دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد
سرخط خبرها

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به روز رسانی شود

  • کد خبر: ۱۲۵۳۲
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به روز رسانی شود
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تربیت دانش آموزان ایران اسلامی باید متناسب با رویکرد دینی باشد.
علیرضا ظهیری| حجت الاسلام محمد جواد حاجی علی اکبری با اعلام این مطلب افزود: امروز باید با استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین و سیاست کلی آموزش و پرورش کار تازه‌ای را شروع کرد.
نماینده، ولی فقیه در انجمن اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به روز رسانی شود، تاکید کرد: حوزه علمیه و روحانیت ما باید همه مقاصد خود را در آموزش و پرورش جستجو کنند و تمام آرزو‌های ما در این بخش است؛ بنابراین باید توجه اصلی، هدفگذاری و برنامه ریزی هم روی این بخش متمرکز شود.
وی افزود: آموزش و پرورش هم باید بداند که یار صمیمی و کم هزینه، حوزه علمیه است.
حجت الاسلام حاجی علی اکبری افزود: ما نیز در حوزه ائمه جمعه این امادگی را داریم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش همراهی لازم را داشته باشیم تا از ظرفیت ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه به نحو احسن استفاده شود.
همچنین قاسم علی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مهمترین رسسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است و در این سند وظایفی بر دوس حوزه علمیه نیز گذاشته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->