قدردانی شهردار تهران از خدمات و پروژه‌های توسعه‌ای در مشهد شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر
سرخط خبرها

گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد که امسال با رونق بیشتری در حال برگزاری است + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۴۸۴۵
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
  • ۱
گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد که امسال با رونق بیشتری در حال برگزاری است + فیلم
نمایشگاه بهاره از ۲۱ اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده است. بعد از چند سال که به دلیل شیوع کرونا روند برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با رکود مواجه شده بود، امسال و پس از فروکش کردن کرونا برگزاری این نمایشگاه با رونق بیشتری همراه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از چند سال که به دلیل شیوع کرونا روند برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با رکود مواجه شده بود، امسال و پس از فروکش کردن کرونا برگزاری این نمایشگاه با رونق بیشتری همراه بوده است. از همین رو بازدیدی از نمایشگاه بهاره مشهد داشتیم تا از نزدیک وضعیت آن را با شرکت کنندگان و شهروندان بررسی کنیم.

تعداد بازدید : 2474

یکی از شهروندان حاضر در نمایشگاه مشهد اظهار کرد: من تبلیغات نمایشگاه را در خیابان‌های مشهد مشاهده کردم و تصمیم گرفتم از این نمایشگاه بازدید کنم.

وی ادامه داد: قیمت‌های نمایشگاه نسبت به سطح شهر مناسب‌تر است. در حال حاضر برای خرید پوشاک و ارزاق عمومی به این نمایشگاه مراجعه کرده‌ام.

نسبت به دوره کرونا نمایشگاه بهاره امسال با استقبال بیشتری همراه بوده است

یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که پوشاک عرضه می‌کرد نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: این دومین سالی است که در این نمایشگاه حضور یافته‌ایم. سال پیش به دلیل کرونا خیلی از این نمایشگاه استقبال نشد، ولی امسال شرایط برگزاری آن خیلی بهتر شده است.

وی با اشاره به ارائه تخفیف در فروش اجناس خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تولیدکننده هستیم، با دید ارائه تخفیف در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم؛ در واقع با همان قیمتی که در سطح شهر کلی‌فروشی می‌کنیم، در این نمایشگاه خرده‌فروشی می‌کنیم؛ بنابراین ارائه تخفیف برای من تولیدکننده مشکل زیادی ایجاد نمی‌کند.

این فروشنده پوشاک نصریح کرد: ما برخی محصولات خود را حتی با ۵۰ درصد تخفیف نیز ارائه می‌کنیم؛ البته قانونی که برای شرکت در نمایشگاه تعیین شده بود، ارائه تخفیف ۲۰ درصدی بوده است.

هر سال از نمایشگاه بهاره دیدن می‌کنم

شهروند دیگری نیز با بیان اینکه من هر سال در این نمایشگاه شرکت می‌کنم و برنامه‌ریزی کردم همین روز‌های نخست برای بازدید و خرید به این نمایشگاه مراجعه کنم، اضافه کرد: نسبت به بازار کیفیت اجناس و قیمت‌ها خیلی بهتر است و شرایط مناسب‌تری دارد.

یک فروشنده دیگر نیز درباره وضعیت حضور در نمایشگاه و میزان فروش محصولاتش خاطرنشان کرد: کسانی به نمایشگاه مراجعه می‌کنند، به دلیل اینکه با تنوع بیشتری از کالا‌ها مواجه می‌شوند، استقبال بیشتری نیز دارند. عرضه محصولات در این قبیل نمایشگاه‌ها هم قیمت مناسب‌تری دارد و هم کیفیت بالاتری.

وی افزود: ارائه اجناس با تخفیف برای تولیدکننده مساله زیادی ندارد. مشتری نیز این موضوع را تشخیص می‌دهد. به عنوان نمونه مشتری در هیچ جایی از شهر شلوار با قیمت ۱۵۰ هزار تومان پیدا نمی‌کند، ولی در این نمایشگاه محصولات با چنین قیمت‌هایی عرضه می‌شود. بخشی از این فروش سود و بخش دیگر معرفی کالای خودمان است.

قیمت‌های عرضه محصولات در نمایشگاه بهاره مناسب‌تر از سطح شهر است

یکی از شهروندانی که برای خرید به این نمایشگاه مراجعه کرده بود نیز درباره نحوه آشنایی‌اش با برگزاری نمایشگاه بهاره اظهار کرد: من از طریق دوستان و آشنایان از برگزاری نمایشگاه بهاره باخبر شدم. من از منطقه دانشجوی مشهد به این نمایشگاه آمده‌ام.

