بازنشستگان تامین اجتماعی ناراضی از همسان سازی | با کدام حقوق، حقوق بازنشستگان را همسان سازی کردید؟!

  • کد خبر: ۳۹۱۲۴
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
  • ۱۴۵
بازنشستگان تامین اجتماعی ناراضی از همسان سازی | با کدام حقوق، حقوق بازنشستگان را همسان سازی کردید؟!
از ۲۰ مرداد ماه طق وعده مسئولان، مبلغی برای بازنشستگان در حال واریز است که اعلام شده این پرداختی، در راستای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بوده است. اما بازنشستگان به مبلغ پرداختی انتقادات زیادی دارند.
نجمه سرباز| شهرآرانیوز، از ۲۰ مرداد ماه طق وعده مسئولان، مبلغی برای بازنشستگان در حال واریز است که اعلام شده این پرداختی، در راستای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بوده است. اما بازنشستگان به مبلغ پرداختی انتقادات زیادی دارند.

چراکه قرار بود همسان‌سازی به نحوی انجام شود که دریافتی ماهانه هیچ بازنشسته‌ای زیر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد. اما حالا هم مبلغ دریافتی بسیاری از افراد زیر این عدد است و هم سنوات مشاغل سخت و زیان‌آور در این طرح لحاظ نشده است.

بر اساس آنچه دولت وعده داده بود، قرار بود با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، دریافتی هیچ فرد بازنشسته‌ای زیر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد و افرادی که سال‌های کمتری بیمه بوده‌اند هم زیر دو میلیون تومان دریافت نکنند. اما حالا با اجرای این طرح هیچ‌کدام از این وعده‌ها محقق نشده است.
 

تبعیض مزدی بازنشستگان

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی به تبعیض مزدی و مبلغ ناچیز همسان سازی در حقوق مردادماه خود اعتراضاتی را بیان کرده اند. آن‌ها می‌گویند چرا باید افزایش همسان‌سازی و مزایای مزدی از مردادماه اعمال شود و چرا این مبالغ ناچیز است در حالی که قرار بود مبلغ ۸۰۰ هزارتومان به حقوق تمام بازنشستگان اضافه شود.. به گفته‌ی این بازنشستگان، اولا چرا باید بازنشستگان کشوری و لشگری از ابتدای سال مشمول کف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شوند، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی قرار است از مردادماه این کف برقرار شود.

آن‌ها تاکید کردند: اگر قرار است دولت ادعا کند دریافتی همه بازنشستگان را به بیشتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسانده است، باید مابه‌التفاوت چهارماه ابتدای سال به بازنشستگان کارگری پرداخت شود. بازنشستگان کارگری که ۶۵ درصد بازنشستگان کشور را تشکیل می‌دهند، چهارماه از سال را با مستمری دو میلیون تومان و حتی زیر دو میلیون تومان سر کرده‌اند و عادلانه نیست افزایش ناشی از همسان‌سازی و مزایای مزدی، فقط هفت ماه پایان سال پرداخت شود.

این بازنشستگان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یا ۳ میلیون تومان برای گذران زندگی اصلاً کافی نیست؛ می‌گویند: همین افزایش ناچیز هم برای تمام سال پرداخت نمی‌شود.
 

بازنشستگان: به جای همسان‌سازی حقوق، صدقه‌سازی کردند

در ادامه برخی از پیام‌های بازنشستگان را در اعتراض به همسان سازی حقوق شان را می‌خوانید.
«این ۲۴۰ تومان که برای متناسب سازی واریز کردین پول دوکیلو گوشت نمیشه با این گرونی‌ها چه کنیم؟»

«۳۵ سال سابقه دارم ۵۰۰ تومن افزایش دادن. ۵۰۰ تومن چه دردی رو دوا میکنه؟»

«این همسان‌سازی برای حقوق بالا یا حداکثر بگیران فایده داره برای ما حداقل بگیران با این تورم کمر شکن به اندازه‌ی سر سوزن فرق نداره.»

«این همه جار جار راه انداختن ۳۰۰ هزار تومن اضافه کردن؟»

«کدوم همسان‌سازی؟ ایاشما می‌توانید با دو میلیون زندگی کنی و کرایه خانه بدی؟»

«به حقوق من امروز ۱۸۰ هزار تومن اضافه شد. الان کلا یک میلیون و ۴۰۰ می‌گیرم. این شد همسان سازی؟»

«۱۰سال از سابقه سخت وزیان‌آور رو که محاسبه نکردند. مبلغ حق مسکن و حق معیشت که ۷۰۰ تومن بود را ندادن. ماده ۹۶ و ۱۱۱ رو اجرا نکردن و قانون رو دور زدن. تا دیروز میگفتند پول نداریم حالا که ۳۲هزار میلیارد گرفتند. پس مشکل چیه؟»

«۳۲۰۰۰میلیارد از دولت گرفتن برای متناسب سازی مستمری بگران، اما حدود ۴۰۰ تا۵۰۰ هزار تومان حقوق‌ها را زیاد کردند. ظاهرا بجای همسان‌سازی صدقه‌سازی کردند.»

«شما حیا نمی‌کنید ۴۰۰ تومن اضافه کرده اید. کارگر ساختمانی روزی۳۰۰هزار تومن میگیرد.»

«یکی بهمون بگه کجا باید شکایتمون رو ببریم؟ این متناسب سازی فقط پول دو کیلو گوشت میشه. پس کرایه خونه و ایاب و ذهاب و پوشاک و درمان و …رو چه کنیم؟»

«آخه این شد همسان‌سازی حقوق‌های پایین را بالا ببرید آن‌هایی که حقوق بالا دارن بازم بالا میبرین به داد حقوق‌های پایین برسین.»

«۲۵۰ تومن الان میشه دقیق بگید با کدوم حقوق همسان‌سازی کردید با حقوق کیا برابر شده حقوق کی کدوم مسئول کدوم کارمند کدوم بازنشسته ۲۳۰۰ هست ک حقوق ما باهاش مساوی شده؟»


«چقدراخه بی احترامی به بازنشسته ۲۱۰هزارتومن همسان سازی بعد این همه وقت؟»

«پدرم ۱۳ سال سابقه بیمه دارد، ولی هنوز زیر یک میلیون تومان میگیرد.»

«چیزی که گفتند با مبلغی که واریز کردند مغایرت دارد. پدرم با ۱۳ سال سابقه پارسال ۶۵۰ تومان میگرفته الان فقط ۲۴۰ تومان به حقوقش اضافه شد که جمع کل دریافتیش امسال به یک میلیون و دویست نمی‌رسد. مگر نگفتند با سابقه پرداخت ۱۰ سال مبلغ دو میلیون و چهارصد تومان میگیرد؟»

«من۲۰ سال در شرایط سخت و زیان آور کار کردم و ۴ درصد بیمه آن را پرداخت کردم چرا متناسب‌سازی رو براساس ۳۰ سال محاسبه نمی‌کنید پس عدالت کجاست.»

«در طرح همسان‌سازی کلا ۴۵ هزار تومان به حقوقم اضافه شده. من هنوز یک میلیون تومان هم نمی‌گیرم. با ۱۵ سال سابقه کار.»

«خوب ما‌ها که از کارافتاده کلی هستیم چه گناهی کردیم که ۱۵۰تومن اضافه کردین پول یه قلم از دارو‌های من هم در ماه نمیشه. سالهاست چشم انتظار همسان سازی بودیم اینم نتیجه‌اش.»

«اول گفتن همسان سازی انجام میشه حالا میگن ۲ مرحله‌ای میشه بعدا هم میگن مرحله دوم منوط به انجام مرحله اول هست برای مرحله اول هم فعلا بودجه نداریم
….»
 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: اگر خود من هم بازنشسته بودم و این حقوق را دریافت می‌کردم ناراضی بودم

در همین خصوص مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به اعتراض بازنشستگان در خصوص همسان سازی حقوشان واکنش نشان داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه از وضعیت معیشت بازنشستگان باخبر هستیم و این ادعا را نداریم که با اجرای همسان سازی وضعیت معیشتی تمام بازنشستگان بهبود یافته است، افزود: این میزان حقوق با زندگی حد متوسط قطعا فاصله دارد و اگر خود من هم بازنشسته بودم و این حقوق را دریافت می‌کردم ناراضی بودم.

سالاری بیان کرد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با رقم همسان سازی از اول مرداد ماه اعمال و احکام را صادر کردیم و واریز حقوق مرداد ماه با احتساب همسان سازی آغاز شده است و از ۳.۵ میلیون بازنشسته، یک میلیون و ۲۰۰ نفر حقوق مرداد ماه را دریافت کردند، هر ماه از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ همان ماه پرداختی‌ها صورت می‌گیرد و حقوق ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر درحال پرداخت است.

