برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

معرفی نقشه جدید پابجی به نام دستون + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۶۴۸۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
معرفی نقشه جدید پابجی به نام دستون + فیلم
کمپانی کرفتون (Krafton) به تازگی از جدیدترین نقشه‌ی بازی بتل رویال پابجی با نام Deston رونمایی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این نقشه اولین نقشه‌ی جدید بازی پس از رایگان شدن آن است و در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۲ (۲۲ تیر ۱۴۰۱) در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌ی سازندگان، Deston بلندترین و متراکم‌ترین نقشه‌ی ۸×۸ بازی است. این نقشه دارای مناطق شهری با ساختمان‌های بلند، تپه‌های مختلف، دشت‌ها و حتی باتلاق‌ها است. به طور کلی این نقشه دارای چهار بیوم مجزا است.


مناطق باتلاقی در قسمت‌های شمالی دستون قرار دارند. این مناطق با جنگل‌های انبوه کرنا پوشیده شده‌اند. دشت‌های مرکزی در وسط نقشه هستند و قرار است شامل مناظر دیدنی و بزرگترین ساختمان بازی تاکنون باشند. منطقه‌ی کنسرت دارای یک بالون غول پیکر با شمایل یک مرغ است که در هوا شناور می‌ماند. از طرفی این منطقه همچنین دارای یک میدان پینت بال است و به نظر می‌رسد که به عنوان یکی از نقشه‌های بخش Team Deathmatch بازی انتخاب خواهد شد. در نهایت ارتفاعات غربی دارای حداقل پوشش گیاهی و سطح وسیعی از دید هستند که برای تک تیراندازی عالی محسوب می‌شوند.

همراه با نقشه‌ی جدید، بازی مکانیک‌ها و المان‌های حرکتی جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد. ابزار جدیدی با نام Ascender در دسترس قرار خواهد گرفت که اساسا یک قرقره است که از آن می‌توانید برای بالا رفتن از ساختمان‌های خاص استفاده کنید. برای استفاده از Ascender به آیتم خاصی نیاز نیست و بازیکنان حتی می‌توانند سرعت حرکت آن را کنترل کنند. همچنین یک چتر نجات اضطراری جدید نیز بخشی از تجهیزات خواهد بود و اگر بازیکنی هنگام فرود روی نقشه با چتر نجات اصلی خود با مشکل مواجه شود، به طور خودکار فعال می‌شود. چتر نجات اضطراری همچنین با Ascender به صورت ترکیبی قابل استفاده است.
معرفی نقشه جدید پابجی به نام دستون + فیلم
اضافه شدن ایستگاه‌های پمپ بنزین به نقشه‌ی جدید نیز یکی دیگر از مکانیک‌های اضافه شده است. بازیکنان می‌توانند از این ایستگاه‌ها برای سوخت گیری وسایل نقلیه‌ی خود استفاده کنند. همچنین می‌توان با شلیک به ایستگاه‌ها، از آن‌ها برای انفجار‌های عظیم استفاده کرد. در کنار نقشه‌ی جدید،  بازی یک ابزار تاکتیکی جدید و مجموعه‌ای از سلاح‌ها را نیز به همراه دارد. ابزار تاکتیکی جدید Blue Chip Detector است که مشابه‌ی دوربین Spotter Scope عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند از آن برای تشخیص مکان بازیکنان دیگر در شعاع خاصی استفاده کنند. با این حال، این ابزار تاخیر دارد و مکان‌ها در زمان واقعی نشان داده نمی‌شوند. در رابطه با سلاح‌های جدید می‌توان به شاتگان Origin ۱۲ slug و MP۹ اشاره کرد.

پابجی هم اکنون به صورت رایگان روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->