اولین ویدیو از رابط کاربری One UI 8 سامسونگ منتشر شد + فیلم جیمز وب شواهدی از حیات فرازمینی در فاصله ۱۲۴ سال نوری زمین کشف کرده است گلکسی M56 سامسونگ معرفی شد + مشخصات و قیمت یک میلیون و ۱۲۲ هزار شماره تلفن فعال در مشهد وجود دارد| ایجاد ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری جدید در سال ۱۴۰۴ بالاخره توکن «پاوز» لیست شد + قیمت و آموزش برداشت نگاهی به اکوسیستم استارتاپی در خراسان رضوی | فرازونشیب‌های یک قطب نوآوری دانشجویان از امروز (۲۶ فروردین ۱۴۰۴) می‌توانند برای بیمه موبایل و لپ‌تاپ ثبت‌نام کنند کیتی پری و ۵ زن دیگر در مأموریتی کاملا زنانه به فضا رفتند + فیلم ایران آماده است با کمک کشورهای همسایه منظومه ماهواره اینترنتی بسازد اسناد تازه‌منتشرشده سیا از حمله تلافی‌جویانه آدم فضایی‌ها به نظامیان شوروی افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار‌های جهانی (۲۵ فروردین ۱۴۰۴) کاهش سود بازرگانی گوشی موبایل بعد از تغییر نرخ محاسباتی ارز برای واردات کالا محبوبیت ایلان ماسک در آمریکا به‌شدت رو به کاهش است فصل دوم سریال لست آف آس (The Last of Us ۲) در چه لوکیشن‎‌هایی فیلمبرداری شده است؟ ویدئویی از ربات انسان‌نمای اطلس درحال کار با دوربین فیلم‌برداری ترامپ گوشی‌ها، کامپیوترها و تراشه‌ها را از تعرفه‌ها معاف کرد برای نخستین‌بار نوزادی با لقاح مصنوعی رباتیک و تحت کنترل هوش مصنوعی به‌ دنیا آمد درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد
سرخط خبرها

با هوش مصنوعی جدید گوگل کاربران می‌توانند لباس‌ها را به‌صورت مجازی امتحان کنند

  • کد خبر: ۱۶۹۵۰۷
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
با هوش مصنوعی جدید گوگل کاربران می‌توانند لباس‌ها را به‌صورت مجازی امتحان کنند
گوگل همیشه برای مدل‌های هوش مصنوعی اشتیاق زیادی داشته و حالا ویژگی جدیدی را برای خرید راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند از طریق آن لباس‌های مختلف را روی مدل‌های واقعی امتحان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - هوش مصنوعی جدید گوگل، ابتدا تصویری از لباس مدنظر کاربران می‌گیرد و سپس تلاش می‌کند تا نحوه پوشیدن، تا شدن، چسبدن و حتی چین و چرک‌های آن را روی مجموعه‌ای از مدل‌های واقعی در حالت‌های مختلف پیش‌بینی کند. این ویژگی از یک مدل انتشاری جدید که به‌صورت داخلی توسط گوگل توسعه پیدا کرده، پشتیبانی می‌کند. مدل‌های انتشاری که Stable Diffusion و DALL-E ۲ نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، به‌گونه‌ای آموزش داده شده‌اند که نویز یک تصویر ابتدایی را کم می‌کنند و آن را به‌صورت گام‌به‌گام به هدف اصلی نزدیک می‌کنند.

هم‌اکنون، خریدارانی که از Google Shopping استفاده می‌کنند، می‌توانند لباس‌های زنانه‌ای از برند‌هایی مانند H&M و Anthropologie را به‌طور مجازی امتحان کنند. لباس‌های مردانه نیز در اواخر امسال به این ویژگی مجهز خواهند شد.

«لیلیان رینکن»، مدیر ارشد خرید گوگل در پست وبلاگ این شرکت، می‌نویسد: «زمانی که لباس‌ها را در فروشگاه امتحان می‌کنید، می‌توانید فوراً متوجه شوید که برای شما مناسب هستند یا خیر». او سپس به یک نظرسنجی اشاره می‌کند که نشان می‌دهد ۵۹ درصد از خریدارانی که کالا‌های خود را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند، نسبت به آن‌ها احساس نارضایتی دارند، زیرا در مقایسه با انتظار خود، محصول متفاوتی دریافت کرده‌اند.

البته فناوری آزمایش مجازی لباس چیز جدیدی نیست. آمازون از چندین سال پیش امکان پرو مجازی لباس را به کاربران خود ارائه کرده بود. Walmart و ادوبی نیز مدل‌های مشابهی را برای امتحان کردن لباس‌ها به‌طور آنلاین فراهم کرده‌اند.

علاوه بر این ویژگی، گوگل همچنین قصد دارد گزینه‌هایی را برای تفکیک کردن لباس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تطبیق بصری ارائه می‌کند. این فیلتر‌ها که در فهرست‌های محصولات Shopping موجود هستند، به کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از ورودی‌هایی مانند رنگ، سبک و الگو جستجو‌های خود را محدود کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->