دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد
سرخط خبرها

نجات جان ۲۰ میلیون نفر در اولین سال تزریق واکسن کرونا

  • کد خبر: ۱۱۳۹۹۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
نجات جان ۲۰ میلیون نفر در اولین سال تزریق واکسن کرونا
نتایج یک مطالعه نشان می دهد تزریق واکسن کووید-۱۹ جان ۲۰ میلیون نفر را در سال نخست آغاز واکسیناسیون نجات داد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق برآوردهای جدید جان حدود ۲۰ میلیون نفر در اولین سال تزریق واکسن کووید-۱۹ نجات یافت. کارشناسان بر این باورند که با واکسیناسیون از میزان مرگ و میر بیشتر در کشورهای ثروتمند جلوگیری شد و جان ۱۲.۲ میلیون نفر در کشورهای با میزان درآمد بالا و متوسط به بالا حفظ شد.

در بررسی متخصصان انگلیسی آمده است که در مجموع از فوت ۱۹.۸ میلیون نفر پیشگیری شد.

یک زن میانسال انگلیسی اولین نفری بود که در هشتم دسامبر ۲۰۲۰ واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرد و تخمین زده شده است که دستکم ۶۶ درصد جمعیت جهان حداقل یک دُز واکسن کروناویروس را دریافت کرده‌اند. تاکنون، بیش از ۱۱ میلیارد دُز واکسن توزیع شده است.

به گزارش اسکای نیوز، همچنین در این بررسی آمده است: درصورتی که هدف سازمان بهداشت جهانی (WHO) مبنی بر واکسیناسیون ۴۰ درصد جمعیت جهان تا پایان سال ۲۰۲۱ محقق می‌شد، این امکان وجود داشت تا از فوت ۶۰۰ هزار نفر دیگر بر اثر بیماری کووید-۱۹ جلوگیری کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->