ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واگذاری هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در مشهد | اضافه‌شدن دوچرخه و موتور جدید به محصولات

  • کد خبر: ۱۶۶۸۹۰
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
واگذاری هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در مشهد | اضافه‌شدن دوچرخه و موتور جدید به محصولات
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از واگذاری یک هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به شهروندان خبر داد.

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اعلام خبر گفت: طبق آخرین گزارشی که گرفته‌ام، تا‌کنون ‌هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به شهروندان واگذار شده است.
وی گفت: قیمت‌های این محصولات همان قیمت‌های کارخانه است و به مبلغ آن اضافه نخواهد شد. همچنین پرداخت هزینه آن به‌صورت تسهیلاتی و از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر صورت می‌گیرد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر مشهد، اخیرا نیز چند محصول جدید از جمله دوچرخه برقی و موتورسیکلت جدید برقی به فهرست محصولات اضافه شده است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز باید صورت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دی ماه سال گذشته بود که به‌مناسبت روز حمل‌و‌نقل شهرداری مشهد از واگذاری ‌صدهزار موتور‌سیکلت در ‌شهر مشهد خبر داد.

براساس این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده، تفاهم‌نامه تولید ۱۰۰هزار موتورسیکلت طی ۳.۵ سال آینده را با تولیدکنندگان به امضا رسانده‌ایم که از امروز واگذاری موتورسیکلت‌های برقی آغاز شد.

در همین راستا شهرداری مشهد با حمایت شورای اسلامی شهر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴‌درصد و اقساط ۲۴ ماهه در بانک عامل برای خرید موتور برقی در نظر گرفته است که عموم مردم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

شرایط طرح:
۱- ارائه محصولات (موتور‌سیکلت‌های برقی) به‌صورت اقساطی تا سقف صد میلیون تومان.
۲- نرخ استفاده از تسهیلات خرید ۴درصد و به مدت ۲۴ ماه (بدون نیاز به پیش‌پرداخت).
۳- شرایط بسیار آسان دریافت موتورسیکلت در کوتاه‌ترین زمان.

مراحل ثبت نام تا دریافت
گام اول: اعلام درخواست افراد متقاضی، توسط ستاد/ منطقه/ سازمان مربوطه به سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار.
گام دوم: اعلام نتیجه اعتبار‌سنجی بانک به متقاضی و افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران.
گام سوم: مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار برای انتخاب موتور‌سیکلت برقی و اعلام به ستاد/ منطقه/ سازمان مربوطه جهت طی‌شدن مراحل اخذ تسهیلات.
گام چهارم: دریافت پیامک از سوی بانک و مراجعه به نمایندگی برای دریافت موتور‌سیکلت برقی.

در صورت داشتن شرایط ذیل بدون ضامن:
نداشتن چک برگشتی – اقساط معوقه – اقساط مشکوک‌الوصول
در غیر این صورت شرایط ضمانتی اعمال می‌شود.


در ادامه حتما بخوانید

سرویس دهی رایگان مترو و اتوبوس از ساعت ۱۴ امروز (۹ خرداد ۱۴۰۲) به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->