او درباره اعتراض بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور گفت: فرمول افزایش را با بازنشستگان محاسبه کردیم و بخش عمده کاری که انجام دادیم بر مبنای نظرات بازنشستگان بوده است، اجرای همسان سازی بر ۳ محور است یکی مبلغ پایه که بر حقوق بازنشستگان افزوده شده است و کسی اعتراضی برای این مبلغ ندارد.

سالاری تصریح کرد: مورد دیگر مرداخت حقوق براساس سوابق افراد است. فاصله این افراد با حداقل بگیران کمتر شده است و یکی هم براساس سابقه بیمه پردازی است که این عامل سوم مبنی بر اصول صندوق داری و بیمه‌ای است.

او درباره اعتراض بازنشستگان برای حقوقشان، گفت: نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور که چه طور حساب کنیم که براساس میزان حق بیمه‌ای که آن‌ها پرداخت کرده اند را تبدیل به سابقه کنیم نظرات کارشناسی متفاوت است و با توجه به نظرات مختلف برای حقوق این دسته از بازنشستگان تصمیم گیری شده است. این گروه از بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.
 

واکنش سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به اعتراض بازنشستگان

در همین خصوص نیز سازمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی نیز واکنش نشان داد و مدعی است: در طرح متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، سابقه واقعی ملاک محاسبه خواهد بود و بر این اساس، مستمری بگیرانی که سابقه واقعی آنان ۳۰ سال و بیشتر است، دریافتی آنان از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه کنتر نخواهد بود، لذا افرادی که سابقه آنان کمتر است، ضمن اینکه به همان تناسب سابقه مشمول طرح متناسب سازی می‌شوند، به الطبع کمتر از مبلغ مذکور مستمری دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که در خصوص مشاغل سخت و زیان آور، در طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران، صرفاً سابقه واقعی لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۱
علی عبداله بگلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
30
با عرض سلام پدر بنده 23سال سابقه دارد ویکی از حداقل بگیران محسوب میشود بااین متناسب سازی کلا دریافتی حقوقش شده این24,842,119رقم ازاین رقم نیز مبلغ 1400000ریال نیز بابت بیمه تکمیلی دودرصدماده89و..ازحقوق کم میشود به نظر مسئولین سازمان تامین اجتماعی با این حقوق میشود زندگی کرد آن هم دراین شرایط بسیار سخت اقتصادی فقط هزینه های دارو مادرم ۵۰۰هزارتومان درماه میشود که بیمه تکمیلی هم هزینه های مربوط به دارو را پشتیبانی نمیکند
ناشناس
Germany
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
40
ایکاش ریس تامین اجتماعی. هم در خانه شصد متزی زندگی میکرد و مستمزی گیر بود. تا میفهمید
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
38
سلام.همسان سازی حقوق مافقط۲۶۶هزارتومن بود.ماچه کارکنیم که پدرم سرطان گرفت وفوت کرد،نتوانست کارکند.خواهشمندیم حقوق راافزایش دهید.سهم ماازاین همسان سازی همین قدراست؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
آخه کسانی که از کار افتاده هستن را که نباید طبق سالهایی که بیمه پرداخت کرده است محاسبه شود اگر از کار افتاده نشده بودند که پرداخت میکردن،در صورتی که از کار افتادگان خرج دارو و دکتر آنها چندین برابر است و دیگر قادر به انجام هیچ کاری نیستن که در آمدب برای آنها داشته باشد مگر میشود مسئولین همچین چیزی را ندانند.همه از کار افتادگان فقط ۲۴۵ هزار تومان متناسب سازی برایشان واریز شده،خدا وکیلی میشود زندگی کرد آنها تمام مسمتریشان را همان روزی که دریافت میکنند به جایه بدهی روزهای قبل به سوپری و مرغ فروشی و ... پرداخت میکنند و تا ماه بعد به خدا قسم با غرض و نخوردن اگر بشود زندگی میکنند
یه بازنشسته تامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
43
چطور سابقه رو پیش میکشند ولی 14 سال وعده وعید و اانتظار رو قلم گرفتند؟؟؟؟ اگر 14 سال پیش همسان سازی شده بود تا حالا خیلی حقوقها بالاتر رفته بود!!! باید اون 14 سال که پول بازنشسته ها تو جیبشون بوده رو حساب کنن و سودش رو هم بدن!!!
پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
اینا همین چندماه از فروردین تا مرداد ما بالتفاوت رو نمیدن.چ دل خوشی داری شما میگی ۱۴ سال
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
18
باسلام خدمت اقای سالاری بنده با۲۱سال درمشاعل سخت وزیان اورکارکردم یعنی اگر۹سال ارفاق دولت که انهم ۴/درصدش پرداخت شده وهزینه بیمه اش هم پرداخت شده که مامیگیم ۲۰سال چطوربرابنده۴۷۰هزارتومان امده امابرافردی که ۳۰سال تومشاغل عادی کارکرده ۲ملیون تومان امده این چه فرمول بوده که فقط جنابعالی ازش سردرمیاوری یاچه عدالتی بوده توضیح دهیدمگرشمابه قوانینی که وضع میکنیدپایبندنیستیدمگرمشاغل سخت وزیان رابنده وامثال بنده وضع کردیم که موردتاییدشمانیست
پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
اشتباه نمیکنید درمورد ۲ میلیون؟چون پدر من سابقه ۳۶ سال کارسخت وزیان اور داشت.الان همسان سازی ۱ میلیون اضافه شده فقط
اسفندیاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
16
بنده ۲۲ کار سخت انجام دادم ولی سابقش برای حساب نگرانند این بی انصافی است ما هم بچه داریم با پول میشود زندگی کرد من به کارگران میگم اینها همش دروغ می گویند اول به ما گفتند خدمتتان پر شد حالا اندازه ۲۰ روز به ما حقوق می دند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
27
تمام پول ها را خوردهاندوبردهاند تامین اجتماعی بگفته مدیر عاملش یک ریال هم از این 32هزار میلیارد را به چشم ندیده نوبخت هم که مخالف جدی کارگران و بازنشسته هاست و فقط صندوق خالی کن است مجلس هم بیخیال شده است
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
وقتی یه سری رو راضی و یه سری رو ناراضی نگه دارن
اختلاف در بین خودشون پیش میاد
2800 ها رو مقابل 2300 قراردادن
ببینید عمر چندانی برامون نمونده یه بار تو زندگی مردونگی کنید و فقط به فکر خودتون نباشید تا همه 2800 رو بگیرن کنار نکشید
ناشناس
Iraq
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
10
خیلی ناعادلانه است این همسان سازی. مدیر محترم تامین اجتماعی کمی تعمق نکردید که ملت را از فقارت نجات دهید کسی که بیمه بیشتر پرداخت کرده در شرکت دولتی کار میکرده یا داشته از چند شرکت غیر قانونی پرداخت کرده کسانی که سالم زندگی کردند و دستشان به جایی بند نبوده باید بسوزنند و بسازنند تا شماها همچنان فقط و فقط هوای سرمایه دارها را داشته باشید. صحیح همسان سازی یعنی حقوق پایین به حد متوسط برسد نه پولدارها پولدارتر و فقرا فقیرتر شوند.مبنای محاسبه کاملا اشتباه بوده است .
مشاغل سخت و فوت شدگان و از کار افتادگان باید و باید همان 30 سال محاسبه شوند نه به اندازه پرداخت بیمه اینکار شما کاملا ناعادلانه است.
ناشناس
Canada
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
10
سلام نیازی به فرمول دادن نیست شما حداقل بگیران را نگاه کنید با حداکثر بگیران مقایسه کنید اینه عدالت با این وضعیت تورم قرار نیست که ما بمیریم چون سابقه مون کمتره ما با سابقه کم بازنشست شدیم جا باز کردیم برا جوانان برن سرکار بد کردیم خدایی حداقل بگیران خیلی حقوقشون کمه خیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
9
سلام برای مشاغل سخت و زیان آور بیمه چهاردرصد اضافه تر پول گرفته برای من حدود هفتاد میلیون اما در همسان سازی فقط سابقه پرداخت بیمه پس این اضافه پرداخت کجا محاسبه میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
21
چرا نظرات رو منتشر نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
19
عدالت کجاست به کجا باید شکایت کنیم
تو بوق وکرنا کردید همسان سازی دریافتی من 830هزار تومن بوده
فتحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
4
22
سلام ممنون نمیزارید هیج وقت قشر بدبخت از جامعه حدف بشه لطف میکنید اجرتون با اقا امان زمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
امام زمان توکمرشون بزنه مردم رو خوار کردن
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
11
واقعا خیلی خیلی توهین بزرگی بود. این همه وعده وعید دادن و امروز فردا کردن و صحبت از دو مرحله ای شدن و کلی قیل و قال همش برای ۵۰۰ تومن؟ خجالت نمی‌کشید؟ این شیوه برخورد با بازنشسته نیست شأن و منزلت بازنشسته ای که دیگر ناتوان شده را به زشت‌ترین شکل ممکن لِه کردید. من که شرم دارم در چشمان پدرم نگاه کنم و از او انتظاری داشته باشم.
آرش
Korea (Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
9
اصلا نظام حقوق بازنشستگی غلط است اول بایدمحاسبه دوسال آخر خدمت جهت بازنشستگی حذف شود باید میانگین کل پرداختی بیمه در عرض ۳۰ سال یا کمتر را محاسبه کند جهت حقوق بازنشستگی کارگران با این کار خاطر جمع باشید به هیچکس منظور کارگران ظلم نمیشود حقوقهای نجومی بوجود نمیاد و میانگین حقوق بازنشسته با کف و حداکثر حقوق نباید تفاوت زیادی بکند غیر از این باشد تا چهارصد سال آینده ۹۰درصد کارگران باید گدایی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
8
حقوق از کارافتادگان را نادیده نگیرید سنوات انها باید سی سال محاسبه شود نه براساس سالهای خدمت . مگر ما به اختیار خودمان بیمار شدیم . مسئولین رسیدگی کنند .طبق حکم حقوقیمان همسانسازی کنند .
مستمربگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
13
سلام ای کاش همسان سازی نمی کردین .واقعا شرم اوره .با این حقوق ناچیز که ریختین .اخه شما که نمی تونین تصمیم بگیرین من موندم جراهی الکی جلسه میزارین .فعلا که دارین صدقه میدن یکم این صدقه هارو بیشتر کنین.ازجیب خودتون که نمیدین .32هزارمیلیارد بعد 240تومن واریز می کنین.حقوق همه زیر2300شده اصلا به 2800نرسیده .فقط مردمو سرگرم کنین با این وعده هاتون.
ناشناس
Germany
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
10
ظلمی که در حق بازنشستگان سخت وزیان آور وکارافتاده های بیچاره ودست از دنیا شسته شده ، در همسان سازی حقوق،قابل بخشش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
10
امروز حقوقم واریز کردند چقدر ۲۹۰ تومان اخه این هم سازی شد اونکه بشتر بود بیشتر تر شد واون کم بود هنوزم کم وبه قول قدیمها پی میاد روی دنبه هرچند اونا هم باز نشسته هام اونقدر وضع بهتری ندارند ولی ما حداقل بگیرها دیگه افتضاح من یک ماه منتظرم حقوقم واریز کنند بعدش فقط تا عابر بانک سر کوچه مون حقوق دارم چون کرایه خونه قسط وام وبدهی خواهرم بدهی سوپر مارکت ومیوه فروشه قبض بدم خلاصه وقتی از سر کوچه بر میگردم خیلی خوش شناس باشم ۱۰۰ یا ۵۰ ته کارتم مونده ومن می مونم وبک ماه دراز گنده خوب وشرمندگی جلوی سوپری ومیوه فروسی که نق میزند نسبه نمیدند حالا به من بگوید اقایون مسول اقای روحانی من چه کار کنم من نه غذای گوشتی در ما خیلی بخورم یکی یا دوبار ومیوه فقط هندونه یاپیاز سیب زمینی خرید اینه وپسش برنمیام شما بگید من چکار کنم بااین همسازی ۲۹۰تومنی بیاید یه برج من حقوقم میدم شما خرج کنید شاید شما بلدید من هنرش ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
مگر خود شما ها توی جدول ننوشته بودید که ده سال سابقه ها دو میلیون و سیصدو چهل وسه هزار میشه با همسانسازی پس چرا به وعدهای خودتون عمل نمیکنید
علی اکبر شمس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
طبق جداول حداقل افزایش باید ۳۶ درصد حقوق ۹۸ باشه اما بنده با سی و پنج سال سابقه مجموع افزایش همسان سازی و سالانه کمتر از سی درصد شده
لطفا رسیدگی کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
یکی به من بگه این آقای سالاری که‌ کوچکترین سابقه کار اجرایی در سازمان تأمین اجتماعی را ندارد خودش چقدر حقوق میگیره دو میلیون يا چندین ده میلیون آن‌وقت ما که‌ یک عمر حق بیمه دادیم با 25.5 سال سابقه پرداخت حق بیمه حقوقمون بشه 2300 این آخر عدالت آقایان است
پری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
7
منظور از همسان سازی اینه که هر بازنشسته ای، همسان با شاغل همردیفش حقوق بگیرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
واقعاکه این چه جورمتناسب سازیه که فقط خودشون سردرمیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
به بازنشستگان سخت وزیان اور ظلم کردین ممنون ازلطفتان این چه همسان سازی بود صدقه دادین این همه جاروجنجال کردین این بود
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
11
صدقه نمی‌دهید که سی سال جون کندیم هر چی به کشوری و لشکری دادید به کارگری هم بدهید . همسان سازی از اول فروردین باید باشد . دیگر خسته شدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
ما باز نشستگان تامین اجتماعی که با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته شده ایم نسبت به این موضوع همسانسازی حقوق معترض هستیم واعتراض خودراعملا نشان خواهیم داد ماهمان جوانان جنگ هستیم زیربارظلم نمیرویم و ازهیچ نهادی واهمه نداریم ..مرگ بر ظالم..
ملک
United States of America
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
4
سالی 15 تا 20 میلیون تومان به طور متوسط حق بیمه پرداخت کرده فقط 500 هزارتومان رو مبلغ بالا اصافه کردند یعنی حتی در سال 6 میلیون تا 7 میلیون اصافه شده واقعا مسخره است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
6
باسلام چراهمش بین بازنشستگان تامین اجتماعی وسایربازنشستگان تبعیض قائل میشویداین چه همسانسازی بودکه این همه مسئولین ازجمله آقای سالاری وعده وعیدمیدادندکه باهمسانسازی وضع بازنشستگان خوب میشوداگراعلام میکردندبه درصدبه حقوقهااضاف میشودخیلی بهتربودتااین همسانسازی واینجاحق مسکن وخواروبارهم به هوارفت واقعا متآسفم که چنین مسئولینی داریم که هیچ ارزشی برای مردم کشورش ندارندفقط با حرفهای دروغ مردم راسرکارمیگذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
5
میشه این متولیان دیگه اصلا حرف نزنند. اخه دم خروس قسم روباه شده کار ما. من از کار افتاده کلیم. ماهانه هزسنه دارو وازمایشگاه ویزیت دکتر و..... حالا اقای سالاری شرم نمیکنید ۲۳۰ هزادتومان اضافه کردید.واقعا تخم طلا گذاشتید . ۱ ملیون اجاره خونه رو چه کارش کنیم. واقعا مسلمونی ما را عشقه
جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
3
ما مبلغ ۴ درصد پرداخت کردیم چراسابقه انرا حذف کردین
پیرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
5
سلام. زمانیکه خط فقر 9 میلیون تومان میباشد چطور می‌شود با ماهی 3میلیون تومان زندگی کرد. آقای مدیر دلسوزی شما دردی از ما دوا نمی‌کند حقوق ها را درست افزایش دهید. بعد از یک عمر کار سخت شرمنده خانواده هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
8
سلام حق ما بازنشسته های تامین اجتماعی ضایع شده خدا وکیلی رییس های کانون بازنشستگان همه استانها زیر دین هستند که ساکت مانده‌اند
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
5
باسلام.درحق بازنشستگان در کارهای سخت وزیان آور ظلم و حق کشی شد و عملا 10 سال از خدمت انها بدون هیچ ملاحظه وترس خدا به یغما رفت.وادا عدالت وانصاف هم دارند که به نوع خود جالب هست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
9
تفاوت همسان سازی مستمریبگیران وکشوری اززمین تا اسمان است به ما صدقه دادند وبه ریش ما هم خندیدند معلوم نیست ۳۲۰۰۰میلیارد کجا رفت
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
3
سلام ۳۰ سال کار کردم ۳۰۰ تومان اضافه شده .چه همسانسازی همش دروغ.دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
14
موقع انتخابات رای نمیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
7
این که دعا کرده و راصی به این متناسب سارزیست صداش از جای گرمی میاد احتمالا حقوق پدرش رو میگیره با چه ترفندی خدا میدونه وآله قشر ضعیف خیلی وقته حذف شده تو خواب بودی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
6
جناب آقای سالاری شما مدیر عامل هستین نمیتونین تشخیص بدین . به کار گر جماعت امر میکنین شما فرمول را به ما بدهید . آیا همه کارگران با مدارک لیسانس به بالا هستن تا بتونن برای شما فرمول طرح کنن . آقا ........ بیشتر این زحمتکشان بی سوادن . فقط حقشون رو میخوان یعنی دنبال نخود سیاه فرستادن هست که شما میفرمایید .بخدا قسم یه جایی باید حساب پس بدین اون پیش پروردگارمان . خدا رو شکر حداقل شب که میخوابیم دین کسی رو به گردن نداریم . مرگ از رگ گردن به ما نزدیک تر هست . بقیه رو خود شما فکر کنید .!!!!
علی برزگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
11
ببخشید بابای من ۳۰ سال سابقه داره ولی ۲۳۳۷ تومن حقوق دریافت کرده چطوری گفتن که زیر ۲۸۰۰حقوق نداریم امسال لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
10
سلام شوهر من 27سال سابقه پرداخت بیمه داشت که در حین پرداخت بر اثر سکته فوت کرد امسال با 50سال سن و30سال بازنشسته میشد الان حقوق من با فرزند شده 2400میلیون آخه با این شرایط اقتصادی که قرار شد متناسب سازی بشه با این همه انتظار وخرج تحصیل وخرج خونه واجاره های سنگین خودشون با این حقوق زندگی میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
2
8
من مستمری بگیر صندوق بازنشستگی کشوریم . زیر دومیلیون وهشتصد میگیرم . کف حقوق کمتره فقط صداش به تامین اجتماعیا رسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
2
11
سلام من مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستم وبا سابقه کمتر از 20سال و240000هزار تومان اضافه شده اینم شد همسان سازی این روش فقط وفقط به نفع حقوقهای بالا بگیر است وما پایین بگر ها هنوز همون یایین موندیم مگر نگفتین همسان سازی بین 500000تا 800000هزارتومان همین هم اگه باشه تو این گرانی ها کمه این همه تو بوق وکرنا کذاشتین همه چیز رو دوباره گرون کردین اخرش هم یه مبلغ صدقه واری پرداخت کردین ما که راضی نیستیم
