تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی
سرخط خبرها

تیراندازی افراد مسلح به‌سمت یک واحد صنفی در ایرانشهر

  • کد خبر: ۱۵۰۲۰۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
تیراندازی افراد مسلح به‌سمت یک واحد صنفی در ایرانشهر
‌فرمانده انتظامی ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به‌سمت یک واحد صنفی و کشته و زخمی شدن ۴ نفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: حوالی ظهر امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی میدانی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو مقابل یک واحد صنفی مکانیکی توقف کرد و دو نفر با سلاح کلاش از خودرو پیاده شدند و به‌سمت افراد حاضر در نزدیکی آن واحد صنفی که در حال تعمیر خودرویی بوده‌اند تیراندازی کردند و از محل متواری شدند.

کیخا گفت: متأسفانه بر اثر این تیراندازی یک نفر کشته می‌شود و سه نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند. افراد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه طبق تحقیقات مقدماتی مشخص شد انگیزه افراد از ارتکاب این جنایت اختلافات ملکی بوده است خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری عاملان این جنایت آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->