اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی پروازها را لغو کرد

  • کد خبر: ۱۲۲۷۷
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی پروازها را لغو کرد
با توجه به کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد امروز، چهارشنبه ۲۷ آذر ماه، پرواز‌های ورودی تا افزایش دید کافی انجام نمی‌شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: با توجه به تاخیر پروازها و  امکان تغییر در ساعات آنها به دلیل شرایط جوی، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه مشهد حتما از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر است. این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به‌طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود. 

دقایقی پیش به همین دلیل پرواز شماره ۵۶۲۹ شرکت هواپیمایی آتا از تهران به وجود رسیدن به فضای مشهد ناگزیر از لغو فرود و بازگشت به فرودگاه تهران شد. 

وی ادامه داد: توقف پروازها در فرودگاه مشهد تا مساعدشدن شرایط جوی و بازگشت عمق دیده به وضعیت مناسب، ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: با توجه به تاخیر پروازها و  امکان تغییر در ساعات آنها به دلیل شرایط جوی، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه مشهد حتما از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر است. این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود. 

تغییر مسیر پرواز

پرواز شماره ٥١١ از کویت، از شرکت هواپیمایی کویت ایر به مقصد مشهد به علت کاهش دید،  به سمت فرودگاه امام تغییر مسیر داد.

پرواز شماره ٥٦٢٩ شرکت هواپیمایی آتا که به علت کاهش دید افقی فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه مهرآباد بازگشته بود با تغییر مسیر مجدد در فرودگاه سبزوار بر زمین نشست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->