برپایی ایستگاه‌های نقاشی غدیر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد بازگشت زائران بدحال از عربستان با اولین پرواز‌ها (یکم تیر ۱۴۰۳) چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مصرف انرژی در حرم امام رضا (ع) به حداقل رسید

  • کد خبر: ۱۴۵۱۹۶
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
مصرف انرژی در حرم امام رضا (ع) به حداقل رسید
مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به برودت و سرمای شدید هوا در روز‌های اخیر و با تدابیر صورت گرفته مصرف انرژی در تاسیسات گرمایشی و روشنایی اماکن متبرکه رضوی را به حداقل رسانده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی فیضی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا در این ایام حضور زائران در ساعات شب برای انجام زیارت و اعمال عبادی کمتر از ساعات روز است که با برنامه‌ریزی انجام شده فضا‌ها و رواق‌هایی که زائران در آن حضور کمتری داشتند از مدار خدمت رسانی خارج شده‌اند.

وی افزود: همچنین در شبستان‌های مسجد جامع گوهرشاد، رواق‌های زیرسطحی دارالحجه و دارالمرحمه نیز روشنایی و گرمایش را به حداقل ممکن رسانده‌ایم.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: روشنایی گلدسته‌ها، صحن‌ها و ورودی‌های کم تردد حرم مطهر نیز با رعایت استاندارد‌ها به حداقل ممکن کاهش یافته است.

فیضی افزود: در رواق‌های پیرامون روضه منوره رضوی و رواق بزرگ امام خمینی (ره) کماکان و با کیفیت گذشته میزبانی از زائران صورت می‌پذیرد.

به گفته کارشناس هواشناسی خراسان رضوی، شهر مشهد شهای گذشته با ثبت دمای ۲۰ درجه زیر صفر، سردترین شب را در بین مراکز استانی کشور سپری کرد. این در حالی است که بیشینه دمای دیروز مشهد نیز در گرمترین ساعات ۱۰ درجه زیر صفر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->