چرا اسلام به عنوان دین نهایی از همان ابتدای تاریخ معرفی نشد؟ یک نکته ناگفته از صلح امام حسن(ع) جنون یک مرغ مهاجر ضمانت رسول مهربانی (ص) برای موفقیت و پیشرفت چیست؟ چشم‌هایت را به من قرض بده! | راهکارهای جلوگیری از خود محوری و استبداد رأی در کلام رسول خدا (ص) راهیابی ۱۲۵ متسابق به مرحله استانی چهل‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی ۲۵ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد + فیلم دیوار ندبه چیست و پیامبر اسلام(ص) چه ارتباطی با این دیوار دارند؟ برپایی نمایشگاه عکس «شکوه قم در قاب تاریخ» در قم نقش خانواده در پرورش نسل آینده از دیدگاه امام رضا(ع) خاطره‌ای که ده سال حاجی‌زاده را در لیست شهدا نگاه داشت برپایی دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم در مساجد سراسر کشور آموزش سواد رسانه‌‌ای در مساجد مشهد بیست‌و‌دومین جشنواره فرهنگی‌هنری امام‌رضا(ع) در ۳۱ استان برگزار می‌شود اجرای طرح مساجد جامعه‌پرداز در مشهد ماجرای یک بانوی تونسی و قرآنی که به مشهد رسید | وقتی شفای یک بیمار به هنر پیوند خورد دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده آتش نشان فداکار مشهدی به من مشورت بدهید! کلید طلایی برای ساختن سرنوشتی روشن | مروری بر فواید مشورت در زندگی وقف، از سنت دیروز تا موتور توسعه امروز
سرخط خبرها

معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۹۹۱۸۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد
همزمان با روز میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، از ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری، مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در مراسم رونمایی از این ۱۳ رایحه جدید گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز سبد سوغات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی؛ شرکت کسب و کار رضوی از ابتدای سال ۱۳۹۹ اقدام به تولید ۱۵ رایحه عطر رضوی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با کالا‌های مشابه خارجی نمود.

به گفته وی، این شرکت در جهت توسعه سبد محصولات خود و تحت پوشش قراردادن سلیقه‌های مختلف در سال ۱۴۰۰، اقدام به تولید ۱۳ رایحه جدید با تنوع بویایی متفاوت در دسته بندی‌های خنک، گرم، تلخ، شیرین و برگرفته از عناصر چوبی، میوه‌ای، عود و گل نمود که مصادف با سیزده رجب از این محصولات رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در ادامه در خصوص نامگذاری این رایحه‌ها افزود: این سیزده رایحه جدید بر اساس اسامی ایرانی اسلامی و مولفه‌های مرتبط با حرم مطهر رضوی شامل گوهر شاد، سریر، ایوان، ایوانا، گیتی، اسرا، عتیق، سحاب، آذین، سلیم، هدی، رسا و مبین صورت گرفته و سعی شده براساس تحقیقات بازار و خواست مخاطبان این رایحه‌ها انتخاب و تجاری سازی شود.

مشیری در پایان افزود: امیدواریم با تکیه بر اعتماد مخاطبان عزیز که بیشتر زائران گرامی می‌باشند؛ محصولات عطر رضوی به عنوان یک تولید فاخر در سبد سوغات زائرین بارگاه منور امام مهربانی‌ها جایگزین محصولات وارداتی موجود قراربگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->