ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور
سرخط خبرها

شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی ما بر این است که در سال جدید مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامه‌های سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکرد‌های جدید نیز تعریف می‌کنیم.

وی با اشاره به ادامه برگزاری نشست‌های پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شورا‌ها با یک برنامه‌ریزی جدید، رویکرد‌های نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.

شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخش‌های مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود می‌دانیم و سعی ما بر این بوده که آن‌ها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال می‌کنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشست‌های ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکه‌های مجازی نمایش داده شد.

شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آن‌ها، آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر است.

وی با اشاره به امکان بهره‌گیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیش‌بینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->