‌های رسول خطیبی در قامت سرمربی این باشگاه غافل بود؛ مردی که توانسته با آلومینیوم اراک تیمی قابل احترام را در لیگ برتر پدید آورد.

تردیدی نیست اگر رسول خطیبی و شاگردانش تا پایان لیگ در همین مدار باشند، دستیابی آن‌ها به سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد هرگز دور از دسترس نیست و چه بسا این باشگاه تا هفته‌های پایانی در صف مدعیان قهرمانی نیز باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->