پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش یافت + جزئیات قیمت قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | سیب زمینی کمی گران شد + جدول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان و معماری داخلی در مشهد از سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) پژمان فر: ام‌المسائل کشور از بانک‌ها شروع می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

دریافت ۳۲۶ شکایت از طریق سامانه ۱۹۵ در هفته اول فروردین ماه در منطقه شمال شرق

  • کد خبر: ۱۵۶۶۷۷
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
دریافت ۳۲۶ شکایت از طریق سامانه ۱۹۵ در هفته اول فروردین ماه در منطقه شمال شرق
مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق کشور گفت: در هفته اول فروردین ماه در منطقه شمال شرق که شامل چهار استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و گلستان است، ۳۲۶ شکایت از طریق سامانه ۱۹۵ دریافت شد که ۲۶۴ شکایت به سرعت رفع شده و ۶۰ شکایت در حال بررسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شمسایی امروز، ۱۰ فروردین ماه، در یازدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائران خراسان رضوی که در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی ما نظارت بر تامین تعهدات اپراتورهای حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در بخش پوشش و کیفیت سرویس‌دهی است که از طریق پایش از راه دور و دسترسی به سامانه‌های اپراتورها، اندازه‌گیری‌های میدانی در سطح شهر و بخشی نیز به شکل مشترک یا استفاده از نقطه نظرات و شکایت‌های مردم در سامانه ۱۹۵ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت و پوشش ارتباطات در ایام نوروز اقداماتی انجام شد، عنوان کرد: یکی از این اقدامات تامین پهنای باند فرکانسی مورد نیاز اپراتورهای تلفن‌های همراه در محدوده حرم بود. در تمام دنیا حرم انحصاری‌ترین نقطه BTS بوده که این مستلزم طراحی‌های بسیار حساس است تا سرویس‌دهی لازم انجام شود. کلیت شبکه‌ای که اکنون در محدوده حرم در حال بهره‌برداری است، نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده است.

شمسایی بیان کرد: تامین سلامت فضای فرکانسی از طریق پایش رادیویی در مراکز مانیتورینگ و ایستگاه‌های ثابت اندازه‌گیری امواج الکترومغناطیس و گروه‌های رفع تداخل انجام می‌شود تا اگر تداخلی ایجاد شد که پهنای باند فرکانسی مورد استفاده اپراتورها را مخدوش کرد، به سرعت رفع شود. خوشبختانه در هفته اول فروردین گزارشی در این زمینه در مشهد نداشتیم.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق کشور افزود: تسریع در ترخیص و تایید نمونه تجهیزات مورد نیاز اپراتورها از دیگر اقدامات بود که در انتهای اسفند ماه به سرعت انجام شد و تجهیزات در اختیار قرار گرفت. امیدوارم این تجهیزات بعد از تعطیلات به سرعت نصب شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۵ شکایت، نقطه‌نظر و موضوع مورد بررسی خود را به ما منعکس کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد، تصریح کرد: سال گذشته ۵۵۰۰ شکایت از طریق سامانه ۱۹۵ در استان خراسان رضوی دریافت کردیم که ۵۳۸۰ مورد رسیدگی شد و ۱۲۰ شکایت در حال رسیدگی است.

شمسایی ادامه داد: اولین رتبه شکایت‌ها مربوط به قطعی سیم‌کارت تلفن همراه است که استفاده غیر متعارف در حوزه صدا و پیامک موجب قطعی سیم‌کارت می‌شود. عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل و عدم پشتیبانی از سرویس‌های ADSL رتبه‌های بعدی شکایت‌های پرتکرار سامانه ۱۹۵ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->