تأکید معاون وزیر فرهنگ در حمایت از تولید محتوای قرآنی در مناطق روستایی و عشایری آیت الله مکارم شیرازی: حوزه علمیه در استفاده از هوش مصنوعی پیشگام باشد مشکل معیشت طلاب حل شود | انتقاد از برخورد گزینشی رسانه‌ها نسبت به روحانیت مشهد، میزبان برگزاری دهمین کنگره ملی اعتکاف تجهیز کتابخانه آستان قدس رضوی به تولیدات پژوهشی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) جشنواره «میقات» فرصتی برای شناسایی هنر زائران در ایام حج غسال ۸۰۰ شهید دفاع مقدس به فرزند شهیدش پیوست هزار و ۴۲۲ اثر به اجلاسیه سراسری نماز ارسال شد حماسه‌ساز حماس | درباره «شیخ احمد یاسین» نماد مقاومت فلسطین شرح جزئیات اولویت‌ها و هزینه اولیه ثبت‌نام حج ۱۴۰۵ داشته‌ها و نداشته‌ها ملاک محبت خداوند است؟! در پناه بی‌کرانگی | مروری بر نتایج رفتاری درباره توحیدباوری نمایشی که فاصله نسل‌ها را شکست تولیت آستان قدس رضوی: قهرمانی تیم‎‌های ملی کشتی، گسترش وحدت و همدلی را در جامعه رقم زد قطار مهربانی چه مکان‌هایی برای اقامه نماز مکروه است؟ سخن رهبر انقلاب درباره مجتهدان زن، صرف توصیه نیست بلکه الزام‌آور است «نقاره‌چی»؛ داستان زندگی زنده‌یاد احمد قوام شکوهی و پیوند تاریخ، حرم امام رضا(ع) و ادبیات نوجوان تولیت آستان قدس رضوی: رسالت علمای دینی، افشای توطئه‌های دشمنان و حفظ کیان اسلام است تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی با موضوع فرهنگ رضوی برای کشورهای همسایه
سرخط خبرها
طی ۹ ماه سال جاری صورت گرفت

بهره‌مندی حدود ۳ میلیون زائر از خدمات صندلی چرخدار خود خدمتی در حرم رضوی

  • کد خبر: ۱۵۸۲۴
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
بهره‌مندی حدود ۳ میلیون زائر از خدمات صندلی چرخدار خود خدمتی در حرم رضوی
مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی از بهره‌مندی بیش از۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۶۰۰ هزار زائر از خدمات صندلی چرخدار خود خدمتی در حرم مطهر رضوی طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حمید حبیبی پورعنوان کرد: طرح خود خدمتی صندلی ویژه تردد زائران از شهریورماه سال جاری در صحن‌های حرم مطهر رضوی در حال اجراست که در این راستا ۲۰۰ صندلی با نشانه خاص در صحن‌ها در اختیار زائران قرار دارد و زائران می‌توانند صندلی‌های مذکور را در صحن‌ها تا ورودی رواق‌ها حمل و استفاده کنند.
وی بیان کرد: زائران می‌توانند از ۷ ورودی شیخ طوسی، شیخ طبرسی، شهید نواب صفوی، باب الرضا (ع)، باب الجواد (ع) و پارکینگ‌های ۱ و ۳ صندلی چرخدار، صندلی تاشو و چادر به صورت امانی تحویل بگیرند.
حبیبی پور در ادامه خدماتی همچون تحویل صندلی چرخدار به زائران نیازمند، جابه‌جایی زائران ناتوان در مجموعه اماکن متبرکه در قالب گشت سیار، همکاری در برنامه زیارتی طرح «یا معین الضعفاء (ع)» ویژه تشرف زائران ناتوان و معلول جسمی از سراسر شهر، تعمیر و نگهداری صندلی‌های چرخدار را از دیگر فعالیت‌های امور رفاه زائران آستان قدس رضوی دانست.
این مقام مسئول ارائه خدمات با دستگاه زائربر را یکی دیگر از فعالیت‌های بخش صندلی چرخدار حرم مطهر رضوی ذکر کرد و گفت: در این راستا ۷۰ دستگاه زائربر از مبادی ورودی تا نقطه تشرف حرم در مسیر‌های باب الرضا (ع) به باب السلام، باب الجواد (ع) به صحن جمهوری اسلامی، بست طبرسی به بست شیخ حرعاملی، بست طبرسی به بست طوسی و همچنین مسیر خیابان آیت الله طبسی تا ورودی غدیر خدماتی را به زائران ارائه می‌دهند.
حبیبی پور گفت: ۵ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۱۳۳ زائر نیز طی ۹ ماه سال جاری از خدمات زائر بر استفاده کرده‌اند.
منبع:آستان نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->