وی ادامه داد: قیمت‌ها به نسبت سطح شهر مناسب‌تر بوده است.

سود کمتری می‌کنیم، اما فروش‌مان بیشتر است

یکی از فروشندگان محصولات کیف و کفش نیز به شهرآرانیوز گفت: این نخستین دوره‌ای است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنم. این موضوع خیلی غیرمنتظره اتفاق افتاد. در واقع همکاران موجب ترغیب من برای حضور در این نمایشگاه شدند.

وی خاطرنشان کرد: ما در سطح شهر و اطراف حرم نیز فعالیت داریم، ولی میزان استقبال از این نمایشگاه به نسبت سطح شهر خیلی خوب بوده است. در حال حاضر ما قیمت محصولات‌مان را ۲۰ درصد زیر قیمت بازار ارائه می‌کنیم. درست است که سود کمتری می‌بریم، اما تعداد فروش محصولات خیلی بیشتر است و این موضوع کاهش سود بابت ارائه تخفیف را جبران می‌کند. خوشحالی مردم نیز برای ما اهمیت دارد.

نمایشگاه بهاره موجب برندسازی محصولات تولیدکنندگان می‌شود

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بهاره مشهد که محصولات پروتئینی عرضه می‌کند، با بیان اینکه من بیش از ۱۵ سال است که در این نمایشگاه مشارکت می‌کنم، اظهار کرد: امسال وضعیت استقبال خیلی مناسب است و به نظرم بهتر از این هم خواهد شد.

وی درباره درصد ارائه تخفیف در عرضه محصولات خویش گفت: اجناس ما قیمت کارشناسی دارد؛ با این حال بین ۲۰ الی ۲۵ درصد زیر قیمت بازار آن را عرضه می‌کنیم. نمایشگاه‌های فروش بهاره همیشه طرفداران خود را داشته و مشتری خود را دارد. البته چند سالی بابت کرونا برگزاری آن به تعویق افتاد، اما امسال مشخص است که برگزاری نمایشگاه با اقبال شهروندان همراه بوده است.

این فروشنده با بیان اینکه ما تولیدکننده هستیم و عملا خیلی دنبال کسب سود نیستیم، یادآور شد: این نمایشگاه موجب می‌شود در ارائه محصولات‌مان برندسازی کنیم.

یکی دیگر از شهروندان حاضر در نمایشگاه که حجم زیادی خرید نیز داشت، عنوان کرد: من سال‌های پیش از این نمایشگاه دیدن می‌کردم و طبق روال هر سال، امسال نیز بازدیدی از مجموعه داشتم.

وی اضافه کرد: قیمت‌های عرضه محصولات نیز مناسب‌تر بوده است. نمی‌توان گفت تخفیف‌ها خیلی آنچنانی است، ولی نسبت به نرخ‌های سطح شهر بهتر است. کیفیت محصولات نیز خوب بوده است.

یکی از فروشندگان آجیل و خشکبار نیز بیان کرد: حدود ۱۸ سال است که در نمایشگاه بهاره مشارکت دارم. امسال نیز این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه بوده است.

وی تاکید کرد: ما در عرضه آجیل قیمت‌گذاری نکرده‌ایم ببلکه خود نمایشگاه قیمت‌ها را تعیین کرده است. به لحاظ صرفه اقتصادی نیز به دلیل استقبال مشتریان، حضور ما در این نمایشگاه سود خود را به همراه دارد.

بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ الی ۲۲ و روز جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ پذیرای مردم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
موج
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
7
با سلام وخسته نباشید
محصولات ارائه شده در نمایشگاه با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود اما ما از مسئولان انتظار بیشتری داشتیم که اولا هزینه ورودی وپارکینگ را کمتر در نظر می‌گرفتند، ورودی ۳۰۰۰ تومان برای هر نفر برای قشر ضعیف زیاد است اگر مردم مشکل پول نداشتند نمایشگاه خرید نمی‌کردند چرا نمایشگاه عفاف و حجاب رایگان بود .
دیگر اینکه پل هوایی جلوی نمایشگاه آسانسور ندارد و باید برای اتوبوس سوار شدن با کلی بار از پله بالا رفت ،،همه که وسیله شخصی ندارندقشر ضعیف بیشتر نمایشگاه می‌روند پس باید فکری اساسی میشد و همه ی جوانب برای مردم در نظر گرفته می‌شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->