وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

برنامه «طبیب» دوباره از تلویزیون پخش می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۶۲۸۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
برنامه «طبیب» دوباره از تلویزیون پخش می‌شود + جزئیات
برنامه تلویزیونی «طبیب» از روز دوشنبه ۲۰ تیرماه دوباره روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه تلویزیونی طبیب که به دلیل اظهار نظر مهمان این برنامه از جدول پخش شبکه سه کنار رفته بود، از دوشنبه ۲۰ تیرماه به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای پیمان طالبی روی آنتن شبکه سه می‌رود. 

پیش از این دادستان انتظامی نظام پزشکی تهران با ارسال نامه‌ای به  رئیس سازمان صداوسیما، بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن تلویزیون را خواستار شده بود. در این نامه دکتر بابک عادلی معاون و دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران، ضمن اشاره به تاثیر مثبت برنامه «طبیب» در حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت مردم ایران و پشتوانه این برنامه به مخاطبان پرشمار آن و اقرار کارشناس این برنامه به اشتباهی که در این برنامه صورت گرفته بود، فراهم کردن تمهیدات لازم برای پخش مجدد این برنامه را از رئیس رسانه ملی درخواست کرده بود. 

گفتنی است پیرو اظهار نظر کارشناس برنامه طبیب در ۲۸ خردادماه که «یکی از دلایل شیوع آرتروز» در ایرانیان را نماز خواندن عنوان کرده بود، این گفته منجر به توقف پخش این برنامه و حذف آن از آنتن شبکه سه سیما شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->