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
11
دوستان فکر کنم با بدهی که دولت به سازمان داده، ابتدا حقوقهای خود را همسانسازی کرده اند. و ته مانده اش رابه ما بیچاره گان داده اند. اینم حرص و جوش خوردن چندین و چند ساله ما. سازمانیکه به دولت قرض میدهد وضع مستمری بگیرانش چرا به اینصورته؟ چرا ما رو خورده خورده میکوشید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
5
ادنی ک ازکارافتاده کلی شده دستش ازدست داده یا مریض هس ک نمیتونه کار بکنه..اونوقت حقوق کسی ک معلول هست میگیرین ب بهونه همسانسازی ۱۵۰تومن زیاد میکنید..خدا یا خودت شاهد باش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
3
باسلام مدیرعامل محترم تامین اجتماعی اگربراساس جدول طراحی شده همسان سازی با درنظرگرفتن سختی کار براساس میزان پرداختی حق بیمه اجرا شود ومیزان حقوق حداقل بگیران ومیانه بگیران وحداکثر بگیران مشخص شود چه ایرادی دارد باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
2
اولا امروز ثابت گردیده است نه وزیر کار مقید قانون وماده قانونهاست ونه مدیران ارشد تامین اجتماعی چرا مدیر علوم سیاسی جایگاهش.تامین اجتماعی نیست .تامین اجتماعی حقوقدان ومدیر شایسته میخواهد.سوال اینجاست اقای سالاری خوب میداند جانبازان.طبق قانون از پرداخت بیمه معاف هستن بودن وخواهند بود وزمانی که جانبازی درارگانی بامشاغل سخت بازنشسته شده حتی 4درصد سهم این جانباز پرداخت شده وتازمان اشتغال دولت سهم بیمه اش راپرداخت میکند .سوال اینجاست.چرا حق.جانبازان زیر پا گذاشتن وقانون زیر پا گذاشتن وده سال این قشر بیمار رامحاسبه نکردن ایا عدالت این است.یا واقعا جانبازان هم برای مدیران تامین اجتماعی بی ارزش شدند.وخوب هم میدانند.امروز تک تک این مدیران پشت میز نشین مدیون خون شهدا وجانبازان 8سال. دفاع مقدس هستن..لعنت بر بی عدالتی تامین ااجتماعی
داودپارساو محسن پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
4
با سلام
اینجانب وبرادرمم در مجموع سوابق کار وسختی کار حدود ۲۲ سال سابقه دارم ونابینا واز لحاظ روحی وجسمی هم بیشتر اسیب دیدم ویکی دیگر نگهداریمان میکند وبه مستمری من ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ هزارتومان میدهند و۱۵۰ هزار تومان همسان سازی اضافه کردند در صورتی که گفتند ۲۲ سال سابقه نباید ۲۳۵۰۰۰۰ کمتر باشد وچندین نامه نوشتم ولی بهانه می اورند وحق کارگر زحمت کشیده را ضایع کردند من در دوران قبل از اقای سالاری گفتم تا حق کارگربازنشسته را درست ندهید مطمئن باشید در اخرت جواب سختی پس خواهید داد چون ما راضی نیستیم مطمئن هستم دیدید مدیر قبلی رفت وحال باید جواب اشتباهات شما کارمندان از خدا بیخبر را بدهدولی حق من کارگر سخت واسیب دیده ضایع شد پس خدا را فراموش کردید ودر اتاقتان را به روی این معلولین زحمت کشیده بستید وگوش به حق ندادید ودیگران میبرند ومیخورند بله خواهید دید درس عبرت نگرفتید
افعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
13
سلام.آقای سالاری شما و وزیر کار به مردم ایران.دورغ گفتید..افزایش کارگران.سخت.وزیان چطور حساب کردین موقع گرفتن 4درصد10سال.را
یکجا میگیرید ولی موقع دادن.هیچ...
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
٤درصدنه٨درصد بودهاز همه اينها بدتر مسول مستمري خانم حيدري است كه اين اش را براي بازنشسته هاي زيان اور پخته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
7
سلام خیلی به قشر بازنشسته ظلم شده است چه کسی باید به داد برسد خدایا خودت رحم کن چون مسئولین هیچ توجهی ندارند
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
8
باسلام چرا اینقدرما بازنشستگان را درجلو خانواده‌امون خورد میکنید من با سی سال 10 روز سابقه دو میلیون 300 این ماه دریافتی من باز نشسته سال 99 هستم حیف اون که سی سال عمرم به هدر دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
6
بنده از کار افتاده کلی بالای۶۶ دردصد هستم و۲۴۰ تومان افزایش داشتم وحقوقم شد ۲۳۰۰،پس چی شد ۲۸۰۰ شرم بر کسانی که قشر ضعیف را درک نمیکنند
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
9
بازنشسته ها که گفتن اجتماع میکنیم
با وعده گولشون زدن
میگید آمریکا حرف میزنه و عمل نمیکنه
اون غریبه و لا دین
شما از اون هم بدترید
راه حلش همون راه حل اجتماع
و دیگه نباید بازنشسته ها فریب بخورن.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
اون همه وعده ووعید اخرهیچ من بادوبچه وشوهر ازکارافتاده مستجر باماهی دوتومن چکارکنم تورابخدابه داد ازکار افتاده ها برسیدبالای سرخدایی هست قشر ضعیف زیر پا له نکنید
زرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
5
من‌ازکارافتاده‌کلی‌هستم‌وبیماری‌msدارم‌‌چجوری‌حساب‌کردی‌که‌حقوق‌من‌دوملیون‌ودویست‌هزار‌تومان‌است‌این‌پول‌کفاف‌دارو‌درمان‌یک ماه‌من‌نمیشه‌من‌که‌سرپرست‌خانواده‌هستم‌ازکجابیارم‌خرج‌چهرنفررابدم‌پول‌قسط‌وام‌راازکجاوهزاربدبختیدیگه‌کدام‌کارمند‌یا‌کدام‌مسعول
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
5
اولا که اقایون میفرمایند بازنشستگان فرمول پیشنهاد کنند .ببخشید پس شما حقوق نجومی میگیرین که اون بالا چکار کنید.
دوما اسمشه همسان سازی اما حتی دوتا باز نشسته در شرایط همسان هم حقوق یکسانی ندارندو واسه هر کسی یکجور واریز میشه .
سوما عالیجنابا خودشون میدونن واعتراف میکنن با این چند غازی که میدن نمیشه زندگی کرد پس دیگه نظر واسه چی بدیم در واقع این نظرات یاسین به گوش .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اينها اگر بلد بودند اينطور خرا ب نمي كردند اتفاقا اين غير همسانسازي بوده چون دو نفر كه در اسفند حقوق يكسان داشتند در مرداد بازنشسته زيان اور ٧٠٠ تا٨٠٠ هزار كمتر مي گيرد بهترين فرمول همان افزايش در صدي بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
2
با سلام وخسته نباشی خدمت دولت و رهبر عزیز وهمچنین تمام مسئولین محترم تامین اجتماعی تو رو خدا چرا آنقدر بین تامین اجتماعی و سایر بازنشسته ها فرق میگذارین مگه آنها از یه محل دیگه تامین مایحتاجشونو میکنن از اونطرف از اول فروردین شما بوق و کرنا راه انداختین کا تامین اجتماعی حقوقش چنین و چنان میشه البته که نشده از اونطرف تمام قیمتها مثل بادکنک رفته هوا واقعا شما پیش خودتون فکر میکنین ما کف میخوریم ما با این مبلغ که از پیش بازاریا پیش خورش کردن میتونیم زندگی کنیم واقعا انصاف خوب چیزیه البته ناگفته نمانه سیر از گرسنه خبر نداره تا بوده همین بوده اونکه خجالت خانواده و بچشه ما هستیم اونایی که حقوق های هنگفت میگیرن هیچ مشگلی نداره کاش ببینین تو چه خانه هایی و با چه امکاناتی خودشون وبچه هاشون زندگی میکنن حقوق چهار ماه ما رو فقط به عطر و ادوکلنهای برند سفارش از خارج مصرف میکنن تو رو خدا به فکر ما باشین وعده ای که دادین عمل کنین ما رو شاد وپشیمان نکنید
خورشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
کسی که حق تو و همکارات رو میخوره یه لیوان آب هم روش سلام علیک نکن. حقتو بگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
1
این عدالت نبود متناسب سازی باید همسان سازی میکردین دوباره حداقل بگیران کمترین و میانه بگیران و حداکثر بگیران میلیونی اضافه شد این عدالت نبس چون همه دلشون میخواد زمان کار بیشترین به را پرداخت کنن برای بازنشستگی چه کنیم که زمان کار هم آزمون بیگاری کشیدن و الان صدقه خور و با منت ی لقمه نون بهمون میدن
رحیم اسماعیل پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
2
من با 32 سال سابقه پرداخت بیمه در گروه سقف پرداخت مبلغ همسان سازی واریز شده معادل 691900 تومان بوده که از مبلغ همردیف با 30 سال سابقه پرداخت به مبلغ 620000 تومان کمتر میباشه دلایل آن چیست.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
من از کار افتادگی کلی هستم چجور سابقه بیمه،حساب میکنید مگه مریض شدن دست خودم بوده دیگه نمیتونم از جابلندشم چرا همیشه شرمنده زن و بچه باشیم حقوق ماهی دو دویست تومان بااین گرانی ،اجاره خانه پول دارو دکتر ترابخدا رسیدگی کنید آقای سالار ی
هداوندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
5
خجالت نکشیدیداین دو زاررا هم اضافه نکردید بهتر بودم که دارید صدقه میدید با ۲۷ سال سابقه ۲۴۰۰
بده در راه خدا خیلی نامردید بابا
رحیم اسماعیل پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
4
من مستمری بگیر تامین اجتماعی با سابقه 32 سال پرداخت بیمه در ستو ن حداکثر بگیران هستم حقوقدریافتی اسفند 1398مبلغ 87909196 ریال میباشه در یافتی مرداد 1399 بعد از متناسب سازی مبلغ 109803730 ریال میباشه در صورتیکه حقوق حداکثر بگیر با 30 سال سابقه دریافتی اسفند 1398 مبلغ 77043702 ریال دریافتی مرداد ماه 1399 بعد از متناسب سازی 110279641 ریال میباشه مبلغ 475911 ریال زیادتر شده دلیل آن چیست.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
1
مدیر عامل محترم تامین اجتماعی

