وثیقه خروج از کشور مشمولان غیر غایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

تقویت مراودات زیست محیطی میان ایران و ترکمنستان

  • کد خبر: ۱۵۴۱۰۹
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
تقویت مراودات زیست محیطی میان ایران و ترکمنستان
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:مراودات با کشور ترکمنستان در حوزه حفاظت محیط زیست و مسائل مرتبط با آن تقویت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه که روز پنجشنبه به مشهد سفر کرده است در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مراودات متعدد ایران و ترکمنستان افزود: قرار است در نشست تغییرات اقلیمی به میزبانی کشور ترکمنستان شرکت کنم که در این سفر مباحث مربوط به تغییرات اقلیمی و امنیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اشتراکات فراوان و تشابهات آب و هوایی کشورمان با ترکمنستان می‌توان همکاری‌های خوبی برقرار کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اشتراکات در مناطق تحت حفاظت مرزی میان ۲ کشور نیز می‌تواند از دیگر زمینه‌های همکاری و مشارکت باشد.

سلاجقه افزود: سعی داریم مسایل محیط زیستی در نشست‌های دوجانبه میان ۲ کشور مطرح شود.

وی اضافه کرد:در سفر استانی امسال رییس جمهوری به این استان اینجانب به عنوان نماینده وی به شهرستان قوچان سفر کردم و راه اندازی تصفیه خانه شهرستان یکی از مصوبات این سفر بود که سال ۱۴۰۲ این مجموعه افتتاح می‌شود و مردم نگران نباشند، زیرا دولت سیزدهم در وعده‌های خود راستگوست.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز با هدف عبور از مرز زمینی برای شرکت در نشست "امنیت غذایی در سایه تغییرات اقلیمی" در کشور ترکمنستان وارد مشهد شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->