خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

حکم اعدام برومند نجفی، محیط بان کرمانشاهی تأیید و ابلاغ شد

  • کد خبر: ۹۵۵۸۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
  • ۱
حکم اعدام برومند نجفی، محیط بان کرمانشاهی تأیید و ابلاغ شد
۱۴ مرداد سال ۱۳۹۹ در جریان مواجهه نیرو‌های اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید یک نفر از سرنشینان این خودرو به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته خبر تایید و ابلاغ حکم قصاص محیط بان کرمانشاهی از سوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اعلام شد.

به گفته سرهنگ جمشید محبت‌خانی علیرغم پیگیری‌های قضایی صورت گرفته و تلاش گروهی وکلای مدافع پرونده برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی، دیوان عالی کشور حکم دادگاه بدوی در خصوص قصاص این محیط بان را تایید و ابلاغ کرد.

ماجرا از این قرار بود که  در تاریخ ۱۴ مرداد سال گذشته در جریان مواجهه نیرو‌های اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، متاسفانه یک نفر از سرنشینان این خودرو  به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست می‌دهد.

این فرد جوانی ۲۳ ساله به نام یوسف فلاحی داروندی بود و محیط بان، برومند نجفی نیز در این زمینه متهم به قتل شد و از آن زمان تاکنون در زندان به سر می‌برد.

پس از رسیدگی قضایی به این پرونده، حکم قصاص این محیط‌بان از سوی شعبه سه دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه صادر و ابلاغ شد و علی رغم پیگیری‌های فراوانی که خصوصا از سوی وکلای مربوطه انجام شد تا در حکم تغییری ایجاد شود، در نهایت این حکم قصاص تایید و ابلاغ شد.

حسن ویسی اظهار کرد: هنوز موضوع تایید حکم قصاص به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

وی گفت: در صورت تایید نهایی این حکم، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول انجام خواهیم داد.

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات محیط زیست برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول از مدتی قبل و حتی پیش از آنکه صحبت از تایید حکم باشد آغاز شده، عنوان کرد: مکاتباتی نیز با شورای حل اختلاف انجام دادیم و با افراد خیر سطح استان که در زمینه جلب رضایت از خانواده‌های مقتول فعالیت دارند مانند حاج آقای "عربی" رایزنی کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
در روستای ما گراز زیادشده بود هرکسی از هر جا می آمد دست به آزارو کشتار این حیوان زبان بسته میزد...هر روز ما شاهد تصویر دردناک یک لش مثله شده گراز بودیم.که با اعتراض بعضی از افراد دلسوز و با کمک محیط بان عزیز و مهربان جلوی این گونه قصابی و کشتار بی رویه گرفته شد.حالا تصور اینکه یکی از برادران دلسوز محیط بان می خواهد اعدام شود برای بنده و دیگران دوستداران طبیعت سخت و دشوار است.باید کاری کرد و جلوی این حکم هولناک را هرچه زودتر گرفت.....خواهش می کنم جلوی اجرای این حکم را بگیرید.....خواهش می کنم......
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->