یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی
سرخط خبرها

اهدای ۸هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب از سوی کتابخانه رضوی به ۶ مرکز و نهاد فرهنگی

  • کد خبر: ۱۶۷۱۷۲
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
اهدای ۸هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب از سوی کتابخانه رضوی به ۶ مرکز و نهاد فرهنگی
رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی گفت:کتابخانه سیار سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مناسبت ایام دهه کرامت تعدا ۸ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب را به ۶ مرکز و نهاد فرهنگی اهدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا رشیدپور با اشاره به اهدای کتاب به نهاد‌های فرهنگی گفت: کتابخانه سیار سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مناسبت ایام دهه کرامت تعداد ۸ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب را به ۶ مرکز و نهاد فرهنگی اهدا کرد.

وی کتابخانه دانشگاه کوثر شهرستان بجنورد، مجموعه زائرسرا و زائر شهر رضوی، کتابخانه تخصصی قرآن مسجد جامع شهرستان نیشابور، مؤسسه خدمات دارویی رضوی، مؤسسه قرآنی فدک سبز طوس و پژوهش‌سرای فردوسی را مراکز دریافت کننده منابع عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی با بیان اینکه این حرکت فرهنگی در راستای انجام وظیفه ذاتی و سازمانی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی است گفت: این اقدام در راستای ارتقا و توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی کتابخانه‌های مراکز علمی و فرهنگی شهر مشهد و دیگر شهر‌های کشور صورت پذیرفته است.

رشیدپور بیان کرد: در سالیان گذشته از سوی کتابخانه سیار، در مقیاس قابل توجهی انجام شده است، بطوری که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۶ هزار نسخه کتاب به ۹۸ مرکز و نهاد فرهنگی تقدیم شده است.


بیشتر بخوانید: عضویت رایگان در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی سراسر کشور در دهه کرامت


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->