چالش جدید ایلان ماسک با شکایت توئیتر موتورهای جستجو محدود شدند؟! | دسترسی ایرانیان فقط به حالت جستجوی امن در گوگل هزاران کهکشان در یک قاب بدافزارهایی که اطلاعات شما را سرقت می‌کنند + فیلم دانلود تصاویر حیرت‌انگیز تلسکوپ «جیمز وب» از یک سحابی و یک سیاره فراخورشیدی واردات گوشی کاهش یافت (۲۲ تیر ۱۴۰۱) هشدار ایتالیا به تیک تاک برای نقض قانون حریم خصوصی اپل در روسیه نقره داغ شد! آیا جستجوی گوگل در اینترنت ایران روی حالت «Safe» قرار گرفته است؟ بالاخره واتساپ در یک چیز از تلگرام جلو زد: واکنش به پیام‌ با تمام ایموجی‌ها قتل مشکوک ۵۴ غیرنظامی افغان توسط نیرو‌های ویژه انگلیس مقایسه تصویر رنگی «جیمز وب» و «هابل» از کیهان + عکس عکس | اولین تصویر رنگی تلسکوپ فضایی «جیمز وب» با دو کیفیت و رزولوشن مختلف واکنش به پیام‌های واتساپ جذاب‌تر شد زمان رونمایی از آیفون ۱۴ مشخص شد گوشی پرچمدار موتورولا به بازار می‌آید + مشخصات «ایلان ماسک» توییتر را به سخره گرفت! چهارشنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۱)، زمان دیدن بزرگ‌ترین ابَرماه سال را از دست ندهید معرفی نقشه جدید پابجی به نام دستون + فیلم چالش تیک تاک و مرگ ۷ کودک | شکایت خانواده‌های قربانیان به کجا رسید؟
چطور اولین تصاویر ثبت‌شده توسط تلسکوپ جیمز وب را ببینیم؟
اولین تصاویر «جیمز وب» در ۱۲ جولای منتشر می‌شوند؛ یعنی کمتر از دو هفته دیگر! ناسا با نزدیک‌شدن به پایان راه‌اندازی این تلسکوپ عظیم، راه‌هایی که می‌توان اولین داده‌های علمی جیمز وب و نحوه شرکت در جشن شروع به کار جیمز وب را اعلام کرده است!

شهرآرانیوز - تلسکوپ جیمز وب اکنون مشغول ثبت نخستین تصاویرش از کیهان است و کسانی که آن‌ها را دیده‌اند، عمیقاً شگفت‌زده شده‌اند. این تصاویر ژرف‌ترین تصاویر ثبت‌شده از کیهان هستند. پم ملروی، نایب‌رئیس ناسا، درباره این عکس‌ها گفته است: «آنچه دیده‌ام، به‌عنوان یک دانشمند، به‌عنوان یک مهندس و به‌عنوان یک انسان مرا تحت‌‎تأثیر قرار داد.»

اولین تصاویر «جیمز وب» در ۱۲ جولای برای عموم منتشر می‌شوند؛ یعنی کمتر از دو هفته دیگر! ناسا با نزدیک‌شدن به پایان راه‌اندازی این تلسکوپ عظیم، راه‌هایی که می‌توان اولین داده‌های علمی جیمز وب را دید و در جشن شروع به کار جیمز وب شرکت کرد اعلام کرده است! در اینجا همه راه‌هایی که می‌توانید از چشم جیمز وب، جهان را ببینید آمده است:

شمارش معکوس: از اینجا می‌توانید ببینید تا انتشار تصاویر «جیمز وب» چند روز، ساعت یا دقیقه باقی مانده است؟

تماشا کنید: تصاویر را در همان زمان انتشار به صورت زنده ببینید و توضیحات کارشناسان ناسا درباره نتایج هیجان‌انگیز این تصاویر را بشنوید:

نیم‌نگاه: فقط به تصاویر شگفت‌انگیز جیمز وب علاقه دارید؟ شما می‌توانید اولین تصاویر و داده‌های طیف‌سنجی این تلسکوپ را در اینجا ببینید:

مشارکت: به‌صورت مجازی یا حضوری در یکی از صدها رویداد رسمی انجمن تلسکوپ فضایی وب که در چند ماه آینده برگزار می‌شود، شرکت کنید! این رویدادها را در این آدرس بیابید:

معاشرت: ناسا و تیم «جیمزوب» را با هشتک UnfoldTheUniverse# (جهان را کشف کن) در توییتر، فیسبوک و اینستاگرام همراهی کنید.

دانلود: برای دانلود تصاویر و داده‌های جیمز وب با کیفیت و با وضوح بالا به این آدرس بروید:

ببینید: