۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۳۷۷ میلیارد تومان بدهی دانشگاه علوم پزشکی به شرکت های پخش دارو

  • کد خبر: ۱۵۱۴۱۲
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
۳۷۷ میلیارد تومان بدهی دانشگاه علوم پزشکی به شرکت های پخش دارو
دبیر انجمن شرکت‌های پخش دارویی خراسان رضوی گفت: از سال ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی بدهی سنگین به شرکت‌های پخش دارویی داشته است که تاکنون پرداخت نشده است.

دبیر انجمن شرکت های پخش دارویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: از سال ۹۸ تا به امروز دانشگاه علوم پزشکی بدهی سنگین به شرکت‌های پخش دارویی داشته است که تاکنون پرداخت نشده است.
سجادی بیان کرد:در این خصوص بارها به نمایندگی از طرف شرکت‌های پخش دارو از دانشگاه علوم پزشکی مطالبه این بدهی راداشتیم، ولی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نبود بودجه را دلیلی بر عدم پرداخت این بدهی می دانند.

او همچنین در جهت رفع مشکل کمبود دارو در داروخانه های استان عنوان کرد: کمبود دارویی در چند ماه گذشته به دلیل نوسانات قیمت ارز بوده است که در تولید داروها و به تبع آن در پخش دارو تاثیرگذار بوده است. همچنین شرکت های داروسازی زیادی در مشهد مشغول به تولید هستند اما تولیدات آنها به خارج از استان می رود و این درحالی است که داروخانه های مشهد با کمبود برخی از داروها روبرو هستند و می توان این تولیدات را در اولویت توزیع در استان قرار داد. به عنوان مثال در دو ماه گذشته موجودی سرم در انبارها به صفر رسیده بود این درحالی است که بیش از ۷۰ درصد تامین سرم کشور در استان خراسان رضوی در ۶۰ شرکت پخش دارویی انجام می‌شود.

وی درخصوص نحوه توزیع انسولین در داروخانه ها نیز گفت: دو پایگاه انسولین در دو کلینیک دیابت در مشهد داریم که به واسطه رفتار و نوع مصرف مجبوریم بیشتر انسولین ها را فقط در همین دو پایگاه  شارژ می کنیم و این موجب می شود در دیگر داروخانه ها مقادیر کمتری از انسولین را توزیع کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->