آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

بهسازی مسیر «شیرباد» در انتظار مجوز

  • کد خبر: ۱۰۰۶۴
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
بهسازی مسیر «شیرباد» در انتظار مجوز
رَزان| بارش اولین برف پاییزی و آغاز فصل سرد مشهد، نگاه‌ها را به سمت تنها پیست اسکی شرق کشور و یکی از معدود جاذبه‌های گردشگری زمستانه مشهد معطوف کرد. مسیر دسترسی نامناسب پیست اسکی شیرباد که تهدیدی بر جان گردشگران نیز هست، از زمان آغاز فعالیت پیست در سال ۸۸ همواره مانعی بوده برای استقبال از این منطقه زمستانی. مسئولان پیست اسکی، امسال برای حل این مشکل طرحی آماده کردند تا بر اساس آن جاده یک و نیم کیلومتر منتهی به پیست، که از قضا بیشترین حوادث نیز در آن رخ‌ می‌دهد، با شیب استاندارد بهسازی شود. به گفته سماورچی، رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی و مدیر روابط عمومی پیست اسکی شیرباد با وجود گذشت ۳ ماه از ارسال درخواست صدور مجوز آغاز عملیات بهسازی جاده، هنوز اداره منابع طبیعی استان مجوز این عملیات را صادر نکرده است. او توضیح می‌دهد: عملیات احداث جاده تنها یک ماه زمان می‌برد، اما به درازا کشیدن زمان صدور مجوز و آغاز فصل سرما و یخبندان ممکن است موجب شود این جاده امسال نیز در دسترس گردشگران قرار نگیرد.
سماورچی همچنین درباره مسیر پیست از روستا تا سد دولت آباد که پس از سیل اردیبهشت سال گذشته دچار تخریب‌های فراوان شده بود می‌گوید: «تخریب‌های ناشی از سیل بهاری، تا حدودی رفع شده، اما اوضاع جاده همچون سال‌های گذشته چندان مساعد نیست.» او درباره وضعیت کنونی پیست توضیح می‌دهد: «اکنون حدود ۲۰ سانتی متر برف در پیست نشسته و هنوز برای اسکی مناسب نیست، اما بخش تفریحی و برف بازی به زودی راه اندازی می‌شود.»
صحرایی، مدیر کل منابع طبیعی استان، با تأکید بر اینکه درخواست احداث جاده پیست اسکی شیرباد هنوز در مراحل اولیه است، توضیح می‌دهد: «برای آغاز هرگونه عملیات جاده سازی، باید اداره متولی ضرورت احداث جاده را برای ما توضیح دهد. بعد از آن، برابر ماده ۱۲ قانون افزایش بهره وری، درخواست مطرح شده در کمیته فنی بررسی می‌شود، اگر در محدوده ممنوعیت‌های اداره منابع طبیعی نباشد، خسارت برآورد و پس از پرداخت، مجوز عملیات صادر می‌شود. در خصوص درخواست پیست اسکی شیرباد، تا آنجا که من اطلاع دارم، هنوز درخواستی به دست ما نرسیده و یا اینکه در مراحل ابتدایی است.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->