جزئیاتی جدید از سنسورهای سلامتی مدل‌های جدید گلکسی واچ سامسونگ گوگل پلی یک رابط کاربری جدید برای صفحه بازی‌ها معرفی می‌کند نوت‌پد مایکروسافت بعد از ۴۰ سال به ویژگی تصحیح خودکار املای کلمات مجهز می‌شود صرافی بایبیت توکن «همستر کامبت» را پیش‌فروش کرد! + قیمت اولیه زمان رونمایی از تاشوهای میکس فولد ۴ و میکس فلیپ شیائومی مشخص شد اعتصاب کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمریکا نگران است که چین ماه را تصرف کند

  • کد خبر: ۱۴۳۳۳۲
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
آمریکا نگران است که چین ماه را تصرف کند
مدیر ناسا در مصاحبه ای با نشریه پولیتیکو گفته است گسترش حضور نظامی چین در دریای جنوب این کشور نشانه ای از آن است که احتمال دارد اتفاقی مشابه در ماه نیز رخ دهد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر ناسا درباره رقاب با چین گفته است: این یک واقعیت است، ما در یک رقابت فضایی هستیم. بنابراین باید مراقب باشیم آنها در پوشش تحقیقات علمی جای ما را در ماه نگیرند. وقتی که آنها می گویند مراقب باشید، ما اینجا هستیم و اینجا منطقه ماست، این امر چندان دور از واقعیت نیست. اگر به این موضوع شک دارید بهتر است نگاهی به آنچه چین در جزایر اسپارتلی انجام داده، بیندازید.

این درحالی است که تصاویر هوایی تازه منتشر شده نشان دهنده مقرهای نظامی جدید در این جزایر است که در دریای جنوب چین واقع شده اند.

ناسا ماموریت آرتمیس یک را در نوامبر ۲۰۲۲ تکمیل کرد که شامل ارسال فضاپیمای بی سرنشین اوریون به ماه بود. قرار است در ماموریت آرتمیس ۳ که در ۲۰۲۵ انجام می شود، فضانوردان روی سطح ماه فرود بیایند.

چین اخیراً ایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین را تکمیل کرده و در ماه نوامبر ۲۰۲۲ خدمه جدید را به آنجا فرستاد.پس از آنکه چین یک ماده معدنی جدید در سیاره کشف کرد که می توان از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کرد، دولت این کشور تصمیم گرفت طی دهه آینده ۳ ماموریت به ماه انجام دهد که همگی بخشی از برنامه چانگ هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->