بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نظر ساپینتو درباره رونالدو

  • کد خبر: ۱۳۵۵۳۸
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
نظر ساپینتو درباره رونالدو
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بر این باور است که رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال همچنان می‌تواند در تیم ملی این کشور بدرخشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره رو به اقول تیم ملی پرتغال این جملات را به زبان آورده است: « دوران او به پایان نرسیده است. واضح است که کریستیانو دیگر مانند گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش های بزرگ در این سطح را دارد CR7 انگیزه زیادی را پیش از جام جهانی قطر دارد. او می‌خواهد یک بار دیگر حمایت کشورش را داشته باشد. او ماه‌هاست که آماده می‌شود و فکر می‌کنم در جام جهانی به اوج برسد.» سرمربی استقلال سپس به بررسی برخی بازیکنان تیم ملی پرتغال می‌پردازد که شاید آینده درخشانی داشته باشند:« لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان واقعاً خوب عمل می کند و بازی بعد از بازی بهتر می شود. من فکر می کنم آینده بزرگی در پیش دارد. او در حال حاضر بازیکن بسیار قوی ای است اما پتانسیل این را دارد تا بهتر شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->