ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد شهردار مشهد مقدس: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد سازمان و پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است شهردار منطقه ۴ مشهد مقدس: ساخت شهر بدون ترویج فرهنگ شهدا، ناتمام است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) | تداوم جو نسبتاً پایدار و احتمال بارش باران در برخی نقاط روابط عمومی نوین صدای مردم، زبان توسعه «باره توس» بی‌بار مانده است | دیوار دورتادور شهر تابران توس نیازمند بازسازی است توسعه و توازن شهری مشهد با ساخت بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت» ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) اشتغال مجدد بازنشستگان تأمین اجتماعی، مستمری را قطع می‌کند آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: روابط عمومی هوشمند جایگزین روابط عمومی سنتی شود

  • کد خبر: ۱۳۴۹۰۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
  • ۱
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: روابط عمومی هوشمند جایگزین روابط عمومی سنتی شود
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به امکانات، ابزار، علم، تخصص، مهارت و تکنولوژی امروزی، باید به سمت روابط‌عمومی هوشمند گام برداریم و از روابط عمومی سنتی فاصله بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان‌عسکری در جلسه شورای اداری روابط‌عمومی شهرداری مشهد با بیان اینکه مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی در قله هر مجموعه و سازمان قرار دارند، اظهارکرد: یکی از مهمترین نقش‌هایی که باید در این قله ایفا کنید، نقش تحول‌گرایی است؛ باید سازمان، منطقه و یا شرکت خود را متحول نمایید تا بتوان به قله‌ها دست یافت.

وی افزود: تحول‌آفرینی با برخورداری از امکانات و اعتبارات و افراد متعدد طبیعتا کار دشواری نیست؛ اگر در این عرصه با دست خالی، تحول ایجاد کردیم، حائز اهمیت است. البته همه نیاز‌های مجموعه‌های روابط‌عمومی باید پاسخگویی و تامین شود.

طهوریان‌عسکری یکی از نقش‌های کلیدی و موثر روابط‌عمومی‌ها را تحلیل‌گری سازمان دانست و گفت: اگر به دنبال مجموعه‌ای موفق هستید، باید برای تحلیل سازمان و داده‌های آن وقت بگذارید؛ بی‌شک، روابط‌عمومی می‌تواند بهترین نقش‌آفرینی را در عرصه تحلیل‌گری داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، تغییر نگرش را دیگر رسالت روابط‌عمومی‌ها عنوان و تصریح کرد: این تغییر نگرش علاوه‌بر همکاران سازمان، در جامعه مخاطب نیز باید محقق شود.

طهوریان‌عسکری در ادامه با تأکید بر اینکه دوران روابط‌عمومی سنتی گذشته، گفت: با توجه به امکانات، ابزار، علم، تخصص، مهارت و تکنولوژی امروزی، باید به سمت روابط‌عمومی هوشمند گام برداریم.

وی بخش پایانی صحبت‌های خود را به حوزه اعتبارات و بودجه روابط عمومی شهرداری اختصاص داد و اظهارکرد: سال گذشته بودجه این حوزه توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بررسی شد، در صورتیکه که این بررسی برعهده کمیسیون فرهنگی و اجتماعی است.

طهوریان‌عسکری گفت: اگر بودجه روابط عمومی شهرداری در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت، همچون بودجه موسسه فرهنگی شهرآرا، رویکردی تحول‌گرا را اعمال می‌کردیم و کار به شکل تخصصی‌تری پیش می‌رفت؛ امیدواریم این خطا در بودجه سال ۱۴۰۲ تکرار نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
سلام تکلیف مردم چیه دور کاری وجود نداره فقط همه مردم رو سر کار گذاشتید زمانی که ادارات باز بود کار ما رو انجام ندادید وای به حال الان که اسم دور کاری روش گذاشتید من یک دامدار هستم نیمی از دام من به خاطر شما از بین رفت تو این چند روز یخ بندان خدا ازتون نگذره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->