با سلام همانطوریکه مسبوق هستید هدف از همسان سازی در بازه ای مشخص، همسان کردن
حقوق بازنشستگان با شاغلانی است ، که از نظر سوابق و واریزی بیمه دارای امتیاز مشابهند.به جهت حفظ فاصله مستمری از زمان برقراری و رفع تبعیض
و رعایت اجرای عدالت ،فرمول زیر را که فوق العاده ساده و قابل فهم برای همه بازنشستگان بوده بعنوان پیشنهاد به خدمتتان ارسال و تقدیم می گردد. تا در صورت تایید توسط کارشناسان و مدیریت محترم پس از اجرا رضایت بازنشستگان در تمام سطوح از حداقل تا حداکثر بگیران برآورد گردد.

مستمری قابل پرداخت زمان برقراری
---------------------------------------------= ضریب زمان
حداقل مستمری سال برقراری برقراری مستمری


حداقل مستمری زمان اجرای همسان سازی
×
حاصل ضریب زمان برقراری مستمری
___________________________________
مبلغ همسان سازی حقوق

پرداختی تیرماه پس از اعمال ماده 96 از مبلغ همسان سازی حقوق کسر و مبلغ مابه التفاوت بر آورد خواهد شد .هدف از این پیشنهاد صرفا رفع بعضی از ابهامات از نظر بنده در ردیف درصد حداکثر بگیران جدول اخیر همسان سازی بوده که با 48 درصد شروع شده و موجب ایجاد فاصله بین گروههای 1و2 حداقل و میانگین بگیران نسبت به فاصله قبل ازهمسان سازی با آنها گردیده است. که این درصد در سایر سطوح 1و2 به ترتیب 80 و 44 درصد به صورت نزولی بوده هدف از همسان سازی افزایش مستمری گروه خاصی نیست بلکه همسان کردن مستمری های تمام سطوح بازنشستگان با شاغلان است.تا همه بازنشستگان به اندازه امتیاز خود از مستمری واقعی خویش بهره مند گردند.
کارشناس مالی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
باسلام جواب خداروچی داریدبدین اخه یه کارگرکه ازکارافتاده شده دستش به کجابندبوده اخه چرابایدطبق سابقه حساب شه دیگه مابدبخت هستیم شمادیگه مارو بدبخت ترنکنید ولا دارین خودتون رومدیون میکنین نکنین باما این کاررو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
گناه ما بازمانده‌ها چیه که همسرم فوت شده ونتونست بیمه رو کامل پرداخت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
همسانسازی مستمریبگیران تأمین اجتماعی یه دورغ بزرگ بود تأمین اجتماعی نماد ظلم وستم به حقوقهای کم است تأمین اجتماعی باید برچیده شود چطورشرم نمیکنید بااین همسانسازی پرازظلم وستم وفساد ودروغ وکثافت وفسادی که انجام دادید ما ساکت نمیمانیم وازمقام رهبری تقاضای حمایت در مقابل این ظالمان را داریم امیدواریم که به کارمارسیدگی کنند اینها افرادی که حقوق کمتری داشتند با پول کمتری همسانسازی کردن درصورتی که به حمایت بیشتری نیاز داشتند وفقرا با این کارشان فقیرتر کردن حال ما چکنیم باین ظلم وستم واین تحقیرشدنها زیر بار حقوهای کم وگرانی له شدیم وهیچ فریاد رسی هم نیست
پریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
سلام،پدرم ۳۰ سال سابقه دارن ولی حقوق واریزیشون ۲ تومن هست ، باید چکار کرد ،افزایش نمیدن ؟
سعید ظریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
بنده با سی سال سابقه اردیبهشت امسال با حقوق ۲/۲۰۰ میلیون بازنشست شدم چرا همسان سازی برای امثال من اجرا نشده لطفا بگویید چه کسی پاسخگو است ‌دیگر شعار ندهید که هیچ باز نشسته ای زیر ۲/۸۰۰ حقوق نمیگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
سلام من بازنشسته خرداد۹۹هستم چراهمسان سازی شامل مانشده است مگرنمیدانند از افزایش حقوق کارگری ۳ماه شامل شده است و میانگین ۲۴ ماه آخر حقوق را محاسبه می نمایندخواهشمنداست دراین خصوص بازنگری نمایند که بازنشستگان ۹۹نیز شامل گردد در غیراینصورت تبعیض آشکار انجام شده است.


