بازخوانی پرونده مشهورترین باغ‌موزه مشهد در سالروز ثبت‌ملی شدن آن | پاسخ به ۱۰ پرسش کلیدی درباره معماری آرامگاه نادری پرواز مشهد - خرم‌آباد از سر گرفته می‌شود کشف ۱۰ فقره گوشی‌قاپی و دستگیری یک زورگیر خیابانی در مشهد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) چالش‌های حقوقی شهرداری در مواجهه با اتباع خارجی بازیافت روزانه ۱۱‌ هزار تن پسماند عمرانی در مشهد شهردار مشهد مقدس: ره‌باغ رضوان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد ثبت یک روز ناسالم دیگر در مشهد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) بعضی از جاده‌های خراسان رضوی مه‌آلود و لغزنده شد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) کارخانه‌های ایزوگام، متهم ردیف اول آلودگی هوای شهرک مهرگان مشهد | زیر سایه دود اسیدی! تعریف مشوق‌های ویژه برای دانش بنیان‌های خراسان رضوی| نمایشگاه پژوهش، بستر اصلی توسعه در شرایط تحریمی است ظرفیت پروازهای مشهد به شهر «دمام» عربستان ۲ برابر شد آیت‌الله علم‌الهدی: نشان مشهدالرضا(ع)، یک عملیات فرهنگی بسیار مهم است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا(ع) به الگوی کشوری تبدیل شده است اکران تصاویر شهدای دانشجو در ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به مناسبت ۱۶ آذر گذری بر رویداد‌های آذرماه سال ۱۳۲۱ و آغاز قحطی و بلوای نان در مشهد | سیاست غلطی که روزگار مردم را سیاه کرد قول مسئولان به مردم: اولین دوره واگذاری نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان مشهد ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ است بهره‌برداری از ۵ مخزن ذخیره‌سازی آب موردنیاز فضای سبز مناطق مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ تسهیل در فرایند ساخت‌و‌ساز برای شهروندان مشهدی طرح‌های شهروندمحور، گامی در مسیر حفظ محیط زیست عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح «میدان شهید فهمیده» مشهد با سرعت مناسب در حال انجام است
سرخط خبرها

شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی ما بر این است که در سال جدید مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامه‌های سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکرد‌های جدید نیز تعریف می‌کنیم.

وی با اشاره به ادامه برگزاری نشست‌های پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شورا‌ها با یک برنامه‌ریزی جدید، رویکرد‌های نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.

شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخش‌های مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود می‌دانیم و سعی ما بر این بوده که آن‌ها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال می‌کنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشست‌های ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکه‌های مجازی نمایش داده شد.

شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آن‌ها، آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر است.

وی با اشاره به امکان بهره‌گیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیش‌بینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->