سرخط خبرها

۴۰۰ مبلغ جهت معرفی و تبیین معارف مهدوی به سراسر استان اعزام می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۱۹۸۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
۴۰۰ مبلغ جهت معرفی و تبیین معارف مهدوی به سراسر استان اعزام می‌شود
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان خراسان رضوی از اعزام ۴۰۰ مبلغ جهت معرفی و تبیین معارف مهدوی به سراسر استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام «سید جعفر موسوی نسب» مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان خراسان رضوی صبح امروز (۶ اسفند) در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های دهه مهدویت گفت: ویژه برنامه‌های این دهه از فردا آغاز می‌شود و برگزاری برنامه‌های مفرح و معارفی در سراسر استان شامل هیات‌های مذهبی، مساجد، دانشگاه ها، مدارس و همچنین حاشیه خیابان‌ها پیش بینی شده است.
وی افزود: برنامه احیای شب نیمه شب شعبان نیز در اکثر مساجد استان برگزار خواهد شد و نورافشانی در نقاط مختلف شهرستان‌ها نیز صورت خواهد گرفت. در برخی از مساجد نیز که به عنوان مساجد محوری مشخص شده است، ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهد شد. ضمن آن که در بقاع متبرکه نیز برنامه‌هایی برای تبیین معارف مهدوی برگزار می‌شود.  
حجت الاسلام موسوی نسب خاطرنشان کرد: صبح نیمه شعبان نیز اجتماع عظیم منتظران ظهور برگزار خواهد شد و مکان برگزاری آن در مشهد، متعاقبا اعلام خواهد شد. علاوه بر این، اجرای کارناوال‌های شادی، تشکیل ۳۱۳ میز گفتگو در نقاط مختلف مشهد و برخی از شهرستان‌ها نیز از جمله ویژه برنامه‌های روز نیمه شعبان در استان است.  
وی افزود: حدود ۴۰۰ مبلغ از سوی این بنیاد جهت معرفی و تبیین معارف مهدوی به سراسر استان اعزام می‌شود. ضمن این که کارگاه‌های تخصصی مهدویت با عناوینی از جمله «گام دوم و مهدویت»، «شیعه شناسی» «مناظره با دانش پژوهان درباره فرق و مذاهب»، «بانوان تمدن ساز» و ... نیز در این بنیاد پیش بینی شده است.  
حجت الاسلام موسوی نسب خاطرنشان کرد: در این دهه، برگزاری همایش‌های مختلف در دانشگاه‌ها پیش بینی شده است. ضمن آن که یکی از شعار‌های ما در دهه مهدویت «هر خانه، یک مهدیه» است تا بتوانیم نسبت به معرفی آموزه‌های مهدوی اقدام کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->