بازنشستگان ۹۹نیز ن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بازنشسته۹۹هم ایرانی جناب رایس چرا یک ریال اضافه نکردی خواب رفتی بیدارشو؟؟؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
سلام .ما از کار افتادگان کلی چه گناهی داریم .طبق قانون باید برای ما ۳۰ سال محاسبه شود .مگر ب خواست خودمان از کار افتاده شدیم .
حسین مدیر مالی واداری ومعاونت مالی اداری در شرکت های بنیاد جانبازان انهم کارشناس وحسابرس بمدت 32سال حدود13 سال باز نس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
2
بنده با 32سال سابقه در شرگتهای بنیاد جانباران بعنوان معاونت مالی اداری ومدیر مالی اداری 13سال است بازنشسته هستم تفاوت همسان سازی حدود 8000000ریال به حقوقم اضافه شده حقوقم با چه گروه همسانسازی شده باید حالا همگروه من که در کشوری ولشکری که حتی نمی توانند یک شرکت ساده را نمی توانند درست گنند حالا 12000000ریال میگیرند چرا با ان همسان ستری نشد
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
ظلم به بازنشستگان! ظلم در نهايت به خوده ظالم بر ميگرده همسان سازي يا صدقه؟! ٤ ماه اول سال رو كه حذف كردن و سنوات رو هم كه از ٢٠ سال پيش زير ٢٠ سال و بالاي ٢٠ سال بود ، كردن زير ١٠ سال زير ١٥ سال زير ٢٠ سال زير ٢٥ سال زير ٣٠ سال زير ٣٥ سال. پدر من ١٠سال بيمه مشاغل داشته و ٧ سال بانك زمان شاه. و ٢٠ سال پيش وقتي فوت كرد و ما رفتيم دنبال بازنشستگي گفتن مدارك ١٠سال بانك رو نميخواد چون چه يه سال چه ١٩ سال همه زير ٢٠ سال حساب ميشه و حالا بعد از ٢٠ سال فوت پدرم قانون رو تغيير دادن و ميگن بريد مدارك ٤٠ سال پيش رو بياريد.( سال ١٣٤٠ تا ١٣٥٠) و حقوق زير ٢٠ سال رو زير ١٠ سال حساب كردن و ٢٤٩ هزارتومن صدقه دادن و ميگن ٤ ماه اول سال هم حساب نيست. و كلا حقوق مرداد ماه ٢٢٢٥ هزار تومن شده . اونوقت حداقل ٢٨٠٠ إعلام كردن. فقط حقوق نمايندگان مجلس رو با حقوق بازنشستگان مقايسه كنيد! چطور نمايندگان با حقوق نجومي مدافع و زبان مردمي هستن كه حقوق شون زير ٣ ميليون ه! حقوق مردم يك دهم حقوق نمايندگان شونه! اين هم مفهوم عدالت در كشور اسلامي!!!
محسن آهوران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
من 30سال حق بیمه پرداخت کردم ولی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فقط حدود 100 تومن به من اضافه شده و حقوق من 2300000 شده . شمارا به خدا اینقدر به ما دروغ نگید. شما چطور میتوانید اینقدر دروغ تحویل ما بدین از خدا بترسید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
2
اخ ترخدا خجالت نمی کشید بی انصافهای ازخدابی خبر سی سال ‌کارکردم الان دارم بااضافه حقوق صدوببست ساعت درماه می گیرم سه ملیون پنج ساله بازنشست شدم
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
2
سلام خسته نباشین چرا اینقدر زحمت میکشین اقای سالاری شوهر من با سی ویک سال سابقه بیمه سخت وزیان اور کار باید چهارصد اضافه بشه این انصافه اجاره خونه بدیم یا ماهانه پول داروی ریش بدیم کی به دادمون میرسه چطور همسان سازی کردین
فرهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
2
سلام این که گفته شده به همه بازنشستگان 800 هزار تومان پرداخت میشه اصلا اینطور نبوده و من با 30 سال سابقه تنها 500 هزار پرداخت شده و اینکه مگه عادلانه است که تنها این افزایش از مرداد و نه از ابتدای سال اعمال شده دولت اینقدر تکه تکه و خرد حرد داره پرداخت میکنه که حساب از دست همه در رفته که چقدر باید دریافت کنند .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
1
سلام جناب اقای سالاری واقعا دوست دارین ما بازنشیته ها طرح بدیم باشه قبول من طرحی دارم که اگه حرف شما مثل همسان سازی که انچه که بودبشه نشد.اجرا کنید همه واقعا بااین طرح بنده بنوا میرسن ودیگر حرفی نمیماند مگر نمیگین همسان سازی وبقول قدیمیها نه سیخ میسوزد ونه کباب اگه دوست دارین دعوت شده وارایه طرح را تقدیم کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
0
حداقل دستمزد زمان برقراری وزمان برقراری همسان سازی چیست؟ واز کجا بدست می آید؟ ممنون
پیرداده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 30 سال سابقه کار شاطر نانوایی بودم ساعت 6صبح تا9شب سخت کار کردم به امید اینکه روزی بارنشسته می‌شود حاصل زحمت هایم رامی گیرم اما حالا 2700تومان با دو فرزند کوچک و همسر و پدر و مادر پیر و چطور ی باید زندگی کنم چرا باید حقوق من با کار سخت کمتر از حقوق اونی باشه که پشت میز نشسته بود کمترین زحمت میکشید تورو خدا عدالت رعایت کنید
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
1
سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 30سال کار سخت حالا حقوق من بعد از همسان سازی شده 2700 هزار تومان حالا با حقوق چطوری میتونم زندگی پنج نفر بچرخانم اینکه نشد عدالت آنها که برای دولت کار کردن سال گذشته 4500 به بالا گرفتن الان با این تورو که همه چیز چند برابر شد چطوری میتونم با 2700زندگی کنیم آقا تو رو خدا یا حرف نزنید یا به حرف تون امل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
چرا نظرات مارا پخش نفرمودی
دروغگو نیستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
بازنشستگان عزیز بخددددا هر چی داد و بیداد میکنید الکی هستش کسی به دا د شما نمیرسه خودتون رو خسته نکنید پس اعصاب خود رو خراب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
فقرگناه دزدی بی ایماتی می اورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
مدیون بازنشستگانی هستین ک بچه کوچک دارن پدرانشون هم توان کارکردن ندارن شرمنده بچها میشن ک ب هردب
لیلی توسن بالا بچه دار شدن بااین چندرقازی ک اضافه کردین چکارکنم من بچه کوچک دارم تاز بعداز۳ سال حقوقمان شد۱میلیون ۱۰۰ با۱۴ سال سابقه ب چ زخمی بزنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
همه همه سو ته یک کرباسند از اول تا آخر همینطور بوده. عدالت هیچوقت برقرار نمیشه خصوصا در مملکت ما والله با بیش از 20 سال سابقه حقوق 2300 تا 2700 مرگه نه زندگی کسی 6 میلیون می‌گرفت 8 شد. حالا عدالت کجاست اصلا آقای سالاری معنی عدالت را می‌فهمد؟تو رو خدا کسانی که بیمه آزاد میگردازید به گای این سازمان گول نریزید که بیفایدا است فقط دزدی را ترویج می‌دهید.
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
مشاغل سخت و فوت شدگان و از کار افتادگان باید و باید همان 30 سال محاسبه شوند نه به اندازه پرداخت بیمه اینکار شما کاملا ناعادلانه است
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
3
من هم درخواست دارم که برای مشاغل سخت و فوت شدگان و از کارافتادگان سابقه 30سال محاسبه کنید اخه این که شما برای پایین دستیها. دستی را نگرفتید. واقعا متاسفم. همت کنید طرحتونو تغییر دهید. همین الان
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
3
با سلام .من از کار افتاده تامین اجتماعی هستم ؟ با۳تا فرزند .وکرایه خونه .و هرماه باید حدود ۸۰۰ هزارتومان دارو بخرم ..بنظر شما .ایا دست خودم بوده ک از کار افتاده بشم؟ با حقوق ۲۳۰۰ .خرج تحصل فرزندام رو بدم ؟ خوراک پوشاک و بهداشت رو بدم؟ کرایه خونه بدم؟ دارو بخرم ؟اخه بی انصافها یکم وجدان داشته باشید بسه دیگه دروغ یکم بفکر مردم بدبخت باشید.سیر از گرسنه خبر نداره .سواره از پیاده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
1
مبلغ واریزیکمتر از میزان اعلام شده در جدول همسان سازی میباشد لطفا بگویید این محاسبات چگونه انجام میشود که با جدول همسانسازی مغایر است ؟
علیرضا یزدانی فشتمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
تجدید بررسی و اعمال سوابق سخت و زیان آور .
بابک خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
من با ۳۱ سال سابقه بازنشست شدم. به خداوندی خدا دیشب از دخترم پول گرفتم بزای خرج روزانه. تازه هنوز به نیمه ماه نرسیده ایم. خدا ازشما نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
اقای سالاری و خانم حیدری جدولی ارایه دادید که ان را اجرا نکردید پس دیوان عدالت اداری باید حکمیت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
