تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

تاکید دوباره شهرداری مشهد: تا رفع کامل اختلال سامانه، مبلغ کرایه نقدی شهروندان همان هزار تومان خواهد بود

  • کد خبر: ۱۱۱۴۵۴
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
تاکید دوباره شهرداری مشهد: تا رفع کامل اختلال سامانه، مبلغ کرایه نقدی شهروندان همان هزار تومان خواهد بود
از روز پنجشنبه هفته گذشته، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانت (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس خارج کرد و پس از آن سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این موضوع منجر به ایجاد اختلال در سامانه شارژ من کارت در کلانشهر مشهد نیز شد و دستگاه‌های شارژ من کارت از دسترس خارج شد.

از سویی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، هزینه هر تراکنش در اتوبوس‌های حمل و نقل شهری مبلغ هزار تومان است، اما چنانچه شهروندی از من کارت برای انجام تراکنش استفاده نکند باید مبلغ هزار و ۸۰۰ تومان به صورت نقدی پرداخت کند.

با ایجاد اختلال در سامانه من کارت، شهرداری مشهد اعلام کرد تا رفع این مشکل، رانندگان اتوبوس همان مبلغ هزار تومان را به صورت نقدی از شهروندان دریافت کنند و اخذ مبلغ اضافه تخلف است.

مبلغ کرایه نقدی اتوبوس شهروندان همان هزار تومان خواهد بود

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد در این خصوص گفت: با ایجاد اختلال در سامانه شارژ من کارت، به سازمان اتوبوسرانی ابلاغ شده است تا رانندگان را از اخذ مبالغ اضافی از شهروندان در ازای پرداخت نقدی بازدارند.

سیدناصر نعمتی خاطرنشان کرد: بر این اساس تا رفع کامل اختلال سامانه، مبلغ کرایه نقدی شهروندان همان هزار تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیمانکار شارژ من کارت در مشهد همان پیمانکار سامانه "تهران من" است که پس از ایجاد مشکل در سرور‌های این سامانه در پایتخت، این سامانه در مشهد نیز با اختلال مواجه شده است.

نعمتی ادامه داد: با وقوع این اختلال، امکان شارژ جدید برای من کارت‌ها فراهم نبود که در ۱۰ ساعت اول مشکل حل شد، اما اختلالی در سامانه ایجاد شده که به صورت کامل رفع نشده و تا رفع کامل اختلال، مبلغ کرایه اتوبوس در پرداخت نقدی و غیرنقدی برابر است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد افزود: پس از رفع اختلال سامانه و در شرایط عادی، دریافت مبلغ نقدی کرایه توسط اتوبوسرانان نیز هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود و در هر صورت اخذ مبلغ بیش از آن تخلف است.

وی ادامه داد: دیروز نیز برخی از رانندگان خطوط اتوبوس‌رانی تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند که به آن‌ها تذکر داده شد.

اعلام تخلفات به سامانه تلفنی ۱۳۷

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در این خصوص  گفت: با توجه به ایجاد اختلال در سامانه شارژ من کارت، به اتوبوسرانان و مینی بوسرانان اعلام شده است تا از اخذ مبلغ اضافی از شهروندان خودداری کنند.

عباس اتحادی افزود: هم‌اینک در اغلب پایانه ها، مشکل شارژ من کارت رفع شده است، اما در برخی پایانه‌ها همچنان مشکل وجود دارد و تا رفع کامل اختلال، مبلغ نقدی دریافتی از مسافران براساس نرخ تراکنش با من کارت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف، موضوع را با کد اتوبوس از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند تا رسیدگی و با رانندگان متخلف برخورد شود.

هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد فعالیت دارند و روزانه حدود یک میلیون نفر را در این شهر جابه جا می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->