توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

یک جوان مبتلا به اوتیسم رکورد سریع‌ترین زمان حل مکعب روبیک را شکست + ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۹۹۷۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
یک جوان مبتلا به اوتیسم رکورد سریع‌ترین زمان حل مکعب روبیک را شکست + ویدئو
مکس پارک با انتشار ویدیویی در یوتیوب، با افتخار بُرد خود را در مسابقات Long Beach ۲۰۲۳ World Cube Association به رخ کشید و مکعب روبیک را با سرعتی باورنکردنی در ۳٫۱۳ ثانیه حل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - دست‌های پارک با سرعت بسیار زیاد حرکت می‌کنند، به‌طوری‌که دنبال کردن آن‌ها در ویدیو ممکن نیست. پارک تقریباً بلافاصله پس از شروع حل مکعب روبیک، آن را کامل می‌کند و به زمین می‌کوبد تا تایمر موجود، رکورد او را به ثبت برساند.

به نوشته‌ فیوچریسم، پارک با ثبت رکورد جدید در حل مکعب روبیک، یوشنگ دو از چین را شکست داد، زیرا او قبلاً در سال ۲۰۱۸ مکعب روبیک را فقط در ۳٫۴۷ ثانیه حل کرده بود.

در کتاب رکورد‌های جهانی گینس آمده است که والدین پارک پس از مشاهده‌ی علائم اوتیسم در سنین پایین، او را وارد دنیای مکعب ربیک کردند تا مهارت‌های حرکتی خود را بهبود دهد.

پدر و مادر پارک علاوه‌بر کمک به او برای تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف، فرزند خود را در مسابقات SpeedCube شرکت می‌دهند و اکنون موفق شده است به پیروزی قابل‌توجهی دست یابد.

پارک درحال‌حاضر رکوردهای دیگری را برای سریع‌ترین زمان حل مکعب‌های روبیک بزرگ‌تر ازجمله ۶x۶x۶، ۵x۵x۵ و ۷x۷x۷ در سطح جهان به‌ثبت رسانده است.

شکسته شدن سرعت حل مکعب روبیک، موضوعی نیست که هر روز شاهد آن باشیم. درمورد پارک شکستن این رکورد جذابیت بیشتری دارد؛ زیرا وی از کودکی مستعد بیماری اوتیسم نیز بوده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->