آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

نورافشانی ٨٠٠ نقطه شهر مشهد در شب ولادت امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۶۶۲۳۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
نورافشانی ٨٠٠ نقطه شهر مشهد در شب ولادت امام رضا(ع)
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در شب میلاد امام رضا(ع) بیش از ٨٠٠ نقطه شهر در ساعت ٨:٨ دقیقه نورافشانی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل زاده در این خصوص اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در دهه کرامت، نورافشانی و فضا آرایی شهر مشهد است لذا در این ایام نورافشانی در شب میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به همراه برگزاری سرود برگزار خواهد شد.همچنین فضا آرایی شهری نیز شامل حدود ۲۵۰ استرابورد و بیش از ۱۷۰ بیلبورد، در مجموع بالغ بر ۴۰۰ سازه در دهه کرامت به فضاسازی شهری حول فرهنگ رضوی اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این اکران‌ها با مضامین رضوی و دلنوشته‌های امام‌رضایی(ع) اکران شده است؛ از جمله این‌ها می‌توان به «هرچه دارم از تو دارم»، «آقا پناهم بده»، «ای صفای قلب زارم»، «شاه پناهم بده» با تصاویر حرم مطهر رضوی اشاره داشت.

وی افزود: در بخش حمایت از فعالیت های مردمی و مشارکت تشکل ها، نمایشگاه شمس کرامت آغاز به کار کرده است و بیش از ٨٠٠ تشکل در توزیع اقلام مختلف در این نمایشگاه فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: جشن میلاد خانواده امام رضایی در خیابان امام رضا(ع) در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ تا انتهای شب با حضور تشکل ها و مردم برگزار خواهد شد و در شب میلاد امام رضا(ع) بیش از  ٨٠٠ نقطه شهر  در ساعت ٨:٨ دقیقه نورافشانی خواهد شد.

اسماعیل‌زاده گفت: برنامه‌های دیگری که در این راستا پیش بینی شده می‌توان به اجرای نمایش آب و باد در بوستان بهشت در خیابان بابا نظر، جشنواره فرهنگی و  ورزشی ویژه بانوان در پارک ریحانه و رویداد نسیم کرامت در ١۵ بوستان منتخب شهری اشاره کرد.

وی با اشاره به ضبط سرود قلب ایران در روز چهارشنبه گفت: رویکرد کلی ما در این ایام این است که مردم در مناسبتها فعال باشند و تلاش کردیم این اتفاق رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->