آغاز مسابقات بین‌المللی «جایزه بریکس قرآن کریم» در کازان + فیلم و تصایور یک صلوات، کرایه راننده تاکسی بود ز دریای کراماتت شده دامانِ صحرا‌ تر درباره محمدعلی الهامی نیا، قدیمی‌ترین استاد کاشی کاری حرم مطهر رضوی مبارک سفری از بخارا تا مشهدالرضا(ع) بررسی فلسفه و آثار زیارت در متون دینی جزئیاتی از ثبت‌نام زائران اربعین در خراسان‌رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) | اعزام کاروان‌های عتبات پیش از اربعین متوقف می‌شود افتتاح دومین دوره مدرسه دارالعلم در دانشگاه علوم اسلامی رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) ۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است
سرخط خبرها

پرستار آرزومند، به زیارت امام رضا (ع) می‌رود

  • کد خبر: ۲۴۰۶۷
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
پرستار آرزومند، به زیارت امام رضا (ع) می‌رود
پرستاری که خواسته خود برای زیارت امام رضا (ع) را در فیلمی ابراز کرده بود، در کمتر از دو روز به آرزویش رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، روز‌های سخت مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، روایتی از اشک‌ها و لبخند‌های پرستارانی است که در این روز‌ها از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت کردند.

چند روز پیش فیلمی از یک پرستار به دست ما رسید؛ در این فیلم پرستار جوان از دلتنگی اش برای زیارت امام رضا علیه السلام گفته بود.
 


بعد از گذشت کمتر از ۴۸ ساعت، این پرستار یک سفر به همراه خانواده به مشهد الرضا هدیه گرفت. رادیو زیارت این هدیه را برای تقدیر از زحمات این پرستار، تقدیم کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->