لزوم تداوم ارتباط معتکفین با مسجد آغاز اعزام دانشجویان به سفر عمره از ۲۵ آبان‌ماه | اعزام بدون قرعه‌کشی زوج‌های دانشجو در خراسان رضوی تأکید قرائتی بر اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش بیش از ۳۰ درصد جمعیت جهان تا سال ۲۰۶۰ مسلمان خواهند شد برکت دعای امام؛ داستان حماد بن عیسی قفل غفلت را بشکنیم | در هیاهوی زندگی، از یاد امام زمانمان غافل نشویم شهادت پاسدار تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان حین ماموریت رزمی + عکس (۱۶ مهر ۱۴۰۴) تجربه زیارت اختصاصی کودکان در حرم مطهر رضوی برای نخستین‌بار انتخاب ۱۰ هزار مسجد شاخص در طرح «محراب» تقدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از نیروهای خدوم انتظامی فرنی‌پزان در شربت‌خانه حضرتی | نگاهی مستند و متفاوت به یکی از نهادهای فراموش‌شده پذیرایی در حرم‌مطهر تدوین خاطرات شهدای دانش‌آموز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بانگ خوش، مروج اخلاق جنگ با استکبار را ادامه می‌دهیم به سویت پر کشیدم با دلی از قبل‌ شیدا‌تر نسبتِ فرهنگی و تمدنی ما و امام رضا(ع) حکم شرعی خرید اضافی وسایل زندگی چیست؟ «اوس حبیب» جنس نور و نظم را می‌شناخت | یادی از مرمتگر گنبد و آینه‌کاری‌های حرم مطهر رضوی سفری برای دل دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید فراجا
سرخط خبرها

معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۹۹۱۸۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد
همزمان با روز میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، از ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری، مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در مراسم رونمایی از این ۱۳ رایحه جدید گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز سبد سوغات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی؛ شرکت کسب و کار رضوی از ابتدای سال ۱۳۹۹ اقدام به تولید ۱۵ رایحه عطر رضوی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با کالا‌های مشابه خارجی نمود.

به گفته وی، این شرکت در جهت توسعه سبد محصولات خود و تحت پوشش قراردادن سلیقه‌های مختلف در سال ۱۴۰۰، اقدام به تولید ۱۳ رایحه جدید با تنوع بویایی متفاوت در دسته بندی‌های خنک، گرم، تلخ، شیرین و برگرفته از عناصر چوبی، میوه‌ای، عود و گل نمود که مصادف با سیزده رجب از این محصولات رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در ادامه در خصوص نامگذاری این رایحه‌ها افزود: این سیزده رایحه جدید بر اساس اسامی ایرانی اسلامی و مولفه‌های مرتبط با حرم مطهر رضوی شامل گوهر شاد، سریر، ایوان، ایوانا، گیتی، اسرا، عتیق، سحاب، آذین، سلیم، هدی، رسا و مبین صورت گرفته و سعی شده براساس تحقیقات بازار و خواست مخاطبان این رایحه‌ها انتخاب و تجاری سازی شود.

مشیری در پایان افزود: امیدواریم با تکیه بر اعتماد مخاطبان عزیز که بیشتر زائران گرامی می‌باشند؛ محصولات عطر رضوی به عنوان یک تولید فاخر در سبد سوغات زائرین بارگاه منور امام مهربانی‌ها جایگزین محصولات وارداتی موجود قراربگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->