سرخط خبرها

انتقاد تند ایلان ماسک از سریال «ارباب حلقه‌ها»: بدن تالکین دارد در قبرش می‌لرزد

  • کد خبر: ۱۲۴۴۲۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
  • ۱
انتقاد تند ایلان ماسک از سریال «ارباب حلقه‌ها»: بدن تالکین دارد در قبرش می‌لرزد
ایلان ماسک در توییتر از «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» آمازون انتقاد کرد. این میلیاردر گفته‌ است با شخصیت‌های مرد سریال مشکل دارد چون آن‌ها بزدل هستند. ماسک در توییتی دیگر نوشته است: «بدن تالکین دارد در قبرش می‌لرزد».

شهرآرانیوز - ایلان ماسک در آخرین توئیتش، گفته است از طرفداران سریال جدید «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) نیست. این میلیاردر درباره اقتباس آمازون از مجموعه‌رمان‌های معروف تالکین گفت: «تن تالکین در قبرش می‌لرزد.»

ماسک در توییت دیگری نوشته است که به‌طور خاص از شخصیت‌های مرد سریال خوشش نمی‌آید: «تاکنون تقریبا همه شخصیت‌های مرد ترسو، احمق یا هر دو هستند. فقط گالادریل شجاع، باهوش و خوب است.» گالادریل یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های زن سریال است.

آمازون برای ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» با الهام از دنیای جی آر آر تالکین، یک‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است. 

آمار بینندگان دو قسمت اول سریال برای استودیو آمازون خوب بوده است؛ چیزی حدود ۲۵ میلیون نفر این دو قسمت را دیده‌اند. منتقدان هم واکنش‌های مثبتی داده‌اند؛ هرچند بین مخاطبان کسانی هستند که به سریال تاخته‌اند. ماسک هم با این انتقادش به آن‌ها پیوسته‌ است.

«حلقه‌های قدرت» ۳۰۰۰ سال قبل از داستان فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون اتفاق می‌افتد و جف بزوس شخصا در آوردن این نمایش به آمازون نقش داشته است. بزوس، مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون هم‌اکنون در رتبه‌بندی ثروتمندترین افراد جهان بعد از ماسک در رده دوم قرار دارد. آیا موضع‌گیری بنیان‌گذار و مدیرعامل اسپیس ایکس را می‌توان به رقابت پنهان این دو غول صنعت فناوری ربط داد؟

در ادامه بخوانید

تریلر جدید سریال «ارباب حلقه‌ها» The Lord of the Rings

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
aaa
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
0
ممنون از خبر رسانی .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->