استقرار ۶ جایگاه ارزاق عمومی و ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیمه سوزان در مشهد کجا بریم؟ تل‌آویو به دنبال جایگزینی برای فرودگاه بن‌گوریون هوای کلانشهر مشهد، همچنان «ناسالم» (۱۴ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: مشهدالرضا(ع) آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مشهد آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است | خدمات شهری در آماده‌باش کامل افزایش سرویس‌دهی خط ۳ مترو مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) ویدئو| تصاویر تکمیلی از لحظه تکان دهنده اصابت پرتابه های رژیم صهیونیستی در تجریش تهران افزایش ساعات ارائه خدمات در پارکینگ‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی حجره‌های بازار رضا‌ (ع) مشهد همچنان میزبان یک پیشه تاریخی است | گل کاشتن روی مخمل‌های محرمی تمهیدات ترافیکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) تعطیلی اماکن ورزشی شهرداری مشهد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی زنگنه: APA باید جنایات اسرائیل را محکوم کند الجزیره نوشت: حملات به ایران اشتباهی راهبردی بود پنتاگون: نیرویی در خاورمیانه جابه‌جا نمی‌کنیم سرویس‌دهی رایگان خطوط اتوبوس منتهی به حرم امام‌رضا(ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز «بسیار ناسالم» است (۱۲ تیر ۱۴۰۴) هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به دشمنان (۱۱ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد: خدمات‌رسانی کاروان خدام‌الحسین(ع) به زائران اربعین در نجف اشرف باید ارتقاء پیدا کند برپایی محفل قرآنی «ام‌ابیها» یادبود شهیده زهرا نظری
سرخط خبرها

شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی ما بر این است که در سال جدید مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامه‌های سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکرد‌های جدید نیز تعریف می‌کنیم.

وی با اشاره به ادامه برگزاری نشست‌های پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شورا‌ها با یک برنامه‌ریزی جدید، رویکرد‌های نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.

شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخش‌های مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود می‌دانیم و سعی ما بر این بوده که آن‌ها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال می‌کنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشست‌های ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکه‌های مجازی نمایش داده شد.

شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آن‌ها، آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر است.

وی با اشاره به امکان بهره‌گیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیش‌بینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->