مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همه معابر ‌شهر مشهد باز و ترافیک روان در جریان است (۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۵۲۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
همه معابر ‌شهر مشهد باز و ترافیک روان در جریان است (۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱)
فرمانده راهور خراسان رضوی از باز‌بودن همه معابر ‌شهر مشهد و ترافیک روان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر غلامی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت ترافیکی ‌شهر مشهد هم‌زمان با بارش برف، گفت: امروز صبح با توجه به اینکه بارش برف شهر مشهد و استان را سپید‌پوش کرده است، رانندگی و حمل‌ونقل نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، شهرداری باکس‌های شن و نمک را در معابر و تقاطع‌های هم‌سطح و غیر‌هم‌سطح مستقر کرده است و همه یگان‌های امدادی و پلیس راهور در آمادگی کامل هستند. همچنین تا این لحظه مشکل شاخصی در سطح شهر گزارش نشده است.

سرهنگ غلامی درباره تصادف‌های رخ‌داده در شهر تا این لحظه نیز گفت: طبق معمول و هم‌زمان با بارش برف و باران از صبح امروز، چند مورد تصادف گزارش شده که خوشبختانه جرحی و فوتی نبوده است.

توصیه پلیس راهور به رانندگان

وی همچنین در ادامه خطاب به رانندگان توصیه کرد و گفت: رانندگان خودرو‌های شخصی قبل از رانندگی حتما سیستم ترمز خودرو، بخاری و برف‌پاک را بررسی کنند.

سرهنگ غلامی تصریح کرد: در شرایط بارندگی و لغزندگی ‌معابر سیستم ترمز خودرو‌ها به‌درستی عمل نمی‌کند. بنابراین، هنگام رانندگی باید فاصله ایمنی را با وسیله نقلیه روبه‌رو رعایت کنید.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: مردم تا جایی که می‌‎توانند از از خودرو‌ شخصی استفاده نکنند و در صورت نیاز در معابری که نمک پاشی نشده و دچار یخ‌زدگی است، از زنجیر چرخ استفاده کنند.

معابر ‌شهر باز و ترافیک روان در جریان است

سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ‌شهر مشهد مشکل خاصی وجود ندارد و همه معابر ‌شهر باز و ترافیک روان در جریان است. همچنین همه همکاران ما از ساعات اولیه صبح خدمات مضاعف را شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در‌ شهر‌های استان نیز این همدلی و هماهنگی بین پلیس راهور و همه یگان‌های امدادی و خدماتی نیز وجود دارد.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن سعه صدر، حادثه برای خودمان و دیگران ایجاد نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->