فقط خداجواب همه بی عدالتی هارابدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
اقای سریعتمداری واقای نوبخت وخانم حیدری اینهمه شعار پس کجا رفت با دهن پری میکفتین هیچ بازنشسته ای زیر دو میلیون هشصد نمیگیرد چرا مردم گول زدین هیچ یعنی چی یعنی از ۱۰ سال سابقه به بالا یک جدول گذاشته بودبن که عالی بود ۱۰ سال سابقه دو میلیون ۳۴۳ تومن بود باز این خوبه ولی شما بیاین به ۱۰ سابقه ۸۰۰ تومن بدین واقعا بسیار ظلم میکنید اگر از کمیته یه پولی بگیرن از این بیشتر میشه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
1
من از آقای موسی پور در مورد از کار افتادگان تشکر میکنم از نمایندگان مجلس میخواهم پیشنهاد و طرح به مجلس بدند که از کار افتاده بدست خودش بیمه را قطع نکرده بلکه حادثه یا مریضی او را مجبور کرده لذا قانونی تصویب بشه که سابقه آنها 30سال احتساب بشه مانند کشورهای دیگه آنها را مورد حمایت ویژه قرار دهید والله . والله خداوند اگر ببیند که به نیازمندان کمک میشود خدا برکتش را بیشتر میکند
کریس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
تا کی میخواهید حق مستمری بگیران بخورید خجالت اوره۱۴۰ در صد رفته روی اجناس بعد میگیرن همسان سازی شد کشوری که روی طلا خوابیده اما مردم از گرسنگی کف بلا میارند این همه دورنما در دنیا از نظر دوزدی حرف اول را ما میزنیم برای همین است که کشور آباد است همه سیرند ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
اخه کی هست که به این درد ودلها گوش کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
همسر من بعد از 21 سال سابقه در ارگانهای دولتی سکته کرد و فوت شد حالا من موندم و دو تا بچه با این خرجهای زیاد
من چکار کنم که همسرم فوت شد و نتونست 30 سال کار کند برای من 280 هزار تومان به عنوان همسان سازی اضافه شده واقعا متاسفم
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
سلام 32سال بیمه. پرداختم. الانم. سه. فرزند. خونه. کرایه. بخد6روز. اول. پول. تمام. ماروبایدببرن. زیر. پوشش. کمیته. چراکشوری. بیشترازتامین. اجتماعی. دیگه. بسه. دزدی. چقدرسرمایه. میخواین. جمع. کنین. بخدا بالاخره. یک. روزی. باید. جواب. بدین. حکومت. عدل علی. واسلامی. خرابش کردین. هم. خون. شهدامون. هم. اسلام.
ش ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
سلام من همسرم دو سال تواوج جنگ به خدمت سربازی رفت مجروح هم شدبعدش ۹ ماه داوطلب دوباره رفت جبهه ولی همیشه خدا توفقرو نداری دست و پا زدیم چون بخاطرزخمهایی که ارمغان جنگ بود زودتروقت موعداز کار افتاده شد وتوسند ۴۴ سالگی فوت کردبا بدبختی و بیچارگی بچه هام وبزرگ کردموقتی شوهرم فوت کرد۲۰۰ تومن حقوق میگرفتم الان ۱۲ سال شوهرم فوت کرده شب و روز دعا میکردم تا حقوقها همسان سازی بشه ولی به ما که رسید متناسب سازی شد الان ۲۳۰۰ حقوق میگیرم یه خونه ۴۰ متری تو منطقه فقیرنشین دارم که اون هم کلنگی اما حتی نمیتونم یه وام بگیرم خونه ام تعمیرکنم شما بگید من چکار کنم
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
چرا سازمان تامین اجتماعی در حق از کار افتادگان کلی در یکسان سازی حقوق اجحاف کرده این مدیران سازمان تامین اجتماعی سواد ندارند اگر سواد ندارند از میز ریاست بروند کنار تا ی باسواد بیاد سر کار ،چرا مدیران تامین اجتماعی ی سر به کتاب قانون نمی زنند که بدانند حقوق یک از کار افتادگاده کلی در یکسان حقوق باید۳۰ساله محاسبه شود
ویدا بردی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
سلام من با ۱۴ سال سابقه پرداخت بیمه بازنشستگی دائمی پزشکی شدم تازه ۴۰۰هزار تومان به حقوقم اضافه شده اینو کجای دلم بزارم اخه؟ همه‌ بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه یا زیر سال داریم توی شرایط بدی معیشت میکنیم لطفا توی طرح همسان سازی تبعیض قائل نشید و با توجه به تورم بیش از ۵۰ درصدی افزایش حقوق بدهید
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
من از کار افتاده با 18سال سابقه هستم متناسب سازی با توجه به توروم وحشتناک دردی از مشکلاتمان را حل نکرد ای مسئولان یا ا ز تورم جلوگیری گنید یا قانون همسانسازی را بدون موذی بازی و بزرگ نمائی بکار ببرید به تمام رده های بالای کشور میگم جدول متناسب سازیتون با این وضعیت معیشت خجالت آوره یا آدم بشید یا قانون خدا و مشیتش همه تون را نابود میکنه تا دیر نشده که شده به خودتان بی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
الهی هم این دنیا هم اون دنیا خواری و ذلت ماله مردم خورایه مفسد حروم خور را ببینیم
میم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
آقایون از این پولی که ریخته شده چه مقدارش واقعا دست بازنشسته تامین اجتماعی می‌رسد بقیش رو هم این وسط خوردند یک آب هم روش خدا فقط اگر هست خودش بهمون رحم کنه
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
1
چرا حقوق بازرنشگان 200تومون کسر کردین بخدا انصاف نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
به قولی کسانی.که سرمای زمستان را فقط پشت پنجره ها دیده اندو کسانی که فقروگرسنگی را فقط توکتابهاخوانده اندهرگزنمیتواننددردمابیچارگان رابفهمندوهرگزهم نمیتوانندنماینده واقعی مردم باشند حالانظردادن مابه چه دردی میخوردبزارسران سیروپولدارشده مملکت همین پول ماگرسنگان را صرف ماجراجویی خودشان در منطقه بکنندمابیچارگان هم خدایی داریم روزی خواهدرسیدکه اشک یتیمان وافرادمظلوم جامعه ما چون سیل طوفانی
ناشناس
Germany
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
یک نگاه بر جداول همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی بازنشستگان کشوری و لشکری بیندازید ببینید واقعا همسان سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی اجرا شده یا فقط صدقه سازی شد ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
1
سلام آقای نوبخت ودولتمردان چرامیخاهید بازهم ازطرف مابازنشستگان تامین اجتماعی اعتراض شود ودشمن درحال سوءاستفاده است لطف کنید درمرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان لشکری و کشوری وتامین اجتماعی راهم درلیست خودتون قرار بدیدبگذاریددرکشورمثل قبل اعتراضی صورت نگیرددشمن درکمین است تامین اجتماعی راهم دریابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
چرا برای همسان سازی مستمری بگیران سابقه را ملاک میگیرند من که بخاطر حادته از کار افتاده شدم ونشده بیمه بریزم نباید برمبنای 30رو حساب بشه چرا بی عدالتی می کنید مگه شما مسولین قول و وعده ندادید که کسی حقوقش از2800000کمتر نمیشه پس چرا؟؟!!! وقتي طبق کتاب قانون خودتون ازکار افتادی دائم 30 روزحقوق شدم پس چرا همسان سازی من کمتر حساب شده چرا ؟؟؟!!!شغل من درامدم چند برار پولی ک میدید بود کی میخوادعمدا براش حادثه ایجاد بشه تواین اوضاع
ابراهیم ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
آقایون محترم کار سخت وزیان آوررا فراموش کردید !یا نمیفهمید یا خیلی بیسوادین یا مردم را هالو گیر آوردید .قانون را دور میزنید،زیر بمباران هواپیمای دشمن با ۳۰ هزارتون مهمات میدانید یعنی چه؟که بعد از خوابیدن ۶ ماه در لنگر گاه کره شمالی،یا لیبی،یا کشورهای به اصطلاع دوست،در خور موسی آنهای که ندیدن حالیشان کنید.بر حضر باشید از خشم مردم ازما گفتن بود از شما نشنیدن!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
حقوق زیاد شده 2 میلیون 600 تومن است با 30 سال کار و سختی زیان آور 9 ماه جبهه جانباز درسته هم سان سازی چرا به اسلام دین و مذهب توهین میکنید فقط بگید نمیدیم بهتر تا بهانه دروغ
سهیلا محمد رضا پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
من بازنشسته تامین اجتماعی سوپروایزر بیمارستان با لیسانس پرستاری جز مشاغل سخت حقوق ۳۶۰۰۰۰۰ هزارتومان حقوقم هست و فقط ۴۰۰ هزار تومان به حقوق من اضافه شده آیا این عادلانه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
بخداقسم روانی شدیم بس که بهمون دروغ گفتین، اخه تواین مملکت مادردمونوبایدبه کی بگیم که رسیدگی کنه، قراربودحقوقهاکمتراز2800نباشه که کلاصدتومن، دویست تومن اضافه کردن بعداز5ماه، بابامانمیتونیم بااین حقوق
