سرخط خبرها

پخش ویژه برنامه «صبح جمعه با شما» در نیمه شعبان

  • کد خبر: ۱۵۳۸۳۹
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
پخش ویژه برنامه «صبح جمعه با شما» در نیمه شعبان
فردا چهارشنبه ۱۷ اسفند عیدانه «صبح عید باشما» در روز جشن بزرگ نیمه شعبان، ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طنز هم طنز‌های قدیمی...! زمانی‌که منوچهر نوذری و احمد شیشه‌گران و حتی در تلویزیون هم به فرهیختگی در موقعیت‌های کمیک ارج نهاده می‌شد مردم با دریافت آموزه‌های فرهنگی و اجتماعی و بازتاب گسترده نقد‌های سیاسی به معضلات، می‌خندیدند.

برمی‌گردیم به همان طنز‌های خردورزانه نه لودگی‌های امروزی... تلویزیون و رادیو جای فرهیختگی است و باید به نویسندگان طنزپرداز مجرب و استعداد‌های بالقوه ارزشمند و علمی توجه شود تا دوباره شاهد فرهیختگی طنز باشیم.

نکته‌ای که در پشتِ صحنه طنازان رادیو می‌توان به واقعیت آن رسید. برنامه رادیویی "صبح جمعه با شما" این هفته به طور ویژه برنامه‌ای در جشن نیمه شعبان تدارک دیده است.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، «صبح جمعه با شما» بیان کرد: اهالی صبح جمعه در روز نیمه شعبان با عیدانه‌ای شاد و متنوع با نمایش‌ها و طنزآهنگ‌های جذاب در خدمت مخاطبان رادیو ایران‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال به سر می‌بریم در بخشی از برنامه به دغدغه‌های این روز‌های مردم به زبان طنز خواهیم پرداخت.

این تهیه کننده رادیو اضافه کرد:داود منفرد، شنگول برنامه در این برنامه در کنار نسیم رفیعی و محمدرضا لبیب مجریان برنامه خواهند بود.

ویژه برنامه «صبح عید با شما» چهارشنبه ۱۷ اسفند مصادف با نیمه شعبان به تهیه‌کنندگی، ساجد قدوسیان ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->