اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

همدستی داماد و مادرزن برای سرقت طلا لو رفت

  • کد خبر: ۱۵۱۹۸۱
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
همدستی داماد و مادرزن برای سرقت طلا لو رفت
زن میانسال و دامادش که دست به سرقت میلیاردی زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: یک ماه قبل زنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری در محل حاضر شدند، زن جوان گفت که در نبود او دزد وارد خانه‌شان شده و جواهراتش را که ۲ میلیارد تومان ارزش داشت، سرقت کرده است. شاکی در جریان تحقیقات بیشتر که در پایگاه یکم پلیس آگاهی انجام شد، جزئیات بیشتری را از ماجرا شرح داد. او گفت روز حادثه برای انجام کاری خانه را ترک کردم. آن زمان خدمتکارمان که زنی میانسال بود، در خانه بود. غروب که به خانه برگشتم، خدمتکار در خانه نبود. وقتی به سراغ جعبه جواهراتم رفتم، دیدم که از طلا‌ها خبری نیست. از آنجا که احتمال می‌رفت زن میانسال در جریان سرقت نقش داشته باشد، وی به عنوان مظنون تحت مراقب قرار گرفت. بررسی شماره حساب بانکی وی نشان داد که بعد ا‌ز سرقت، مقداری زیادی پول از یک طلافروشی به حسابش واریز شده‌است.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که زن میانسال بازداشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت من از مدتی قبل به عنوان خدمتکار در خانه شاکی کار می‌کنم. شاکی وضع مالی خوبی دارد. او مقدار زیادی جواهرات داشت که من محل نگهداری‌اش را می‌دانستم. وقتی ماجرا را برای دامادم شرح دادم، تصمیم گرفتیم از خانه‌اش سرقت کنیم برای همین مطابق نقشه روز حادثه با همدستی دامادم طلا‌ها را سرقت کردیم. ما مقداری از آن را به یک طلافروش فروختیم و قصد فروش بقیه طلا‌ها را داشتیم که دستگیر شدم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، همدست وی هم بازداشت شد.

تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان جریان دارد.

منبع: جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->