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
با سلام چرا بخشنامه همسان سازی شامل بازنشستگان تامین اجتماعی نمی شود .لطفا عدالت را رعایت نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان شماها همیشه میگید بازنشستگان همه شون برامون عزیزند پس کوهمیشه توجه شما به بازنشستگان سازمانهای دیگه هستش خدایی درسته بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه بایداذیت بشن تا متناسب سازی رومرحله دوم انجام بدید یباربزارید بدون حاشیه واعتراض به بازنشستگان تامین اجتماعی توجه بشه یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان رییس سازمان تامین اجتماعی میگنداگه منهم بازنشسته تامین اجتماعی بودم ناراضی بودم حرفی که خودشون میزنندخداانواتتوببخشدوبیامرزدحقو گفتی پس لآقل قدمی برامون برداریدخدایی بابقیه بازنشستگان خیلی فرق داریم ازمسءولین میخاهیم فکری بحال این قشربکنند
خلج
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
من 35 سال در معدن کار کردم امسال حقوقم 1 میلیون اضافه شده چرا گفتند 80 در صد اضافه شده به خدا نمی توانم زندگی کنم با این حقوق خواهشا به رهبری مشکلات را بگویید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
باسلام وخسته نباشید من یک کارافتاده ام من پارسال ۱۷۰۰حقوق میگرفتم ۲۶درصد امسال اضافه شد الان ۲۳۰۰میگیرم این کجاش همسان سازی شده بعدش بااین ۲۳۰۰خرج زندگی کنم برای بچه ام جهیزیه بخرم برای درمان هزینه کنم چه کنم به دادمون برسیدکه دیگه جرات نگاه کردن به روی خانواده رانداریم
ناشناس
Germany
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان مابازنشستگان تامین اجتماعی بااعتراضاتمون حقمون ازدولت میگیریم مرحله دوم متناسب سازی راهم اجرایی میکنیم حرف مااینه چرابازنشستگان سازمانهای دیگررا بدون حرفی داستانی اجرایی میکنید برای بازنشسته های تامین اجتماعی همیشه بایداذیت بشن بعدکاری براشون انجام دهیداین چه صیغه ای هست اونا توخونه هاشون نشستندمرحله دوم متناسب سازی راهم گرفتن ماهابایدتوخیابوناهمسانسازی مونوطلب کنیمچرا نفری ناله ۳نیم بازنشسته راپشت سرتون داریدبدابحالتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
1
سلام آقای نوبخت ودولتمردان درسال ۸۸قانون متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی تصویب شد بعد۱۰سال همسانسازیه انجام شدفقط ۴۰۰تومن بماتعلق گرفت برعکس بازنشستگان لشکری و کشوری اول سال جاری تصویب شد بالای ۱تومن براشون حقوق زدید مهرماهم دوباره متناسب سازی کردیدبازم گفتید هیچ بازنشسته ای زیر۴ونیم نبایدحقوق دریافت کندچون تبرم بالاست ماصحبتمون اینست یعنی بازنشستگان تامین اجتماعی تبرم ندارنداین وجدان شما هاداریدتروخدامرحله متناسب سازی بماتوجه داشته باشید اگه مارو خوشحال کنیدیقیناخدوند بزرگ هم ازشماها راضی خاهدبود
ای داد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
ما از دولت دیگه ناامید شده ایم از تبعیض بین بازنشستگان به ستوه آمده ایم لذا از سازمان ملل درخواست میکنیم از ما بطور معنوی و اطلاع رسانی کمک کنند
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
آقای وزیر. آقای رئیس برنامه وبودجه. آیاواقعأ حقوق ماهارو. بادیگربازنشستگان همسان کردید.؟ آخه دروغ میگید. خجالتم نمی‌کشید.
کارگربازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
چرا حقوق کارگران بازنشسته با شاغلان همسان سازی نمیشود؟؟؟!!!
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
یکی توضیح بده آخه چرا حقوق تامین اجتماعی و بازنشستگان تامین اجتماعی انقدر کمه؟ این انتظار زیادیه که حقوق هم ترازه خط فقر باشه؟
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
هزار رحمت به بیمه عشایر روستایی.. اگه حقوق کمتری میده حداقل مثل تامین اجتماعی 30 سال یک بدبخت کارگر و پوست نمیکنه.. بعدشم یک حقوق بخور نمیر.. واقعا حق اونایی که 30 سال پول بیمه دادند این حقوق ناچیز نیست حداقل با تورم خط فقر میزان‌ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 30سال سابقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
0
سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 30سال سابقه کار سخت حالا حقوق من دو ملیون هفتصد هزار تومان است چطوری میتونم زندگی پنج نفر بااین پول بچرخانم چند سال است منتظر همسان سازی بازنشستگان بودیم باز یک بام دو هوا شد همسان سازی به بازنشستگان خودشون رسید مگر آنها چکار کردن ما نکردیم 30سال سابقه کار سخت مگر با کار دولت چه فرقی دارد که حقوق آنها چهار ملیون تومان به بالا ست وما شرمنده بچه‌ها منیم من بعد از 30سال جون کندن بااین تورو م کمر شکن غ
مستمری بگیر بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
بااینهمه گرانی وتورم اجاره وووووو قضاوت با وجدان بیدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
اقایان خداشناس شماهابچسبیدبه صندوق بازنشستگیه لشگری وکشوری اخه اینا انسانندو خونشون ازخون کارگرو راننده بدبخت که شب روزش توبیا بانها درسرماو گرما نه خوانواده به خودش میبینه نه وقت غذاخوردن داره ونه جای خواب امن تاصبحم بایدکشیک بده مبادابارشو یایاوسیل از ماشینش ببرندانوقت اقایان زیرکولر یاپای رادیاتورهای گرم اظهارمیکننداین شغل تفریحیه ولی پرسنل یا ابدارچیه یا یک کارگرشرکت دولتی اون حقوقو همسان سازیشه حقوقش زیر2800000تومان نیست اقای نوبخت فرقی بین کارگرجماعت نگذارید اگرخدای ناکرده کشوریه میوه میخره من تامین اجتماعیم میخرم ساعت کارلشگریه دوبعدازظهر تمام میشه ساعت کارمن شش وهفت بدازظهر خواهمندم بردران رانسبت به هم بدبین نکنید ابروی لشگری ابروی منه ابروی ما ابروی دولتمونه یکی دوبارم مقام معظم تاکید برحقوق کارگران فرمودند اقای روحانی خواش میکنیم نگذار این اخر عمری که پاهامون لب گوره ابرومون بره خداروخوش نمیاد کمی دست اقایان نوبخت وشریعتمداری ودکترسالاری رابازبگذار که مابازنشستگان بیش ازاین شرمنده زنو بچه ودامادوعروس نوه ازهمه بدترصاحبخانه نشیم بامیدگوش شنوا ومساعدت لازم
امصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
سلام.چراکاری که برای بازنشستگان کردند همسان سازی نبود صدقه پردازی بوداونهم پس ازاینکه ۵ماه ازسال گدشته برندخودشون رومسخره کنند بازنشسته دست اویزتمسخرنیست که این اقایان گمان دارندهمه قانون روهم میدونیم بی قانونی کردنداسمشوگذاشتندهمسان سازی چراهمین مبلغ ناچیزراهم مابتفاوتشوازفروردین ندادندو......و!!!!!!!!؟
ای داد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خیلی عجیبه انتظار دارم اون شخصی که دستور میده از بودجه تامین اجتماعی برای بیکاران کرونائی کمک مالی بشه برام سوئاله چرا دستور نمیده که بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت بشه واقعا شخص دستور دهنده خبر از نبعیض بین بازنشستگان تامین و کشوری واقعا نداره که حتما داره چرا دستور نمیده حق نااس را به بازنشستگان مسترد نمایند و عدل و انسانیت را اجرا کند و همسان سازی واقعی. انجام بشه آخرین سوالم اینه با این تورم 45 درصدی چطور میخواهن به داد ما برسند. مردانه حقیقت رابگویند
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
مامستمری بگیرهاچرا چیزی به حقوقمون اضافه نشده چرا بااین افزایش قیمتها حقوق های ما باید کف باشه ما چطوری زندگی کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
دربدو آفرینش ظلم درحق مظلومین بوده وخاهدبودلعنت خدابرنامردان روزگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
همیشه تا بوده همین بوده ظلم و ستم در حق مظلومین از بدو آفرینش برادران و خواهران کارگران بازنشسته تامین اجتماعی فقط صبر کنید وتوکل بدادرس مون خدای بزرگ داشته باشید خودش نامردان روزگار را سروته خاهدکرد دیرممکنه بشه سوخت نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
سلام لطفابه بازنشستگان سختو زیان آورتوجه ویژه ای داشته باشید چون سنوات ما در دوران آقای خاتمی خداعمرش بده پرداخت شدا چرابماظلم میشه حقمونه غیرقانونی که حرف نمیزنیم لطف کنید در آذرماه بحقوقمون افزایش بدید یاعلی مدد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->